در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما /2

معاون سیما: امروز در نبرد رسانه ای هستیم / دشمنان غیرت و جامعه ما را هدف گرفتند

علی دارابی گفت: امروز در نبرد رسانه ای هستیم و افسران جنگ شما هستید و میدان جنگ استودیوها بوده تا پیام ما به مردم جهان منتقل شود.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران حاضر در تالار مولانا در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما؛ دقایقی پیش مراسم تقدیر از عوامل برنامه ماه مبارک رمضان و تابستان 93 با حضور برخی از عوامل فیلم‌های تلویزیونی آغاز شد، در این مراسم علی دارابی معاون سیما از حجت الاسلام و المسلمین پناهی تقدیر و تشکر کرد.
 
در ادامه علی دارابی معاون سیما ضمن تشکر از مدیران شبکه ها و حوزه های تولید به جهت تهیه‌ی برنامه های متفاوت و متعدد گفت: از حضور مداهان، قاریان و کارشناسان مذهبی تشکر می‌کنم که امسال در ماه مبارک رمضان و تابستان برنامه های مناسبی را تقدیم مخاطبان کردند. امسال شاهد وحشی گری رژیم اشغال گر قدس بودیم، جنایات او پایان ندارد، ما با همت شما هنرمندان رسانه برنامه ی "کودکان ایران، کودکان غزه" روی آنتن شبکه جهانی جام جم بردیم که موج بزرگی را ایجاد کرد و به دنبال آن ما شاهد پیام سران سه قوه بودیم و  برنامه ی "درد مشترک" نیز از جمله کارهای رسانه ملی در این ایام بود.

معاون سیما تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان برنامه هایی را در حوزه های مختلف سیما داشتیم که جا دارد از اشخاص حقیقی و حقوقی که ما را حمایت کردند تشکر کنم. آثار نمایشی خوبی تهیه و تولید شد که توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند، امروز در نبرد رسانه ای هستیم و افسران جنگ شما هستید و میدان جنگ استودیوها بوده تا پیام ما به مردم جهان منتقل شود.

وی ادامه داد: دشمنان غیرت و جامعه ما را هدف گرفتند و ما باید به این مولفه توجه کنیم و بدانید که جامعه ی ما امروزه بیش از هر زمان دیگری نیاز به تلاش و ساخت برنامه های شاد و نشاط آفرین دارد. ما در مبانی نظری شادی و نشاط مشکلات جدی داریم؛ تئوری های مناسب ما در این حوزه تقریبا چیزی نیست و اگر هست کلیاتی بوده که کاربردی نیست. ما باید نظریه پردازی کنیم و جامعه را در نشاط نگه داریم.

دارابی افزود: ما چند روز قبل از نمایشگاه دستاوردهای دفاع کشور به مدت 4 ساعت بازدید به عمل آوردیم، این نمایشگاه افتخار آمیز است. ما باید در برنامه سازی هایمان نگاهی به آینده داشته باشیم و موفق عمل کنیم.

معاون سیما در ادامه با اشاره به جشنواره بین المللی جام جم گفت: جشنواره بین المللی جام جم 28 دی ما برگزار می‌شود و امسال سبک زندگی و مولفه‌های آن را در دستور کار قرار دادیم. ما در نیمه ی دوم سال بیش از 15 مجموعه ی نمایشی را آماده‌ی پخش کردیم. یکی از سریال های ما در حوزه ی طنز و کمدی، بیش از 90 قسمت است که اوایل زمستان روی آنتن می‌رود.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما /1
سیروس مقدم گفت: بعد از "مدینه"، "میکائیل" را به عنوان یک سریال پلیسی و با نگاهی نو به پلیس ایران می‌سازم و از زحمات و حمایت علی دارابی معاون سیما نیز تشکر می‌کنم.

در مراسم تقدیر از برگزیدگان برنامه‌های ماه رمضان و تابستان سیما /3
"ماه عسل" و "مدینه" بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند
"مدینه" و "ماه عسل" به عنوان پربیننده ترین برنامه ها و مجموعه نمایشی که در ماه مبارک رمضان روی آنتن رفتند، بیشترین جوایز را به خود اختصاص دادند.


انتهای پیام/رس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار