ذکر یونسیه چیست؟/سفارش امام صادق (ع) به گفتن ذکر یونسیه

حضرت یونس علیه السلام مدت ها در میان قومش به ارشاد مردم پرداخت ولی در مدت سی و سه سال فقط دو نفر به او ایمان آوردند...

به گزارش خبرنگار معارف باشگاه خبرنگاران، حضرت یونس علیه السلام مدت ها در میان قومش به ارشاد مردم پرداخت ولی در مدت سی و سه سال فقط دو نفر به او ایمان آوردند او هم قوم خود را نفرین کرد و خداوند به او وعده داد که در فلان تاریخ عذاب خود را بر آنان خواهد فرستاد  یونس از شهر خارج شد اما یکی از دوستانش در شهر ماند و مردم را از عذاب خدا ترساند و از آنها خواست توبه کنند و آنها که نشانه های عذاب وعده داده شده را دیدند  از ترس عذاب توبه و ناله کردند تا خدا عذابش را از آنان بر گرداند یونس به امید اینکه مردم نابود شده اند به شهر بازگشت و وقتی دید همه چیز عادی است و مردم به کارشان مشغول  عصبانی شد و شهر را بدون اجازه خداوند ترک کرد و با یک کشتی راهی دریا شد.

در بین راه ماهی غول پیکری به کشتی حمله کرد و به خواست خداوند متعال حضرت یونس را بدون اینکه به او آسیب برساند بلعید حضرت یونس وقتی به هوش آمد متوجه اشتباه خود شد و با ناله و تضرع به درگاه خداوند توبه کرد که توبه او در قرآن آمده است و بخشی از آیه به عنوان ذکر یونسیه مشهور شده است که علما و عرفا خواص بیشماری را برای آن نقل میکنند .

 قرآن میفرماید : «وَذَا النُّونِ إِذ ذَّهَبَ مُغَاضِبًا فَظَنَّ أَن لَّن نَّقْدِرَ عَلَیْهِ فَنَادَى فِی الظُّلُمَاتِ أَن لَّا إِلَهَ إِلَّا أَنتَ سُبْحَانَک إِنِّی کنتُ مِنَ الظَّالِمِینَ»1 ؛ ذوالنون 2 را ، آنگاه که خشمناک برفت و پنداشت که هرگز بر او تنگ نمی گیریم و در تاریکی ندا داد : هیچ خدایی جز تو نیست ، تو منزه هستی ومن از ستمکاران هستم.

ذکر یونسیه یعنی گفتن: «لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین»
 
آثار و برکات ذکر یونسیه
1- پیامبر گرامى صلى الله علیه و آله وسلم : هر بیمار مسلمانى که این دعا را بخواند، اگر در آن بیمارى (بهبودى نیافت و) مرد پاداش شهید به او داده مى شود و اگر بهبودى یافت خوب شده در حالى که تمام گناهانش آمرزیده شده است .

2-. رسول خدا صلى الله علیه و آله وسلم : آیا به شما خبر دهم از دعایى که هرگاه غم و گرفتارى پیش آمد آن ادعا را بخوانید گشایش ‍ حاصل شود؟ اصحاب گفتند: آرى اى رسول خدا. آن حضرت فرمود: دعاى یونس که طعمه ماهى شد: «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین»

3- امام صادق علیه السلام : عجب دارم از کسى که غم زده است چطور این دعا را نمى خواند «لا اله الا انت سبحانک انى کنت من الظالمین» چرا که خداوند به دنبال آن مى فرماید: ما او را پاسخ دادیم و از غم نجات دادیم و این چنین مؤ منان را نجات مى دهیم .

4- مرحوم کلینى نقل مى کند: مردى خراسانى بین مکه و مدینه در ربذه به امام صادق علیه السلام برخود و عرضه داشت : فدایت شوم من تا کنون فرزند دار، نشده ام ، چه کنم ؟حضرت فرمود: هرگاه به وطن برگشتى و خواستى به سوى همسرت روى آیه ( 78 سوره انبیا) را بخوان انشاء الله فرزند دار خواهی شد .

برای تقویت نفس و قلب و مکاشفات بسیار خوب است وبرای رفع حجب و نورانیت موثر است و استجابت دعا و نجات مؤمنین از طرف خدا شامل گوینده آن می شود.
 
ختم های ذکر یونسیه
ختم های این ذکر شریف 400 /700/7000/4000/3000/1001/  بار گفته اند که بستگی به دستور استاد و قابلیت طالب دارد . اما عدد 400 برای همه  آن هم شب ها بعد از نماز عشاء تا هر وقت شب در سجده نافع است .

چون این ذکر به معنی استغفار است در آن هیچ عوارضی نیست . برای دیدن حالات برزخی مؤثر است،

برای تقویت نفس و قلب و مکاشفات بسیار خوب است وبرای رفع حجب و نورانیت موثر است و استجابت دعا و نجات مؤمنین از طرف خدا شامل گوینده آن می شود.

تجرد، با مداومت این ذکر حاصل میشود ، چنانکه برای مرحوم سید هاشم حداد سه روز حالت تجرد برزخی اتفاق افتاد که البته مکاشفه  این طول زمانی را ندارد.

مرحوم آخوند ملا حسنقلی همدانی: هر قدر  در هر وقت بتوانید  این ذکر را بگوئید.

مرحوم سید هاشم حداد نقل کردند که ذکر یونسیه برای معرفت نفس و معرفت رب مؤثر است  و خودش به ذکر یونسیه مشغول بود .

از وی سئوال شد در ایام فراغت همانند راه رفتن و نشستن چه ذکری برای نورانیت قلب و رفع حجب خوب است ؟ فرمود : ذکر یونسیه

می فرمود : عدد 3000 به بعد برای کاملین " سالکینی که از مراحلی و منازلی عبور کرده اند " می باشد .جناب استاد مدت زیادی در نجف 3000 مرتبه این ذکر را در سجده می گفتند.

از بسیاری از بزرگان این ختم با عدد 400 مرتبه در سجده خصوصا" در میان نماز مغرب و عشاء و یا قبل از اذان صبح و یا بین الطلوعین جهت افاضات روحانی نقل شده است و این یکی از ختوماتی است که معمولا" اساتید در ابتدای سلوک به شاگردانشان توصیه می کنند . ناگفته نماند که این ختم به منزله توبه ای حقیقی است اگر خالصانه برای خدا بجای آورده شود اثر شگرفی در پیشبرد انسان دارد .

وقتی از مرحوم آیت الله کشمیری پرسیدند بهترین کار برای سالک در کدام یک از اعمال عبادی است؟ فرمودند : بهترین آن سجده است که ذکر یونسیه در آن گفته شود . و فرمودند : امان ذکر یونسیه موجب اتصال به ارواح و باز شدن چشم برزخی می گردد.

این ذکر شریف اثر بسیار عجیبی در رفع غم و اندوه دارد

امام صادق علیه السلام فرمودند : تعجب می کنم از چهار کس که چهار نوع گرفتاری دارند چگونه به این چهار چیز پناه نمی برند.

از جمله اینها فرمودند : تعجب می کنم از کسی که دچار غم و اندوه شده است اما به این سخن پناه نمی برد، زیرا که حق تعالی در دنباله آن فرموده: " و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المؤمنین " یعنی ما او را " حضرت یونس را به سبب این سخن " از غم و اندوه نجات دادیم و اینگونه ما مؤمنان را نجات می بخشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۱۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام این ذکر یک ذکر توحیدی است که انسان را از عبادت و اطاعت و تبعیت طاغوت و شیطان وهر آنچه غیر خداست بر حذر داسته و خدا را از شرک در عبادت و اطاعت او منزه میشمارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۶ ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
ای جوانان و مردم شریف ایران از بد خواهی و حسادت نسبت به یکدیگر پر هیز کنیم و هر روز ذکر یونسیه را ۴۰۰ مرتبه بین نماز مغرب و عشا بخوانیم تا چشم دلمان باز شود انشاءالله
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه اقا محمدی
۰۷:۴۳ ۰۱ اسفند ۱۴۰۰
با سلام متن شما عالی بود خیلی به درد من خورد بنده سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ
۰۰:۵۶ ۲۳ آذر ۱۴۰۰
لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ
معبودی جز تو نیست، منزّهی تو، راستی که من از ستمکاران بودم.برای من هم دعا کنید التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۱۸ آذر ۱۴۰۰
سلام درچهار سال ذکر یونسیه شروع کردم 3000تا هستم که دیروز پانصد کمتر گفتم و امروز یادم امده که فراموش کردم پانصد تا باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۲۱:۲۵ ۰۹ بهمن ۱۳۹۹
هیچ کشتی نجاتی سریعتر از امام حسین ندیدم ،خودم اتحان کردم رد خور نداره چهل روز زیارت عاشورا بخون به نیتبراورده شدن حاجاتت این خانواده دست رد به سینه کسی نمیزنن . اینو با اعتقاد میگم اگر چهل روز اول حاجت روا نشدی چهل روز بعدی رو بدون اینکه فاصله بندازی شروع کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۸ آذر ۱۳۹۹
برای ظهور حضرت حجت ذکر بگید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۰۸ مهر ۱۳۹۹
سلام تورو خدا منم دعا کنید هزار تا مشکل دارم او شمارو به حضرت عباس شما رو به چهارده معصوم قسم میدم دعام کنید سر نمازها و دعا هاتون
انشالله مشکل شما دوستان هم حل شه مشکلات زندگی ماهم حل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفظل
۲۲:۴۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۹
سلام من هم دعام کنید دگه نمخام زنده باشم ولی ازخدا مترسم اون دنیا توراخدا دعام کنید خیلی مشکلاتم زیاد فقط دعام کنید اون دنیا خداوند عاقبت به خیرم کنه ازدست مشکلات زندگی دگه زدم سیم اخر خدایا کمکم کن زودت بیام پیشد ممنون
Iran (Islamic Republic of)
منیره
۰۱:۴۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
تو به خدا دعا کنید هر کس فرزندی نداره خدا بهش فرزندانی سالم و صالح بهشون عنایت کنن فرزند منم دعا کنید خیلی ناراحته
Netherlands
پریا
۲۲:۱۲ ۰۴ خرداد ۱۴۰۰
خانم انقدر بچه های کوچیک منتظر شمان چی میشه اگر بچه دار نمیشید برید یکی به فرزندی قبول کنید یکیش چند ماهه عضو خانواده ی ما شده و حتی بیشتر از فامیل تنی دوسش دارم.
Iran (Islamic Republic of)
طیب سلیمی
۰۳:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام.منم ی مشکلی دارم امیدوارم خداوند مشکل همه برطرف کنه مال منم برطرف بشه.ادمی هستم هیچوقت بدی کسی و نخواستم همیشه در راه خید هم کمک کردم ولی خوبی واسه هرکس میکنم بدی میبینم الانم خدا راشاکرم مهمتر از هرچی سلامتی دارم دوتا بچه سالم همسر خوبی دارم.همیشه همسرم میگه خوبیات بیش از حده طرف هم سواستفاده میکنه.منم دعا کنین تا مشکلم برطرف شه.خداوند ممنونم بابت دادهات نعمتنو و ندادهات حکمت .بازهم ممنونم خدایا اول از همچی شر این کرونا لعنتی از سر تمام مردم دنیا که درگیرشن ورداره..ومردم تا با ارامش زندگی کنن.خدایا خودت میدونی تو قلبم چه میگذره هر انچه تو قلبم در مورد دیگران چه میگذر واسه خودمم پیش بیار.خدایا حاج حاجتمندا ن روا..ودرد تمام مریضان چه شیعه چه سنی تمام ادمهای کره زمین.شفا بده آمین یا رب العالمین.
United States of America
ایرا دخت
۱۱:۰۸ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام دوسال پیش یک سکه پیش کسی امانت گذاشتم پولشو دادم امانتی رو نمیده طرف اشناست کاری نمیتونیم بکنیم دعای پیشنهادیتون چیه سپاس
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۰۱:۳۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
دوستان سلام تورو به حضرت ابوالفضل برای منم دعا کنید دو سال مریضم یکسره افسردم ویک حال عجیبی دارم احساس سردر گمی میکنم دوتا بچه ی کوچیکم دارم برای منم دعا کنید لطفلا
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۹:۲۳ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
با سلام. درباره حرف اون دوستی که گفته بود باعث میشه خدا در راه آدم سختی قرار دهد میشه گفت که اگر انسان در برخورد با هر مسئله ای بهترین کار ممکن را بکند قطعا خدا بیشتر از آن را از او نخواهد خواست چون کار بهتری از آن نمی تواند بکند و در برابر سختی ها اگر احادیثی که راجع به صبر در هنگام مصیبت و بلا و آجر و آثار بلا هستند را مطالعه کنیم و درباره حسن ظن به خدا جستجویی ساده در اینترنت بکنیم خواهیم فهمید که جز از گناه نباید ترسید (بخشی از روایتی در همین باب از کتاب اصول کافی) و اگر جز از گناه نترسیم دیگر بلا ها و... ممکن است برایمان مهم نباشد و از صابرین در هنگام بلا باشیم که از نشانه های مومن بودن است. با تشکر. (اگر منابع و... را چک کنید که خدای ناکرده اشتباه چیزی را نگفته باشم بهتر است.) طبق قرآن این دنیا جز لهو و لعب نیست و خدا که آنقدر رحیم است قطعا اجر کسی که در برابر بلا ها صبر می کند را ضایع و تباه نخواهد ساخت. و ان الله مع الصابرین. اگه به ناحق اذیتتون کردم هم ببخشید.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۱:۳۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام دوستان خداوند انشاءالله دعای همه را به لطف وکرم خودش مستجاب کنه عزیزان خیلی گرفتارم با سه فرزند خانمم میخواد ازم طلاق بگیره دوپسر ویه دختر 6ساله دارم خیلی غمگینم برام دعا کنید بچه هام آواره نشن
Iran (Islamic Republic of)
رسول
۱۹:۴۱ ۱۲ دی ۱۳۹۸
سلام ...بنده این ذکر را اجرا کردم و برایم مکاشفه ای از یک موضوع ، مثل روزِ روشن ایجاد شد...ذکر بسیار ویژه و موثری است...در سجده اگر چهار صد بار بخوانبد حتما مشکلی از شما حل خواهد شد....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۸ ۱۲ دی ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
پ تهران
۲۰:۳۹ ۰۷ دی ۱۳۹۸
برای من هم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۲ ۱۶ آبان ۱۳۹۸
ذکر خداوند باعث میشه که بدانیم خدا ناظر اعمالمان هست
Iran (Islamic Republic of)
مینو
۰۷:۱۸ ۰۹ آبان ۱۳۹۸
واسه همسرم گره شغلی پیش اومده ک آرامش و ازم سلب کرده و نگاهم ب آینده محدود خدایا خودت نور رحمتت ب دل آشوبم بتابون
Iran (Islamic Republic of)
ایلین
۲۲:۴۴ ۰۲ آبان ۱۳۹۸
منم مشکلم زیاده نمیتونم به کسی بگم منم دعا کنید منم از این زندان مشکلات دربیام
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۲:۵۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۸
البته باید توجه داشت که این ذکر رو افرادی باید بگن که توانایی داشته باشن یعنی با گفتن این ذکر یکسری سختی هایی برای امتحان در سر راه انسان قرار میگیره
Iran (Islamic Republic of)
آن شرلییییی
۱۹:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
خیر سختی هایی برای امتحان در سر راه انسان ها قرار نمی گیره برای اینکه حضرت یونس ازشکم ماهی سلامت سالم بیرون امد
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۰۶ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
با سلام به نظر من چله زیارت عاشورا با صد لعن وصد سلام (زیارت عاشورا آقای حق شناس) بی نظیره برای همه ی حاجتها بینش حتی یک کلمه هم نباید صحبت کرد هیچ شکی درش نیست حتما هر روز مقدار کمی برای سلامتی امام زمان عج صدقه بدید خانمها در ایام قاعدگی میتوانند نایب بگیرند یعنی به یک فردی که اطمینان دارند بدن بخونه حاجت گرفتید انشاءالله بنده را هم دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
نامشخص
۰۰:۲۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان کسی هم هست که حاجت گرفته باشه.من خیلی غمگین هستم و مشکلات خیلی زیادی دارم میخوام از امروز شروع کنم.خدا کنه که مشکلات من هم حل بشه التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۰:۳۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
ذکر روزی چند مرتبه و چه زمانی بخوانیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۳۹۸
سلام من امتحان کردم خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
کامبیز
۰۲:۱۱ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
دعا کنین عاقبت شیعیان جهان ختم به خیر بشه
Iran (Islamic Republic of)
ثمین
۰۰:۰۷ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
سلام دوستان
نمیدونم چمه و مدام غمگینم
در همه حالی... و مغزم درد میکنه...سردرگمم...
التماس دعا دارم
دعا کنین که حاجت روا بشم و ارامش بگیرم
انشاالله همتون سلامت و شاد و خوشبخت باشین
Iran (Islamic Republic of)
محتاج به دعا
۱۹:۵۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
توروووخدااا دعام کنین
Iran (Islamic Republic of)
المیرا
۱۰:۴۶ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
من تازه می‌خوام این ذکر و امتحان کنم ولی توروخدا منو دعا کنید ی اشتباهی کردم دعام کنید همه چی بخیر و خوبی تموم شده آبروم در خطره...
انشاالله بحق مولام امیرالمومنین(ع) همه حاجت روا شن ...خدا هم به من رحم کنه..
شدیدا التمااااااااس دعا..
Afghanistan
حسین
۱۲:۵۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
چند روزه اوضاع جسمی و روحیم بهم ریخته و از دنیا سیر شدم برای سلامتی امام زمان ، خودتون و خانواده هاتون و نهایاا برای من ۳ صلوات بفرستید
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
دعام کنید ک مهتاجم ...
Iran (Islamic Republic of)
سیدمهدی
۱۷:۵۷ ۲۲ شهريور ۱۳۹۸
این ذکر از عجایب هست بسیار عجیب از دنیا فارغ میشی وهیچ چیز نمیبنی غیر خدا
Iran (Islamic Republic of)
راحله
۱۰:۴۱ ۲۱ شهريور ۱۳۹۸
سلام تورو خدا برای منم دعا کنید...کسی رو دوست دارم و اونم دوسم داره ولی که بابام راضی به ازدواجمون نیست بهونه میاره....تورو به حق همین شب های عزیز محرم دعامون کنید...
Iran (Islamic Republic of)
حامدپاشا
۲۲:۳۹ ۲۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام دوستان. برای رفع همه مشکلاتتون اول درست و حلال زندگی کنید و بعد هر روز سوره کهف و مریم رو بخونید. به امید روزهای شادتر در کنار عزیزانتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
سلام از همه عزیزان التماس دعا دارم مریض جوان دارم تورابه خدا دعاش کنید بگید چی بخونم
Iran (Islamic Republic of)
..
۰۹:۳۵ ۱۵ مهر ۱۳۹۸
با اعتقاد کامل هفتاد مرتبه سوره مبارکه فاتحه ( حمد) را بخوانید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام.الهی به حق این ذکر گره از کار همه دوستان باز بشه.برای ازدواج گره بدی افتاده توروخدا دعا کنید.مخالفین ازدواجم راضی بشن.ما هرکاری کردیم ایشالله بحق این ذکر حاجت روا بشیم.الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۲۸ مرداد ۱۳۹۸
خیلی التماس دعادارم خیلی لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام منم التماس دعا دارم خواهش میکنم برام دعا کنید
Germany
اعظم
۰۹:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۸
خدایا به معجزه هایت ایمان دارم میدونم که به زودی اشک شوق از چشمانم جاری میشود.
Iran (Islamic Republic of)
G
۱۸:۱۹ ۲۴ مرداد ۱۳۹۸
دوستان سلام من مشکلات زیادی تو زندگی دارم ولی همیشه نگاهم به خداست
ازتون میخوام واسه اینکه لطف خدا باز هم شامل حالم بشه واسم یه صلوات بفرستید
اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام
تو رو خدا برام دعا کنید
ازدواجم گره ی کور خورده
اونیکه دوسش داشتم خیلی راحت تغییر کرد و داره ازم دور میشه و ترکم میکنه
به حق امام حسین دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۶ مرداد ۱۳۹۸
سلام و احترام
حدود دو سال هست توي كار خودم و همسرم به مشكل زيادي برخورديم بطوريكه غم بر هر دوي ما مستولي شده . خواهش ميكنم خواهش ميكنم دعامون كنيد يا اينكه اگر راهي و ذكري براي برون رفت از اين شرايط ميتونم انجام بدم ممنون ميشم بفرماييد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۸
سلام یک گرفتاری برام درست شده لطفا برام دعا کنید،
Iran (Islamic Republic of)
4444
۲۲:۰۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۸
سلام ختم زیارت عاشورا بگیر محاله که به اجابت نرسه !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام این ذکر ذکر خوب وعلی است انشاءالله دعاهای شیعیان مرتضی علی ع درهر کجای عالم هستی که هستنند اگر خداوند صلاح بداند مستجاب شود التماس دعا من هم کوچک شما فرزندان صالح وعالمان باعمل با بصیرت نسبت به ولایت وزمان ومکان عصر خود وجزء شهدا وصدقین باشند واز قران واهل بیت ودر غیبت اقا ومولا از ولایت فقیه جدا نشوندوپیرو وشیفته وبا بصیرت باشند متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
جوادعلیپور
۲۱:۴۰ ۳۱ تير ۱۳۹۸
سلام بر همه
دوستان التماس دعا دارم خیلی، صاحبخانه داره منو از خونه بیرون می‌کنه التماس میکنم برام دعا کنید. واقعیتش به پشتوانه زمینی که دارم تو قم خونه خریدم موعد چک خونه رسیده و زمینم فروش نرفت، دو روز دیگه جور نشه اسباب و زندگی من تو کوچه ست، صاحبخانه بهم اولتیماتوم داده، خدایااااااا کمکم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۰ ۳۰ تير ۱۳۹۸
ممنون از مطالب بروز و منحصر به فردتون؛خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
لاجوردی
۰۳:۵۵ ۲۹ تير ۱۳۹۸
اجرتون باخدا برای پسرم دعا کنید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
مژگان
۲۲:۴۶ ۱۹ تير ۱۳۹۸
سلام پسرم ۶سالش ولی هنوز نمیتونه خوب صحبت کنه براش دعاکنید.همه جا دکتربردم ولی هنوز نتیجه نگرفتم
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۲۲:۵۱ ۱۷ تير ۱۳۹۸
برام دعا کنید ،به دعای هاتون احتیاج دارم
به زودی حکم زندان بهم میدن ، برام دعا کنید رضایت بدن
Iran (Islamic Republic of)
محمد-زهرا
۱۱:۰۷ ۱۵ تير ۱۳۹۸
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
خیلی محتاج دعایم..دعام کنید
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۰۲:۳۴ ۲۷ خرداد ۱۳۹۸
به عنوان کوچتر از همه تقاضا می کنم به تفسیر ان بپردازید ودر موضوع پیش امده برای حضرت یونس (ع) تامل کنید التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۳:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
سلام دوستان ممنون میشم یکی راهنماییم کنه.یعنی چی که باید زیر نظر یه استاد باشه؟باید چیکار کنیم خب! یا اینکه حتما باید تو سجده خونده بشه؟ از همگی التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۲ تير ۱۴۰۲
این ذکر یونسیه آیه قرآنه و پیامبر و امامان برای رفع مشکلات به قرائت اون سفارش کردن.
فقط کافی است این آیه رو بخونید و مداومت داشته باشید.
مثل دیگر آیات قرآن، ما باید با قرآن و اهل بیت مانوس بشیم و عمل به آیات قرآن و تعالیم پیامبر و امامان معصوم رو سرلوحه زندگیمون در تمام جهات قرار بدیم.
Iran (Islamic Republic of)
محمد حسین بالوئیان
۲۱:۳۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸
سلام ختم ذکر یونسیه خیلی خوبه برای منم دعا کنید.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۱:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۳۹۷
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۳ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
لا اله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین
United States of America
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ بهمن ۱۳۹۷
تو رو خدا گرفتارم برام دعا کنیند
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۰:۱۴ ۲۵ دی ۱۳۹۷
سلام من از اون موقع که شروع کردم به گفتن ذکر یونسیه دلم آرومتر شده خداروشکر - التماس دعادارم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۷ دی ۱۳۹۷
خواهش میکنم برای من دعا کنید ابروم در خطره حتی شده یه دونه
Netherlands
مرىم
۱۲:۰۹ ۱۰ دی ۱۳۹۷
بسیارعالى بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۸ آبان ۱۳۹۷
باعرض سلام،من که مشکل ازدواج دارم باید چندتا بگم ذکر یونسیه ممنون میشم جواب من هم بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۲۴ دی ۱۳۹۷
زیادت عاشورا به روش آیت الله حق شناس رو حتما مطالعه کنید
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۴:۳۵ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
من این ذکروخیلی دوست دارم ارامش عجیبی بهم میده دلم اراوم میگیره خدایاممنون که منو بطرف این ذکرکشوندی
France
.
۰۷:۲۷ ۳۰ شهريور ۱۳۹۷
سلام وتشکر. مشکل یامشکلاتی درمییرم قرارگرفته شمارابه این ایام سوگواری امام حسین برام داعا کنید آبرومندانه وسربلنداین مسیرراپشت سربگذارم
Iran (Islamic Republic of)
صاحب
۲۱:۱۳ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
اگرانسان بدون خودخواهی وبزای خداحاجتی داشته باشدبین دوصلوات بخواهدازخداگرفته است
India
فروزان
۲۳:۰۸ ۱۸ شهريور ۱۳۹۷
ممنونم خداجونم!
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد
۱۵:۵۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام .برای شروع به خواندن ذکر یونسیه چطوری استادی رو پیدا کنیم که زیر نظر اون بخوانیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام امیدوارم همه به حاجتشون برسند امین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۷
التماس دعا از همگی دارم یه مشکلی دارم برام دعا کنید به حق این ذکر خدا حاجتم رو بده
Iran (Islamic Republic of)
هانیه
۰۱:۴۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۷
برای رفع مشکل همه مومنین ومومنات صلوات
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۱:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۳۹۷
دوستان مشکلی با همسرم دارم ، دعا کنید یه صلوات هم بفرستید ممنون میشم .
خدا عاقبت همه رو به خیر کنه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۲:۱۷ ۳۱ مرداد ۱۳۹۷
عالیییییی بود ذکر یونسیه خیلی خوبه
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۱۷:۴۹ ۲۶ مرداد ۱۳۹۷
دوستان شدیدا التماس دعا دارم. دختری هستم که از یکی خوشم اومده و نمیتونم به کسی دیگه ای فکر کنم . نه میتونم بهش بگم و نه میدونم تو دل اون چه خبره.
France
ناشناس
۱۴:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸
روزی چهار هزار بار ذکر الله رحیم رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۱:۵۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
یا سلام توراخدا برای هم دعا کنید من ازروی عجله گرفتاری برایم پیش آمده خواهشمند است برای رفع مشکل همه ومن برایم دعا کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
برام دعا کنید گرفتارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۷
سلام من درخواب دیدم که بهم گفتن دعایونسیه بخوانم میشه بگیدکدوم قسمتش من بایدبخوانم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۰ ۲۰ خرداد ۱۳۹۷
ترو خدا برا منم دعا کنید بدهکارم راه به هیچ جا ندارم التماس دعا بر همگی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۳ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
سلام...همون ذکر یونسیه رو باید بخونی که بالا اومده..منتها تو سجده بخون...و قبلش حتما با یه عالم با تجربه مشورت کن
Iran (Islamic Republic of)
مریم بانو
۱۷:۵۱ ۰۱ خرداد ۱۳۹۷
سلام امیدوارم نتیجه بگیرم
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام عالی بود ممنون از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷
التماس دعا با ذکر یک صلوات
Iran (Islamic Republic of)
مینا
۱۰:۵۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۷
با سلام. این ذکر واقعا عالیه. من یک حاجت خیلی بزرگ داشتم که با شروع این ذکر تا روز 5 حاجتم رو گرفتم. پیشنهاد میدهم که حتما با خلوص نیت بخونید و حاجت بگیرید.انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ترانه
۲۲:۳۷ ۰۳ مرداد ۱۳۹۷
چه جوری در حالت سجده میشه شمرد؟؟؟
Germany
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۶ دی ۱۳۹۷
با سلام ترانه جان با تسبیح در سجده بشمر عزیزم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۱۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
در هر روز چند تا می گفتین؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۰:۵۵ ۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ممنون از مطالب خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
بسیار گرفتارم دعایم کنید
Iran (Islamic Republic of)
سید مرتضی
۱۴:۲۷ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
از خدا بخواهیم توفیق بندگی به همه ما بدهد واگر خطای کردیم فرست توبه کردن را از دست ندهیم باذکر کامل یونسیه مورد رحمت بی کران الهی گردیم خدا را سپاس که از پدر ومادر مسلمان وشیعه به وجود آمد م
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
تشکر از مطالب خوبتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
نمیدونم میشه یانمیشه کلی ذکر گفتم دعا کردم تا یه شغل پیداکنم نمیشه ک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
نمیدونم میشه یانمیشه کلی ذکر گفتم دعا کردم تا یه شغل پیداکنم نمیشه ک نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۶
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۰:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خیلی ممنون الهی به حق بزرگان و معصومین خدا غم از دل کسیکه این مطالب برای بندگان خدا مینویسد بردارد و بسیاری بندگان باذکر خیر این دعا هدایت شوند.
اجرکم علی الحی لایموت
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۰:۴۸ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
خیلی ممنون الهی به حق بزرگان و معصومین خدا غم از دل کسیکه این مطالب برای بندگان خدا مینویسد بردارد و بسیاری بندگان باذکر خیر این دعا هدایت شوند.
اجرکم علی الحی لایموت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
لااله الاانت سبحانك اني كنت من الظلمين
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۰۹:۴۰ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
عالی بود خدا خیرتان دهد.ممنون
توکل برخدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۵
بسیار عالی بود التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۵
عالی بود سپاسگزارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
سلام وخیلی متشکرم از اطلاعات کاملتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵
در سوالی از مرحوم آيت الله سيد علي قاضي پرسیده اند
-ذکر یونسیه (لااله الا انت سبحانک انی کنت من الظالمین) چه اثری دارد و آیا باید با اذن استاد باشد؟
پاسخ: بله، باید زیر نظر استاد انجام بگیرد. هم چنین دستور ما و مرحوم جناب شیخ (رجبعلی خیاط) این است که ادامه اش یعنی (فاستجبنا له و نجیناه من الغم و کذلک ننجی المومنین) نیز حتماً گفته شود. زیرا گفتن یونسیه بدون فاستجبنا ... عوارض دارد و مردم نمی توانند عوارض و پیامدهای ذکر را که می گوید: "من خطا کارم مرا تنبیه کن" تحمل کنند. خداوند تخفیف داده و در ادامه "فاستجبنا ... " را آورده است. ما هم می گوییم ذکر یونسیه تا "ننجی المومنین" اقدام شود.
ممنون از مطالب بروز و منحصر به فردتون؛خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۳۱ فروردين ۱۳۹۵
خیلی عالی هست این دعا،خدا فدات بشم تو چقدر مهربان هستی برای مابندهای گنهکار راه توبه استغفارگذاشتی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۲۰ فروردين ۱۳۹۵
مرسی دارید خیلی خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۰ ۲۹ اسفند ۱۳۹۴
سلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
سوالات پزشکی