بازديد مديركل روابط عمومي وزارت نفت از نمايشگاه «باور توانستن»

مديركل روابط عمومي وزارت نفت به همراه هياتي از اين وزارتخانه در آخرين روز برگزاري نمايشگاه عكس دستاوردهاي گروه پتروپارس، از اين نمايشگاه ديدن كردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اكبر نعمت الهي، در اختتاميه نمايشگاه باور توانستن با حضور در نگارخانه فرهنگسراي انديشه، اين برنامه ها را اقدامي موثر جهت معرفي دستاوردهاي صنعت نفت جمهوري اسلامي ايران به عموم مردم دانست و گفت: حسن اين برنامه ها در اين است كه پيچيده ترين و تخصصي ترين مسائل صنعتي را به ميان مردم آورده و موجب آشنايي آنها با زحمات و خدمات شبانه روزي دلسوزان صنعت نفت مي شود.

نعمت الهی ضمن بازديد از قسمت هاي مختلف نمايشگاه، در جريان تهيه و توليد نخستين نرم افزار سه بعدي «واقعيت افزوده» در صنعت نفت ايران قرار گرفت. اين نرم افزار مي تواند بر روي تمام گوشي هاي اندرويد و IOS نصب شده و ماكتي مجازي از فاز 12 پارس جنوبي در اختيار كاربران قرار دهد.

مشاور وزير و مديركل وزارت نفت همچنين پس از ديدار از سالن اصلي، به سالن جنبي نمايشگاه رفت و به ديدن نقاشي فرزندان ايران زمين با محور تهيه و توليد گاز از ميدان گازي پارس جنوبي پرداخت.

وي در جلسه اختتاميه اين نمايشگاه ضمن تاكيد بر اهميت صنعت نفت در عرصه هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي، خبر از راه‌اندازي موزه صنعت نفت ايران داد.

محمدجواد شمس، مديرعامل گروه پتروپارس هدف از برگزاري نمايشگاه «باور توانستن» را عرضه توانمندي هاي بومي و دانش داخلي ذكر كرد و گفت: همانگونه كه مقام معظم رهبري فرمودند، حتي در شرايط تحريم نيز مي توان در خط مقدم جبهه اقتصادي كشور افتخارآفريني نمود و مگاپروژه هاي ملي را به ثمر نشاند.

گفتني است نمايشگاه «باور توانستن» با موضوع دستاوردهاي گروه پتروپارس از 6 تا 11 شهريورماه و به مناسبت هفته دولت در نگارخانه فرهنگسراي انديشه پذيراي علاقه مندان بود. از جمله تصاوير به نمايش در آمده در اين نمايشگاه مي توان به عكس آخرين روز فعاليت دكل حفاري آبان در سكوي B فاز 12 و عكس اولين بارگيري محموله ميعانات گازي اين فاز اشاره كرد كه در كنار تصاوير متنوع ديگري از پالايشگاه خشكي و دريايي فازهاي مختلف پارس جنوبي در معرض ديد عموم قرار گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار