رمضان خانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجویان باید استکبار زمان خود را بشناسند/شعار "مرگ برآمریکا"در امتداد پیام عاشورا است

استاد دانشگاه آزاد واحد کرج گفت: دانشجویان و دانشگاهیان باید نقش خود را در این زمانه بشناسند و با شناخت آگاهانه و پرورش روح عاشورایی خود در برابر استکبار جهانی بایستند تا برای همیشه ریشه استکبار از جهان کنده شود.

"منصور رمضان‌خانی"در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تقارن عاشورای حسینی با روز استکبار ستیزی گفت: ما باید از حادثه عاشورا و اهدافش درس بگیریم، چرا که امام حسین (ع) نمی‌خواستند هواپرستان زمان خود زمامدار مملکت اسلامی باشند و دستان آنان را از اسلام قطع کردند.
 
وی با بیان اینکه ما نیز باید به تأسی از حادثه بزرگ عاشورا روح استکبار ستیزی را در خود تقویت کنیم، تصریح کرد: دشمنان اسلام نگاه شومی به جمهوری اسلامی دارند و ما با احیای سنت‌های الهی می‌توانیم نقشه‌های آنان را نقش بر آب کنیم.
 
استاد دانشگاه آزاد واحد کرج افزود: یکی از پیام‌های امام حسین (ع) به آیندگان در قیام عاشورا، این بود که روحیه استکبار ستیزی خود را از بین نبریم و همیشه با طاغوت زمان خود مبارزه کنیم.
 
رمضان‌خانی بیان داشت: امروز "مرگ بر آمریکا" نشأت گرفته از قیام عاشورا است و دشمنان اسلام بدانند که مردمان غیور ایران زمین همیشه بیدار هستند و در روز مبارزه با استکبار به خیابان‌ها می‌آیند.
 
وی در پایان با بیان اینکه جنبش‌های دانشجویی در این عصر وظایف سنگینی برعهده دارد، خاطرنشان کرد: دانشجویان و دانشگاهیان باید نقش خود را در این زمانه بشناسند و با شناخت آگاهانه و پرورش روح عاشورایی خود در برابر استکبار جهانی بایستند تا برای همیشه ریشه استکبار از جهان کنده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار