دومین مرحله لیگ برتر دوومیدانی باشگاه‌های کشور؛

توکلی و خیاطی رکوردهای ملی را شکستند/ جابجایی دومین رکورد باشگاهی توسط آسمانی

روز گذشته و در جریان دومین روز از دومین مرحله لیگ برتر دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور، دو رکورد ملی توسط سپیده توکلی و فاطمه خیاطی جابجا شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، دومین مرحله از هجدهمین دوره لیگ برترباشگاه‌های کشور روزهای پنجشنبه و جمعه (23 و 24 مرداد ماه) در مجموعه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، که طی آن دو رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی شکسته شد.

در این دوره از رقابت‌ها در ماده پرش ارتفاع سپیده توکلی با پرشی به ارتفاع 1 متر و 82 سانتیمتر رکورد ملی این ماده را (1 متر و 78 سانتیمتر) که متعلق به خودش بود، به میزان 4 سانتیمتر بهبود بخشید.

در پرتاب دیسک نیز فاطمه خیاطی از تیم موسسه مالی و اعتباری افضل توس، با پرتاب 46 متر و 88سانتیمتر ضمن کسب مقام نخست رکورد ملی این ماده ( 44 متر و 80 سانتی متر) را که متعلق به ژاله کاردان بود به میزان 2 مترو 8 سانتیمتر کاهش داد.

همچنین امروز ( جمعه) سمیرا آسمانی در ماده 400 متر با مانع رکورد باشگاهی این ماده را با ثبت زمان 1 دقیقه و 2 ثانیه و 23 صدم ثانیه ( رکورد پیشین، 1 دقیقه و 4 ثانیه و 29 صدم ثانیه ) که متعلق به مه لقا خانباشی بود به میزان 2 ثانیه و 6 صدم ثانیه بهبود بخشید.

شایان ذکر است روز گذشته ( پنجشنبه) نیز الناز کمپانی در ماده 100 متر با مانع رکورد باشگاهی این ماده را با ثبت زمان 14 ثانیه و 65 صدم ثانیه ( رکورد قبلی 14 ثانیه و 72 صدم ثانیه- متعلق به سپیده توکلی) شکست.

بدین ترتیب در جریان دومین مرحله از هجدهمین دوره لیگ برتر دوومیدانی زنان باشگاه‌های کشور چهار رکورد ( دو رکورد ملی و دو رکورد باشگاهی ) جابجا شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار