دریادار فدوی در جمع خبرنگاران:

آمریکایی‌ها چاره‌ای جز بیرون رفتن از خلیج فارس ندارند

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکایی‌ها چاره‌ای جز بیرون رفتن از خلیج فارس ندارند و آن‌ها زودتر از هر چیزی قدرت قابل لمس را درک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، دریادار "علی فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه در حاشیه مراسم سومین سالگرد شهادت شهید تهرانی‌مقدم و شهدای اقتدار موشکی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهید تهرانی‌مقدم نمونه‌ای از انسان‌هایی بود که بر مبنای باور و اعتقادات امام‌خمینی(ره) ‌رشد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران یک قدرت تأثیرگذار در منطقه بوده و اهداف آمریکایی‌ها برای پیشبرد اهداف خود در خلیج فارس و منطقه غرب آسیا خیر نیست و شر آن همه کشورهای منطقه و دنیا را در برمی‌گیرد.

دریادار فدوی اظهار داشت: آن‌ها به دنبال استفاده از عامل انرژی در منطقه هستند تا بر خلیج فارس، شرق آسیا و آسیای جنوب شرقی مسلط شوند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: همه توانمندی‌های نیروهای مسلح تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم در رویارویی ما با دشمن دارد و باید قبول کنیم آمریکایی‌ها یک توان نظامی دریاپایه هستند و خلیج فارس اصلی‌ترین نقطه عالم است.

وی گفت: آمریکایی‌ها چاره‌ای جز بیرون رفتن از خلیج فارس ندارند و آن‌ها زودتر از هر چیزی قدرت قابل لمس را درک می‌کنند.

دریادار فدوی افزود:‌ خلیج فارس برای کشورهای منطقه است و ایران کشور قدرتمند و تأثیرگذاری به حساب می‌آید و آمریکا قادر نیست راهی که رفته را به اتمام برساند و چاره‌ای جز رفتن از خلیج فارس ندارد که در این راستا توانمندی موشک‌های ما تأثیر دارد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها قدرت قابل دیده شدن را می‌فهمند در حالی که باید بدانند معنویت نیز تأثیر بسیار مهمی دارد.‌

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار