در گفتگوی ویژه خبری مطرح شد:

کوتاهی در پدیده های اسلام گرا باعث شد نتوانیم از بیداری اسلامی بهره برداری کنیم/ جریان هایی چون داعش برای جنایات صهیونیست ها بسترسازی می کنند + فیلم و تصاویر

"شیخ السید برکه"عالم برجسته فلسطینی و "سید عبدالمجید الحوثی" عضو کمیته فتوای یمن در گفتگوی ویژه خبری 4 آذرماه موضوع یهودی سازی قدس شریف را بررسی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران ؛"شیخ السید برکه" در گفتگوی ویژه خبری سه شنبه 4 آذرماه  حضور یافتند و در پاسخ به این سوال مبنی بر این که چرا رژیم صهیونیستی می کوشد تا تمامی مذاهب اسلامی در فلسطین از بین ببرد،گفت:در سال 1897 در سوئیس وقتی که گردهمایی یهودیان افراطی تشکیل شد خیلی از آن ها گفتند ما یک دولت یهودی محض می خواهیم  و شعار آن ها سرزمینی بدون ملت و  و ملت بدون سرزمین بود.
 
وی ادامه داد:لذا از روز اول  که طرح صهیونیست ها کلید خورد و کاملا نژادپرستانه بود همچنین مشخص بود که آن ها به دنبال چه تفکری هستند.

ستیز میان ما با صهیونیست ها بر سر نفی است
 
این عالم برجسته فلسطین تصریح کرد: ویژگی دشمنان ما کاملاً واضح و مشخص است که برپایه نفی دیگران می باشد و ستیز میان ما با صهیونیست ها بر سر نفی است و عزت صهیونیست ها منافی عزت ما است.
 
برکه اظهار داشت: لذا روسای صهیونیست ها و سران آن ها مرحله به مرحله گام برمی دارند و متاسفانه در سایه وضعیت فعلی کشورهای عربی اسلامی صهیونیست ها احساس کردند که در این معادله ای که برایشان رقم خورده اوضاع به نفعشان خواهد بود.
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در طرح های خودشان گام به گام پیش می روند و می خواهند هرچه سریع تر یهودی بودن دولتشان را اعلام کنند و واقعاً این جرات را پیدا کرده اند که می خواهند عرب ها را آواره و به سوی کرانه باختری و غزه تبعید کنند.
 
این عالم برجسته فلسطینی افزود: رژیم صهیونیستی می خواهد اسم همه چیز را از نام خیابان ها، زمان،مکان،فرهنگ،تمدن و حتی جغرافیا را می خواهند تغییر دهند و یک رنگ و بوی یهودی صهیونیستی بدهند باید گفت که این دشمن همان دشمنی است که انبیای الهی را کشته و بر آن ها رحم نکرده اند.
 
شیخ برکه گفت: در راس همه این کارها ،رژیم غاصب در صدد تخریب مسجد الاقصی و آواره کردن فلسطینینان است و همچنین درصد مجبور کردن آن ها به مهاجرت به سوی کرانه باختری و غزه است؛لذا این لحظات حساس که ما در آن هستیم یک خطر توهمی نیست بلکه یک خطر واقعی برای قدس و مردم فلسطین و مخصوصاً عرب های این سرزمین است.
 
این عالم برجسته فلسطینی اظهار داشت: شما در برابر یک دشمن صهیونیستی که وجودش بر پایه نفع دیگران است و اصلاً نمی خواهد ما را به رسمیت بشناسد و به ما با چشم امنیتی نگاه می کند و نه به چشم یک انسان، و باید این را گفت که این رژیم غاصب حتی به آمریکایی ها نیز که از آن ها دفاع می کنند با دید دیگری می نگرد.
 
وی  تصریح کرد:درحال حاضر اوضاع فلسطین بعد از عملیات های استشهادی اخیر خیلی وخیم شده و فلسطینی ها می خواهند صدایشان را به جهانیان برساند و بگویند که ما با یهودی سازی در سرزمین مان مخالف هستیم و هرگز این اجازه را به یهودی ها نخواهیم داد که طرح های خود را پیاده کنند مخصوصاً در تخریم مسجد الاقصی چرا که اولین قبله مسلمانان و سومین حرم مقدس آن ها است.
 
نتانیاهو شبانه روز به عرب ها و غیرعرب ها می گوید این قدس پایه زندگی ما است

شیخ برکه افزود: متاسفانه نتانیاهو شبانه روز به عرب ها و غیرعرب ها می گوید این قدس پایه زندگی ما است و خیلی وقیحانه صحبت می کند که هیچ کس نمی تواند جلودار او باشد و ما طرح های خودمان را پیاده خواهیم کرد و به شهرک سازی های خودمان نیز ادامه خواهیم داد.
 
این عالم برجسته فلسطینی گفت: تنها گذاشتن ملت فلسطین توسط همسایه های عربی آن  یک نکته قابل توجهی است که حتی این ها در جنگ 51 روزه به تنانیاهو علناًً گفتند که ما به شما کمک خواهیم کرد و در فشارهای منطقه ای آن ها به اسرائیل گفتند که ما را از شر حزب الله نجات دهید هر چند این مسائل را در رسانه ها اعلام نکردند اما در زیرزمین ها به طور مخفیانه گفته اند.

وی ادامه داد: امروز خطرهای مهمی وجود دارد و شاید هم اتفاق بیفتد از جمله این خطرها تخریب مسجد الاقصی و آواره کردن مسلمان است.
 
شیخ برکه تصریح کرد: الان اوضاع برای صهیونیست ها کاملاً آماده است که فلسطینی ها را آماده کنند و باید گفت که این رژیم دارد از آب گل آلود ماهی بزرگی را می گیرد.
 
چرا کشورهای اسلامی و امرای اسلامی به داد فلسطین نمی رسند؟

"سیدعبدالمجید الحوثی" در پاسخ به این سوال مبنی بر این که چرا کشورهای اسلامی و سلاطین و امرای اسلامی به داد فلسطین نمی رسند،گفت: در حقیقت هنگامی که ما در مورد جهان عرب و اسلام صحبت می کنیم نمی توانیم از جریان زور اسم نبریم.
 
وی ادامه داد: بیشتر این حکام یکی از ایالت های کاخ سفید شده اند که کاملاً از آن جا اداره می شوند و دیگر راهبرانی که دیگر هیچ اراده و استقلال و حاکمیتی در هیچ حوزه ای ندارند چه در حوزه سیاست داخلی و یا خارجی باشد.
 
عضو کمیته فعال یمن تصریح کرد: لذا آن چه عرب ها به آن توجه دارند این است که  فلسطین را تنها گذاشته اند و همان طور که آقای درکه گفتند این ها یا علناً یا مخفیانه با رژیم صهیونیستی برای از بین بردن مقاومت همکاری کرده اند.
 
سیدعبدالمجید الحوثی اظهارداشت: نزدیک به 66 سال است که غرب در حال مذاکره با عرب ها است،نه تنها به نتیجه ای نمی رسد بلکه روز به روز وقیح تر نیز می شود.
 
وی  افزود: وقتی که مقاومت اسلامی به دست فلسطین کلید خورد برای تمامی جهانیان ثابت شد که زبان زور و زبان مقاومت است که می تواند مفید باشد و نمی توان با نرمی و ملاطفت با آن ها مذاکره کرد.
 
عضو کمیته فتوای یمن ادامه داد: غیر از طرح های عربی که ارائه شده مجدداً صهیونیست ها نسبت به این مسئله پایبند نشدند و ظلمشان نسبت به مردم فلسطین بیشتر شد و هدفشان از بین بردن سرزمین فلسطین است.
 
کشورهای عربی عروسک خیمه شب بازی کاخ سفید و لابی صهیونیست هستند

سیدعبدالمجید الحوثی ادامه داد: کشورهای عربی مثل یک عروسک خیمه شب بازی هستند که به دست کاخ سفید و لابی صهیونیست حرکت می کنند و امروز فقط امید ما به ملت های عربی و اسلامی و آزادگان جهان است چرا که آن ها هستند که می فهمند ظلم یعنی چه و ظالم چه کسی است.
 
عالم سرشناس جنبش انصارالله یمن خاطرنشان کرد: تنها راه و گزینه ای که ما باید به آن امیدوار باشیم و به انتقام چنگ بزنیم و از مهاجران غیرقانونی به فلسطین جلوگیری کنیم مقاومت اسلامی است و این پایداری افسانه ای فلسطین شاخ صهیونیست ها را خواهد شکست.

پایداری فلسطین در جنگ 33 روزه غزه هیمنه رژیم صهیونیستی را شکست

عضو کمیته فعال یمن در ادامه گفت: فلسطینیان 51 روز در برابر دشمن کاملاً مسلح و ماشین جنگی صهیونیست مقاومت کردند و هیچ یک از شرایط رژیم صهیونیستی را قبول نکردند بلکه شرایط خود را به آن تحمیل کردند و این پایداری در جنگ 33 روزه هیمنه و شاخ صهیونیست ها را شکست و افسانه شکست ناپذیری ارتش صهیونیست را کاملاً به باد هوا داد.

سیدعبدالمجید الحوثی با اشاره به نقش مقاومت فلسطین در روحیه ملت های اسلامی گفت: ملت های اسلامی فهمیدند روزنه ای باز شده و اطمینان پیدا کردند که با رژیم غاصب اسرائیل می توان وارد عمل شد و جنگید و این کنگره ها و کنفرانس های عرب.... هیچ کاری برای الاقصی و بیت المقدس نخواهند کرد؛بلکه بیشتر رژیم صهیونیستی را وقیح تر می کنند و آن ها می خواهند حماقت را تکرار کنند و چراغ سبز حاکمان مرتجع فقط همین را برای ما عاید کرد و ما نمی توانیم بیشتر شاهد آوارگی فلسطینیان باشیم .

جریان هایی همچون داعش برای جنایات هرچه بیشتر صهیونیست ها بسترسازی می کنند

وی بیان کرد: آن چه که امروز در جهان عرب و اسلام اتفاق می افتد متاسفانه جریان هایی می خواهند صهیونیست و ظلم آن و کشتارهایی که در فلسطین انجام می دهند توجیهاتی داشته باشند جریان هایی همچون گروه تروریستی داعش که بستر سازی می کنند برای صهیونیست ها که بیشتر جنایت کنند و کودکان و زنان و غیرنظامیان بیشتری را بکشند.

عضو کمیته فتوای یمن اظهارداشت: طی 6 دهه فلسطین ثابت کرد که ملت قوی و پایداری دارد و دارای مقاومتی بزرگی است که عقب نشینی در برابر اسرائیل نخواهد کرد تا وقتی که رژیم صهیونیستی را شکست دهد در نتیجه هر چه این رژیم اشغالگر بیشتر جنایت می کند مقاومت قوی تر می شود.

داعش مجازاتی برای جهان عرب در مقابل قصورشان در برابر فلسطین است

این عالم برجسته فلسطینی در پاسخ به سوال علت انحراف جریان های بیداری اسلامی و عدم حمایت و پشتیبانی شان از فلسطین گفت: در کنگره جهانی مبارزه با افراطی گری که در قم برگزار شد ،بنده یک جمله گفتم که داعش مجازاتی برای اعراب و مسلمانان کوتاهی آن ها که نتوانستیم در برابر اسلام خوب عمل کنیم در نتیجه ی این خلاء داعش سر بیرون آورد اگر تمام جریان های اسلامی گرا هشیار می شدند و گام هایی در عمل برمی داشتند و خوب موضوع فلسطین را در افکار همه مسلمانان جا می انداختند می دیدیم این جریان های اسلام گرا همیشه در صحنه خواهند بود و با فلسطین در ارتباط خواهند بود.

تعیین موضوعیت ایران در برابر فلسطین و حمایتش باعث تبدیل ایران به یک قدرت جهانی شد

وی بیان کرد: حزب الله لبنان وقتی موضوعیت را با فلسطین حفظ کرد جمهوری اسلامی ایران نیز با در پیش گرفتن همین موضعیت تبدیل به یک قدرت بزرگ جهانی شد فلسطین موضوعی است که افراد را هم بالا می برد و هم افراد جاهل را به زیر می کشد و کسانی که می خواهند جهالت کنند و به عمد فلسطین را فراموش کنند به زیر کشیده خواهند شد.

شیخ برکه اظهار داشت: قرآن کریم می فرماید خداوند حضرت ابراهیم(ع) را مورد امتحان قرار داد که من می خواهم تو را پیشوا قرار دهم حضرت ابراهیم(ع) گفت آیا از نسل من خواهد بود خداوند فرمودند افراد ظالم نمی توانند پیشوا شوند و این حضرت در امتحان موفق شد مسلمانان نیز مورد امتحان قرار گرفته اند و با یک موضوع مقدس ( فلسطین) از ما خواسته شده در همین راستا بالا ببریم و با موضوع و عظمت دین و موضوع فلسطین که هر کسی بخواهد با این دو موضوع مخالفت کند دچار فراز و نشیب خواهد شد.

کوتاهی در فراموشی نقش جریان های اسلام گرا در ارتباط با فلسطین باعث عدم بهره برداری از موج بیداری اسلامی است

این عالم برجسته فلسطینی تصریح کرد: کوتاهی و کج فهمی در خیلی از پدیده های اسلام گرا و جریان هایی که نقش خود را فراموش کرده اند به خصوص در موضوع فلسطین باعث شده نتوانیم از این بیداری اسلامی خوب بهره برداری کنیم در نتیجه گروه های تروریستی همچون داعش از این آب گل آلود سوء استفاده کردند .اگر مسلمانان و علمای اسلام هوشیار می شدند و به تکلیف شرعی و ملی خود عمل می کردند هرگز این خلاء به وجود نمی آمد و این جریان ها به این گونه به انحراف کشیده نمی شدند.

نقطه ضعف بیداری اسلامی عدم وجود رهبری حکیم است

وی اظهار داشت: این نقطه ضعف بیداری اسلامی در این است که رهبری حکیم و و هرم قدرت نداشتند و متاسفانه خواستند به صورت خودجوش اداره کنند در نتیجه استکبار جهانی بر روی خط آمد و این نکته را باید بدانیم که این تغییرات چگونه ایجاد می شود آیا ما باید به امید ملت باشیم یا رهبر در پاسخ باید گفت خداوند در قرآن کریم می فرماید سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر این که خودشان بخواهند از درون تغییر کنند نیمه حلق گم شده هر قومی رهبری است که باید داشته باشند.

شیخ برکه هیچ از روز شکست فلسطین طرحی برای آزادسازی آن نداشت حتی در سایه "جمال عبدالناصر "که یک فرد ملی گرا است خود وی نیز طرحی نداشت تایید این موضوع مصاحبه یکی از گروه های فلسطینی با عبدالناصر است که وی در جواب گفته هر کسی گفته برای آزادسازی فلسطین طرح دارم دروغ است و در اینجا تنها کشوری که علناً از گلدسته مساجدش بدون هیچ هراسی صدا می کند و می گوید باید طرح آزادسازی فلسطین کلید بخورد و صهیونیست از بین برود تنها جمهوری اسلامی ایران است.

خداوند جمهوری اسلامی ایران را به دنیای اسلامی هدیه داد

این عالم برجسته فلسطینی بیان کرد: خدا را شکر خدا ایران را به اسلام هدیه داد و عزت ایران در سایه امام خمینی(ره) بوده است،رهبر واقعی کسی است که می تواند حقیقتاً هویت اسلامی و ملی و تاریخ امت خود را خوب بیان کند که امام (ره) در این زمینه خوب توانستند و یک شخصیت رهبری واقعی را نشان دادند.

وی ادامه داد:امام (ره) ملت ایران را خوب فهمید، حال باید گفت نقطه ضعف اعراب وارد شدن بازیگران کافری است در این صحنه و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که یک رهبر عرب برای منافع اعراب بازی می کند و بخواهد به نفع امت خود گل بزند و آقای حوثی به خوبی اشاره کردند که تمامی اعراب تابع هستند و سیاست آزادگی ندارند قرآن کریم می فرماید "عزت از آن خدا و پیامبرش است "اما منافقین نمی دانند که این عزت از کجاست این قرآن که بهترین نسخه سعادتمند برای بشریت است که اگر با بصریت بخوانیم موفق می شویم و این کوتاهی در حق اسلام و فلسطین از جانب خود ماست و متاسفانه باعث گردید این جریان ها و بیداری اسلام به انحراف کشیده شود.

اهمیت علمای اسلام در آمدن به میدان

وی اظهار داشت: متاسفانه بعضی پدیده هایی چون جریان تکفیری که در عراق و سوریه با آن دست و پنجه نرم می کنیم اما تاکید می کنم بر نقش و اهمیت علمای اسلام در آمدن به میدان چرا که خدا از آن ها به خاطر آن که وارثان پیامبر اسلام (ص)هستند بازخواست خواهد کرد که چه کار برای مسلمانان و مستضعفان کردید و فرق ندارد که خون ریخته شده خون مسلمان باشد یا مستضعف، لذا کوتاه ترین راه برای مبارزه با داعش این است که خودمان باید مبارزه با این گروه را تکلیف شرعی خود بدانیم که حضرت رسول(ص) نیز ما را به آن سفارش کرده اند.

الحوثی در ارتباط با موضوع فلسطین اشغالی گفت: موضوع فلسطین مسئله عرب یا اسلام نیست یا یک موضوع مقدسات اسلامی نیست بلکه یک سرطان ضدبشری است که در امت اسلامی کاشته شده است.

سیدعبدالمجید الحوثی بااشاره به این که رهبری این انقلاب حکیمانه است،گفت: ما در برابر خداوند مسئولیت دارم به گونه ای این امت باید امتی واحد باشند.

وی با اشاره به این که زمانی انقلابی می تواند موفقیت آمیز باشد که خوشبختی را برای همه بشریت به ارمغان بیاورد و دارای خواستگاه اسلامی باشد افزود: امام خمینی (ره) غده سرطان صهونیست ها را به خوبی تشخیص دادند.

انقلاب های عربی رهبری حکیمانه نداشتند

عضوکمیته فتوای یمن با اشاره به این که انقلاب های عربی و بیداری های اسلامی فاقد رهبری حکیمانه بودند اظهار داشت: این انقلاب ها نتوانستند به امور مسلمین به خوبی فکر کنند به طوری که برخی از جریان ها و سلطه جویان این بیداری ها را راه راست و درست خود منحرف کردند.

سیدعبدالمجید الحوثی با بیان این که غربی ها از قسمت بیداری های اسلامی سوءاستفاده کردند تا خودشان صحنه گردان و بازیگر اصلی باشند افزود: طرح بدرالدین حوثی در یمن با شعار استکبار جهانی کلید خورد به گونه ای که این شعار ابعاد جهانی داشت.

فلسطین در قلب طرح بدرالدین حوثی بود 

وی با تاکید بر طرح بر نابودی استکبار جهانی اشاره داشت خاطرنشان کرد: فلسطین در قلب طرح بدرالدین حوثی بود  به طوری که طرح حثی با "شعار الله اکبر ،مرگ بر آمریکا، مرگ بر یهودیان افراطی" همراه بود.

عضو کمیته فتوای یمن بااشاره به این که دو تا از شعارهای بدرالدین حوثی مربوط به فلسطین بود گفت: شعارهای حوثی نشان دهنده پختگی رهبری مسلمان بود.

سیدعبدالمجید الحوثی با بیان این که جنب و جوش حتی ها از 10سال قبل آغاز شده بود ادامه داد: اگر بیداری های اسلامی دارای طرحی مناسب با رهبری حکیمانه و منصف بود حتماً با موفقیت روبرو می شد.

وی با اشاره به این که یمنی ها این طرح را با محوریت آزادی  حمایت از فلسطین انتخاب کردند افزود: حوثی ها به پیام امام خمینی (ره) مبنی بر روز جهانی قدس لبیک گفتند تا همیشه به حمایت از ملت مظلوم فلسطین برخیزیم.

عضو کمیته فتوای یمن با اشاره به این که برخی از رهبران و شیوخ نمی خواستند به این موضوع بپردازند ادامه داد: فلسطین همیشه برای مردم یمن موضوعیت دارد

سید عبدالمجید الحوثی با اشاره به این که اگر بیداری های اسلامی که در برخی از کشورها رخ داد دارای رهبری حکیمانه، منصف و با بصریت بود پروژه های طرح های منطقه سبب تغییر اوضاع می شد.

وی با بیان این که طرح حثی ها سبب شد تا علی عبدالله صالح کنار گذاشته شود افزود: افراد فاسدی که بر سر کار آمده بودند آن ها هم نیز کنار گذاشته شدند.

عضو کمیته فعال یمن با تاکید بر این که باید در مکتب حسین(ع) قدم برداشت خاطر نشان کرد: باید از ذلت دور شویم به طوری که ما تسلیم ظلم و زور نمی شویم.

سید عبدالمجید الحوثی با بیان این که باید بر اساس حق عمل کرد ادامه داد: کسی که عاشق زندگی دنیوی است ذلیل محسوب می شود پس نباید همه چیز را فدای زندگی مادی کرد.

وی با اشاره به این که امام بر این اساس در طول تاریخ قیام کرد گفت: نباید اجازه داد تا حب دنیا بر ما غالب شود .

عضو کمیته فعال یمن با تاکید بر این که مظاهر فساد را در یمن از بین بردیم گفت: هزاران تکفیری از خارج به یمن آمدند به گونه ای که با یمنی ها می جنگیدند و آن ها را می کشتند.
 
سیدعبدالمجید الحوثی با اشاره به این که تکفیری ها به نفع کاخ سفید و استکبار جهانی عمل می کنند بیان کرد: انصارالله و کمیته های مردمی به میدان آمدند به طوری که تکفیری ها را محاصره کردیم و به آن ها اجازه ورود ندادیم و در نهایت پیروز شدیم.

وی با تاکید بر این که فتنه ها را دفع کردیم و اجازه ندادیم یمن با فتنه دیگری مواجه شود،گفت: بسیاری از مناطق را از وجود تکفیری ها پاک کردیم.

عضو کمیته فعال یمن با اشاره به این که به فضل خداوند دیوار تکفیری ها را شکستیم،دامه داد: آنها را از بسیاری از مناطق مورد پاکسازی قرار دادیم.

سیدعبدالمجید الحوثی با اشاره به این که خداوند را شاکریم که حکومت به هوش آمده و به انصارالله کمک می کند افزود: ما با همه جریان ها و مذاهب همکاری کرده ایم به طوری که جلسات و گفتگوهایی داشته ایم تا بتوانیم مناطقی را که تحت نفوذ تکفیری ها است را مورد پاکسازی قرار دهیم.

تکفیری ها باید مورد پیگیری و تعقیب قرار بگیرند

وی با بیان این که رهبری حکیمانه و با بصریت ما را به پیروزی رساند گفت: باید تکفیری ها مورد پیگیری و تعقیب قرار بگیرند.

عضو کمیته فعال یمن با اشاره به این که رهبری تکفیری ها دچار از هم پاشیدگی شده است افزود: خوشبختانه افراد حکومت دست از حمایت آن ها برداشته اند به طوری که همه مهره های آن ها یا فرار کرده اند و یا کشته شده اند.

سیدعبدالمجید الحوثی با اشاره به این که ما دارای اصول و آرمان های مشخص هستیم ادامه داد: تکفیری ها اصول و آرمانی مشخص ندارند.

خطر تکفیری ها خطری برای انسانیت است

وی با  تاکید بر این که راز این پیروزی ها را مردم جهان باید بدانند اظهار داشت: خطر تکفیری ها خطری برای انسانیت است.

عضو کمیته فعال یمن با اشاره به این که 30 کشور به اسم "اعتلاف ضدداعش" آمده اند تا به مبارزه بپردازند افزود: در عمل این کشورها نتوانستند کاری انجام بدهند این در حالی است که ما طی یکی دو سال گذشته با آن ها جنگیدیم و به پیروزی دست یافتیم.

سیدعبدالمجید الحوثی با اشاره به این که ما با امکانات محدودمان آن را به عقب کشاندیم،خاطرنشان کرد:باید پدیده تکفیری مورد کارشناسی و پیگیری قرار بگیرد.

وی افزود: مردم باید از راز پیروزی امت اسلامی آگاه شوند.

شیخ برکه در ادامه برنامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که انتظار شما از جهان اسلام برای آزادسازی قبله اول مسلمانان چیست گفت: در سال 2002 در بیروت طرح ملک عبدالله به نام "طرح عربی" کلید خورد به گونه ای که هر آن چه را که صهیونیست ها می خواستند در این طرح گنجانده شده بود.

این عالم برجسته فلسطینی با اشاره به این که آن ها گفتند اگر با این طرح موافقت کنیم 50 کشور ما را به رسمیت می شناسند گفت: خود صهیونیست ها حتی این طرح را قبول نکردند.

وی با اشاره به این عادی سازی کالای افراد ورشکسته است افزود: هدف آن ها از این طرح وقت کشی و گرفتن فاکتور زمان بود تا عرب ها و مسلمانان با یکدیگر درگیر مذاکرات سازش شوند.

شیخ برکه با اشاره به این که آن ها می خواستند در میدان یهودی سازی و شهرک سازی کار کنند،خاطر نشان کرد: هدف از این مذاکرات کشتن وقت بود.

این عالم برجسته فلسطینی با بیان این که آن ها می خواستند با این طرح یهودی سازی را کاملاً اجرا کنند،ادامه داد: ما مطمئن هستیم که آن ها نمی توانند چیزی را به ما تحمیل کنند.

 آینده از آن محور مقاومت است

وی با تاکید براینکه آینده از آن محور مقاومت است بیان کرد: آمریکای امروز آمریکای10سال پیش نیست و یا این آمریکای فردا آمریکای امروز نیست؛زیرا آن ها روز به روز در حال عقب نشینی هستند.

شیخ برکه با بیان اینکه ملت مظلوم فلسطین توانستند در برابر صهونیست ها به خوبی 51 روز مقاومت کنند خاطرنشان کرد: صهیونیست ها نتوانستند هیچ شرطی را به ما تحمیل کنند بنابراین ما ایمان داریم که ما می توانیم به خوبی به وظایفمان عمل کنیم.

برای دیدن فیلم و تصاویر اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۳۰ ۰۵ آذر ۱۳۹۳
اسراییل تروریست و کودک کش و جعلی باید از صفحه روزگار محو شود تمام.
آخرین اخبار