عبدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرهنگ استکبار ستیزی امروز تا قلب اروپا پیش رفته است

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با تاکید اینکه استکبار ستیزی محدود به جمهوری اسلامی نیست، گفت: به برکت انقلاب اسلامی و با گسترش بیداری اسلامی، مقابله با استکبار در کشورهایی مانند سوریه و عراق و برخی کشورهای منطقه اتفاق افتاده است.

"علی عبدی "در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه استکبار تیزی مقوله‌ای نیست که خاص یک منطقه و یک کشور باشد، گفت: هرکجای دنیا استکبار باشد، استکبار ستیزی نیز باید باشد و این خاص کشورهای مسلمان یا غیر مسلمان نیست. البته به برکت انقلاب اسلامی و با گسترش بیداری اسلامی، مقابله با استکبار در کشورهایی مانند سوریه و عراق و برخی کشورهای منطقه اتفاق افتاده است.

 دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور با تاکید اینکه استکبار ستیزی محدود به جمهوری اسلامی نیست تصریح کرد: امروز حتی در آمریکای لاتین و آمریکای جنوبی نیز این مفهوم به خوبی جا افتاده است.

عبدی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر فرزانه انقلاب گفت: بیداری اسلامی مفهومی از استکبار ستیزی است که همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، تا قلب اروپا پیش خواهد رفت. همانطور که در بازه ای از زمان نمودهای استکبار ستیزی در اروپا و در کشور بوسنی هرزگوین بروزو ظهور پیدا کرد.

دبیر سیاسی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل سراسر کشور در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک و با ترویج هرچه بیشتر فرهنگ مهدویت شاهد بروز و ظهور روز افزون استکبار ستیزی در جهان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۳
دنیا باید بر علیه سلطه صهیونیزم بین الملل قیام کند ، بیشترین ظلم صهیونیست ها بر مردم مغرب زمین است . در خاورمیانه جسم مردم را ترور می کنند . اما در غرب روح و شعور مردم را ترور می کنند و این جنایت بزرگتری است و مردم اروپا و کانادا و آمریکای شمالی هم باید به نهضت ضد استکباری و ضد صهیونیستی بپیوندند .
آخرین اخبار