برترین بدمینتون بازان دختر و پسر استان در دو رده سنی جوانان و نو جوانان انتخاب شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان و به نقل از روابط عمومی هیأت بدمینتون استان اصفهان،رقابتهای بدمینتون قهرمانی استان به منظور انتخاب برترینها برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور، در دو بخش دختران و پسران برگزار شد.

در این مسابقات که همزمان با گرامیداشت سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان برگزار شد، برترین بدمینتون بازان دختر و پسردر دو رده ی سنی جوانان و نوجوانان انتخاب شدند.

دررده ی سنی جوانان پسر و در رشته یکنفره که با حضور 22 بازیکن از سراسر استان برگزار شد؛ از امیرعباس میرباقری ، فراز دژدار ، محمد بهارزاده ، آرمین جوانمرد ، علیرضا موجودی ، محمد آریافر ، سینا کروندی و سالار پاژنگ به عنوان نفرات برتر برای شرکت در اردوی تمرینی جوانان استان اصفهان دعوت بعمل آمد.

در اردوی تمرینی تیم نوجوانان استان 7 نفر از بازیکنان برای شرکت در مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان کشور که مقرر است از تاریخ لغایت در استان سمنان برگزار گردد ، انتخاب می شوند.

مسابقات انتخابی دختران استان نیز در رده سنی جوانان و در رشته یکنفره آزاد در سالن تخصصی بدمینتون ورزشگاه شهید سجادی اصفهان برگزار شد و مریم کیانی ، فریناز یزدانی ، سایه خلیل الرحمانی ، صبا اسماعیلی ، کیمیا زمانی ، زهرا عابدی ، متین صالحی و مائده ترکی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.

منتخبین این دوره از مسابقات نیز در تمرینات قهرمانی جوانان استان اصفهان شرکت نموده و در نهایت تیم 7 نفره دختران جوان استان بهمسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان کشور که از تاریخ 29 آبان تا1در استان تهران برگزار گردد ، اعزام خواهند شد.

مسابقات انتخابی بهترین بدمینتون بازان استان در رده ی سنی نوجوانان دختر و در رشته ی یکنفره آزاد پیگیری شد و یگانه کرمانی ، فریناز یزدانی ، مریم کیانی ، صبا اسماعیلی ، سارا صانعی ، سایه خلیل الرحمانی ، کیمیا زمانی و شیما صالحی به اردوی انتخابی تیم نوجوانان استان اصفهان دعوت شدند .

گفتنی است 7 نفر بازیکن برتر تمرینات فوق به مسابقات بدمینتون قهرمانی نوجوانان کشور که از تاریخ 1تا3 به میزبانی استان تهران برگزار گردد،اعزام خواهند شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.