احتمال مربیگری مورینیو‌ در بارسلونا

یک نشریه انگلیسی مدعی شد اگر بار دیگر خوان لاپورتا‌ بتواند ریاست باشگاه بارسلونا‌ را در دست بگیرد به طور حتم ژوزه‌ مورینیو‌ را به نیوکمپ‌ باز می‌گرداند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی اکسپرس، این نشریه انگلیسی مدعی شد اگر خوان لاپورتا‌ بار دیگر موفق شود در انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا‌ پیروز گردد بدون شک ژوزه‌ مورینیو‌ سرمربی فعلی چلسی را برای هدایت تیم بارسلونا انتخاب کرده و به راحتی می‌تواند آقای خاص را برای انتقال به نیوکمپ‌ راضی کند.
 
 بر اساس این گزارش: لاپورتا‌ بین سال‌های 2003 تا 2010 ریاست باشگاه بارسلونا‌ را بر عهده داشت و حالا قصد دارد برای انتخابات سال 2016 نیز بار دیگر نامزد شود یکی از وعده‌های  انتخاباتی لاپورتا‌ برای رسیدن به ریاست باشگاه جذب ژوزه مورینیو است.
 
لاپورتا‌ در انتخابات سال 2010 هم حضور داشت اما در رقابت‌ با ساندرو‌ روسل‌ شکست خورده‌ و از ریاست‌ باشگاه کاتالان بازماند‌ هر چند روس‌ هم به دلیل جنجالی‌های که بر سر به خدمت گرفتن نیمار بوجود آمد در باشگاه بارسلونا‌ چندان دوام نیاورد و پس از استفاده جوزپ‌ ماریا‌ بارتومئو‌ به عنوان رئیس باشگاه انتخاب شد.
 
 لاپورتا‌ در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود گفته بود: نامزدی در انتخابات بعدی بارسلونا‌ را رد نمی‌کنم به دلیل حمایت‌هایی که از من می‌شود نسبت به آینده خوشبین می‌شوم همین مسائل باعث شده هر روز انگیزه‌ ام بیشتر شود معتقد هستم باید در زندگی خلاقیت داشت پس هر وقت زمانش برسد در مورد برنام‌های کاری و تصمیم صحبت می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار