خجسته در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دستگاه قضا قاطعانه برخورد کند/ موضوع تخلفات "پدیده" در کمیسیون شوراهای مجلس بررسی می‌شود

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع فروش سهام پدیده شاندیز را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم و از دستگاه‌ها قضا نیز می‌خواهیم که با مثل همیشه متخلفان با قاطعیت برخورد کند.

«امیر خجسته» رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ درباره تحرکات پدیده شاندیز در اقدام فروش سهام اظهارداشت: اقدام پدیده در فروش سهام غیر قانونی است و دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه باید با قاطعیت وارد عمل شوند.

وی درباره اهمیت بررسی این موضوع و لزوم مسدود کردن سایت فروش سهام پدیده ادامه داد: از دستگاه‌های نظارتی می‌خواهیم که مراقب این تخلفات باشند و باید تمامی ارگان‌ها با جدیت در این زمینه وارد عمل شوند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت نقش‌آفرینی "قوه قضاییه"، "سازمان بازرسی" و "وزارت اطلاعات" در این باره تأکید کرد: قوه قضاییه و سایر دستگاه‌های نظارتی باید وارد عمل شوند و با تخلفات به شدت برخورد کنند تا درس عبرتی برای سایر متخلفین باشد.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا این موضوع در کمیسیون متبوعش بررسی می‌شود، خاطرنشان کرد: موضوع فروش اوراق پدیده شاندیز را در کمیسیون پیگیری می‌کنیم و از دستگاه‌های نظارتی نیز می‌خواهیم که با قدرت وارد عمل شوند و در این باره نقش‌آفرینی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار