واکنش "محمود عباس" به حمله زمینی رژیم صهیونیستی

رییس تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به حملات زمینی اسرائیل به غزه اعلام داشت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه باعث تشدید خونریزی و افزایش کشتار مردم فلسطین خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، محمود عباس در دیدار با عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر، اظهار کرد: "عملیات زمینی ارتش اسراییل در غزه با خونریزی بیشتری همراه خواهد بود و تلاش‌ها برای پایان دادن به تنش را پیچیده می‌کند بنابراین باید متوقف شود".

هشدار محمود عباس، ساعتی پس از آن منتشر می‌شود که رژیم صهیونیستی شامگاه دیروز (پنجشنبه) دستور آغاز عملیات زمینی در غزه را صادر کرد.

مصر خواستار میانجیگری میان حماس و رژیم صهیونیستی شده و وزارت خارجه آن، نیز عملیات زمینی را محکوم کرده است.

وزرات خارجه مصر با بیان اینکه عملیات زمینی اسراییل در شرایط فعلی تنها به خشونت‌ها دامن زده و کمکی به حفظ امنیت تل آویو نیز نمی کند، درخواست کرد که دو طرف فورا و بی‌قید وشرط پیشنهاد قاهره برای برقراری آتش‌بس و آغاز مذاکرات را بپذیرند.

"سامی ابوزهری" سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" نیز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه را ابلهانه خواند و هشدار داد که این حمله تبعات سختی برای رژیم صهیونیستی به دنبال خواهد داشت.

سخنگوی حماس هشدار داد که رژیم صهیونیستی بهای سنگینی برای این حمله پرداخت خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد نوروزی
۱۳:۳۵ ۲۷ تير ۱۳۹۳
به نام خدا انشالااه خواهد پرداخت
آخرین اخبار