سرلشکر جعفری در مراسم تشییع سردار شهید "الله‌دادی" عنوان کرد

ادامه مسیر جهاد، شهادت و مقاومت تا آزادی قدس شریف و محو شدن رژیم صهیونیستی/ پیشروی انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور

فرمانده کل سپاه گفت: خدا را سپاسگذاریم به برکت خون شهدا امنیت با بهترین کیفیت در مرزهای کشور برقرار است و انقلاب اسلامی در خارج از مرزهای کشور در حال پیش‌روی برای تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا است.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم تشییع پیکر سردار شهید "محمدعلی الله‌دادی" که در حسینیه ثارالله ستاد فرماندهی کل سپاه در حال برگزاری است، اظهار داشت: مسیر جهاد و شهادت و مقاومت تا آزادسازی قدس شریف و محو شدن رژیم صهیونیستی -این لکه ننگین در بین ملت‌های مسلمان- ادامه می‌یابد.
 
وی ادامه داد: شهید الله‌دادی که برای شهادت هجرت کرد، شهادت را انتخاب کرد و آن‌ها که در ایمان‌ خود صادق‌ هستند و جایگاه والایی در نزد خداوند دارند، خداوند به آنان اجر و پاداش می‌دهد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به شهدای گرانقدر منطقه قنیطره سوریه از جمله "جهاد مغنیه" و شهید "الله‌دادی" تأکید کرد: امیدواریم ما نیز بتوانیم در راستای مسیر شهیدان و امام شهیدان تلاش کنیم و ما نیز به دنبال پیمودن راه این شهدا هستیم.
 
وی افزود: شهید اله‌دادی در کنار دیگر برادران شهیدش در مرز کشور سوریه در تلاش برای تحقق امنیت و پاسداری از ارزش‌های انقلابی و برقراری امنیت در کشور دوست و برادر -سوریه- به شهادت رسید و این شهادت نشان از وحدت بوده و نویدبخش به تحقق رسیدن اهداف والای انقلاب است.
 
سرلشکر جعفری با اشاره به شهادت شهید الله‌دادی اظهار داشت: شهید الله‌دادی به دنبال شهادت بود و عمر خدمتی خود را در جبهه‌های دفاع مقدس و پاسداری از انقلاب اسلامی در لشکر 41 ثارالله و فرماندهی تیپ الغدیر استان یزد و فرماندهی سپاه استان یزد ایفا کرد و با پیشنهادی که از نیروی قدس شد با استقبال بی‌نظیر به سمت لبنان و سوریه رفت و این از ویژگی‌های بی‌نظیر او بود که سرانجام در راستای دفاع صادقانه و پاسداری از انقلاب در راه خدا به شهادت رسید.

به برکت خون شهدا امنیت با بهترین کیفیت در کشور برقرار است

فرمانده کل سپاه با بیان این که این مسیر مسیری پرخطر است، تصریح کرد: در مسیر پرخطر برای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نیاز به جهاد خالصانه داریم و نباید در این راستا کوتاهی کنیم.
 
وی با اشاره به این که باید شهدا را الگو قرار دهیم و از آن‌ها درس بگیریم، بیان داشت: درسی که باید از شهدا بگیریم این است که ما نیز همچون آنان متناسب به توانمندی و استعدادهای خود جهادگونه در مسیر و راه شهدا که همان راه انقلاب اسلامی است باشیم و قدم برداریم.
 
سرلشکر جعفری افزود: خدا را سپاسگذاریم که به برکت خون شهدا امنیت با بهترین کیفیت در مرزهای کشور برقرار است و مرزهای جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا از امنیت کامل برخوردار است، از همین رو انقلاب اسلامی، خارج از مرزهای کشور در حال پیش‌روی برای تحقق آرمان‌های امام راحل و شهدا است.
 
فرمانده کل سپاه در پایان با بیان این که این شهادت را به محضر امام زمان(عج) تبریک و تسلیت می‌گویم، خاطر نشان کرد: امیدوارم خداوند متعال به ما این توفیق را دهد که زمینه‌ساز این ظهور باشیم و در این مسیر حرکت کنیم و عاقبت ما را ختم به خیر و شهادت در راهش قرار دهد و برای بازماندگان این شهید بزرگوار نیز صبر و توفیق روز افزون را آرزومندم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار