اصفهان/

مهلت ارسال مقالات جشنواره ملی نعنا در کاشان تا 10 شهریور ماه است

دبیر جشنواره ملی نعنا در کاشان گفت: مهلت پایانی ارسال مقالات نخستین جشنواره ملی نعنا تا 10 شهریور ماه به دبیرخانه این جشنواره است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در کاشان،مهدی نادعلی در گفتگو با خبرنگاران گفت: نتایج داوری مقالات تا 15 شهریور اعلام می شود.

وی مهلت ثبت نام در کارگاه های آموزشی این جشنواره را 18 شهریور ماه یادآورشد و افزود:
شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را تا 10 شهریور ماه به آدرس پستی دبیرخانه جشنواره به نشانی کاشان-بلوار دانش - سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان ارسال کنند.
به گفته وی، کشاورزی، فرآوری، بسته بندی و صنایع وابسته، اقتصاد و بازرگانی، کاربرد در داروسازی طب سنتی و سایر موضوعات مرتبط با آن از محورهای این جشنواره است.
دبیر اجرایی نخستین جشنواره ملی نعنا کاشان برگزاری این را به همت کار گروه توسعه منطقه فین کاشان و با همکاری دانشگاه کاشان، جهاد کشاورزی و انجمن گیاهان دارویی طی مدت دو روز در روزهای 20 و 21 شهریور ماه در این شهرستان عنوان کرد.

نادعلی حمایت و همیاری شورای اسلامی شهر و شهرداری کاشان در برگزاری جشنواه را خاطرنشان کرد و گفت: برگزاری کارگاه های آموزشی و تخصصی، بازدید گردشگران و شهروندان کاشانی از کشتزارهای منطقه، کارگاه های سنتی و صنعتی، بازدید از مجتمع داروسازی باریج اسانس و انتشار ویژه نامه تخصصی از برنامه های جانبی این جشنواره است.

وی در پایان تصریح کرد:انتخاب منطقه در کاشت و برداشت نعنا و ارائه بهترین عرقیات این محصول،موقعیت آب و هوایی و وجود خاک مناسب و مساعد برای رشد این گیاه در این منطقه از جمله دلایل برگزاری این جشنواره است.


انتهای پیام/ش/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.