با افزایش ١٠ میلیارد مترمکعبی

٤٢,٢ میلیارد مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل شد

شرکت ملی گاز ایران با هدف جلوگیری از مصرف فرآورده های نفتی در نیروگاههای کشور، حجم گازرسانی به این بخش را افزایش داده و در ٢٩٠ روز امسال، ٤٢ میلیارد و ٢٠٣ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاههای کشور تحویل داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ مجتبی شیخ بهایی معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: در مدت مشابه پارسال، ٣٢ میلیارد و ٦٩ میلیون مترمکعب گاز به بخش نیروگاهی تحویل شده و این مقدار امسال بیش از ١٠ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
 
شیخ بهایی افزود: باتوجه به برابری ارزش حرارتی سوختهای مایع با گاز، از مصرف همین مقدار فرآورده در نیروگاهها جلوگیری شده است.
 
تحویل روزانه ١٤٦,٣ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها

 
وی خاطرنشان کرد: به صورت میانگین در ٢٩٠ روز پارسال، روزانه ١١٠,٦ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شده و این مقدار در مدت مشابه امسال به ١٤٦.٣ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
به گفته وی، در بازه زمانی یادشده، ٥٨ میلیارد و ٥٨٣ میلیون مترمکعب گاز به بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیرعمده تحویل شد و این مقدار در مدت مشابه امسال به ٦٠ میلیارد و ٥١٥ میلیون رسیده است.
 
معاون امور مهندسی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران یادآور شد: شرکت ملی گاز ایران در ٢٩٠ روز پارسال، ٢٤ میلیارد و ٩٢٩ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل داده و این مقدار امسال به ٢٦ میلیارد و ١٠١ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
شیخ بهایی تاکید کرد: در بازه زمانی یادشده پارسال به صورت میانگین روزانه ٨٧,٩ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل شده و این مقدار امسال به ٩٠.٤ میلیون مترمکعب در روز رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار