اتفاقی نوین در رسانه های نفتی؛

انتشار نخستین شماره از دوره جدید ماهنامه (انرژی خاورمیانه امروز)

نخستین شماره از دوره جدید ماهنامه ((انرژی خاورمیانه امروز))، با پیام وزیر نفت منتشر شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ماهنامه انرژی خاورمیانه امروز با نگاهی متفاوت به حوزه انرژی و تحلیل و گزارش های تخصصی از دی ماه سال جاری به عرصه جراید صنعت انرژی کشور پیوست.

این ماهنامه در دوره جدید خود قصد دارد بطور تخصصی و با رویکردی حرفه ای به مسائل حوزه نفت و  انرژی بپردازد. ماهنامه بین المللی و تخصصی MEET تازه ترین شماره خود را با یادداشت اطمینان بخشی از وزیر محترم نفت شروع می  کند و با گزارشات تحلیلی خود سراغ قراردادهای نفتی می رود.

مهندس سید مهدی حسینی ـ مدیرمسؤل ماهنامه، مأموریت نشریهMEET را دسترسی به اطلاعات تخصصی مورد نیاز مخاطبان نفت و انرژی در قالب تحلیل های کاربردی موثق، سریع و به موقع دانسته و چشم انداز آن را تبدیل شدن به یک مرجع اطلاعات نفت و انرژی معتبر در ایران و خاورمیانه تعریف می کند و هدف کليدي این ماهنامه را «کاهش فاصله اطلاعاتي و ارتباطاتي صنعت نفت و انرژي ايران و جهان» از طريق اتکا بر دانش و تجربه خبرگان صنعت نفت و نيرو و بهترين هاي عرصه رسانه کشور و گردهم آوردن ايشان درقالب شوراي سياستگذاري، نويسندگان و تحليلگران به عنوان مغزافزار و انتخاب و استفاده از روزآمدترين نرم افزار و سخت افزارهاي موجود می داند.

MEET (MIDDLE EAST ENERGY TODAY ) در شماره نخست خود با تمرکز بر "نفت" به عنوان اصلی ترین منبع انرژی در ایران و خاورمیانه، به موضوعاتی نظیر قراردادهای جدید در صنعت نفت، امنیت انرژِی، تأمین مالی و سرمایه گذاری در صنعت نفت، شیل اویل، فناوری های جدید حفاری و صنعت پتروشیمی پرداخته است.

در فهرست این شماره همچنین عناوینی با موضوعات صنعت برق، سد سازی در ایران، انرژی های نو و محیط زیست به چشم می خورد که نشان از رویکرد همه جانبه و تخصصی  این نشریه بین المللی به موضوع انرژی دارد.

به گزارش روابط عمومی این نشریه، همه ی مطالب منتشر شده در نخستین شماره میت در وبسایت میت آنلاین (www.themeetonline.com) قابل مشاهده است و علاقه مندان به این نشریه وزین می توانند نسخه ی کاغذی آن را نیز به صورت آنلاین تهیه نمایند.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: ماهنامه ، انرژی ، نفت ، تخصص ، شماره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار