"مقدم‌فر" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سردار سلیمانی در آزاد‌سازی "جرف‌الصخر" نقش تعیین‌کننده و مشورتی داشت

مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه گفت: سردار "قاسم سلیمانی" رسالت خطیر کمک مشورتی به مظلومین و نهضت‌های آزادی‌بخش و ضدتروریسم را بر عهده دارد.

"حمیدرضا مقدم‌فر" مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره آزادسازی شهر "جرف‌الصخر" و نقش سردار سرلشکر قاسم سلیمانی در آزادسازی این شهر اظهار داشت: یکی از اهداف انقلاب اسلامی کمک به نهضت‌های آزادی‌بخش بوده و جریان داعش به عنوان یک جریان دست‌ساز آمریکایی و صهیونیستی، عراق و سوریه را هدف قرار داده است.  
 
وی افزود: وظیفه ما این است که به کشورهایی که در مقابل گروه‌های تروریستی و دست‌‌پرورده به نیابت از نظام سلطه می‌جنگند، کمک کنیم و همچنین وظیفه ما کمک به مظلومان جهان بوده و این کمک مشورتی و مستشاری است.  
 
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای فرمانده کل سپاه با اشاره به انتقال تجربیات و کمک مشورتی جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه خاطرنشان کرد: سردار "قاسم سلیمانی" رسالت خطیر کمک مشورتی به مظلومین و نهضت‌های آزادی‌بخش و ضدتروریسم را بر عهده دارد، البته ارتش و نیروهای مردمی عراق، نقش اصلی را در آزادسازی شهر داشتند اما سردار سلیمانی نقش تعیین‌کننده و مشورتی داشت. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۸:۱۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۳
عزیزه ایران زمینه حاج قاسم
آخرین اخبار