با انتخاب اعضای جدید شورای مرکزی؛

کنگره مجمع نیروهای خط امام(ره) برگزار شد

کنگره مجمع نیروهای خط امام(ره) برگزار و اعضای جدید شورای مرکزی این تشکل سیاسی انتخاب شدند.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای" دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) در کنگره سالیانه این تشکل سیاسی با بیان اینکه طبق اساسنامه کنگره باید سالی یک بار برگزار می‌شد، اظهار داشت: به دلیل اینکه در سالهای گذشته برگزاری اجتماعات و کارهای تشکیلاتی با مشکلات جدی رو به رو بود، این امر صورت نگرفت.  
 
وی افزود: مجمع نیروهای خط امام(ره) تأکید اساسی بر کارهای فکری و فرهنگی با تکیه بر تشکیلاتی منظم، منسجم و هماهنگ در سراسر کشور دارد.  
 
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) با تاکید بر اینکه ما یقین داریم این تفکر در میان قشرهای مختلف جامعه طرفداران بسیاری دارد، گفت: انقلاب اسلامی در این کشور ریشه‌های اساسی دارد و مجمع نیروهای خط امام(ره) مهم‌ترین پایه‌اش انقلاب اسلامی است. البته این به این معنا نیست که ما خودمان را نماینده منحصربه‌فرد این تفکر بدانیم؛ همه کسانی که انقلاب اسلامی و قانون اساسی و خط واقعی امام(ره) را قبول دارند، ولو نام‌های دیگری داشته باشند، آن‌ها هم خط امامی و انقلابی هستند.  
 
خامنه‌ای ادامه داد: نیروهای مجمع از میان نیروهای خوب، موجه و معتقد به خط امام بدون شتاب‌زدگی انتخاب شدند و ما خدا را شاکریم که نمایندگان استانی این مجمع همگی افرادی شایسته و خوب و معتقد و هماهنگ با اعتقادات اولیه موسسین مجمع هستند.  
 
 «ما معتقدیم اصلاحات باید در جامعه دائمی باشد، اصلاحات تمام شدنی نیست، هیچ زمانی نباید فکر کنیم اصلاحات آمد و کار‌ها تمام شد و همه چیز درست شد.»  
 
وی خاطرنشان کرد: ما به عنوان یک پروسه به اصلاحات نگاه می‌کنیم، یعنی اینکه نتیجه کار امروز را ۵۰ سال دیگر می‌بینیم.  
 
دبیر کل مجمع نیروهای خط امام(ره) تصریح کرد: قبل از انقلاب هم همین طور بود، جلساتی و سخنرانی‌هایی که شهید بهشتی و شهید مطهری برگزار می‌کردند، نتایجش بعد از انقلاب مشخص شد. اکثر خدمتگزاران به انقلاب تربیت‌شدگان جلسات شهید بهشتی و شهید مطهری بودند.  
 
وی یادآور شد: امروز هم ما باید بذری بیفشانیم که چندین سال بعد بهره برداری شود. به آینده امیدوار باشیم و فکر نکنیم کار ما دیده نمی‌شود.  
 
وی ادامه داد: ما باید بتوانیم جامعه را با حقوق اساسی خود آشنا کنیم، نخبگان ما هم به آموزش احتیاج دارند، خیلی از نخبگان و بزرگان یا از این مسائل بی‌خبرند و یا به ضرورت آن ایمان ندارند.  
 
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای افزود: یکی از آسیب‌هایی که در مجموعه سطح کشور داریم تمامیت‌خواهی‌ها و قدرت طلبی‌هاست، که باید با آموزش به حداقل برسانیم، اگر این مشکلات حل شود اختلافات و مشکلات و نابسامانی‌ها از بین می‌رود.  
 
وی اظهار امیدواری کرد که زمانی فرا برسد که همه احزاب در مجموعه اصلاح‌طلبان احساس کنند که هدف‌ها و خواسته‌هایشان تفاوتی با هم ندارد که در آن روز ما به نتایج چشم‌گیری در همه زمینه‌ها خواهیم رسید، که یکی از آن‌ها انتخابات است.  
 
خامنه‌ای تاکید کرد: انتخابات فرصت چشمگیری است که باید از آن استفاده کنیم و البته انتخابات آتی از نظر اهمیت استثنایی است.  
 
دبیرکل مجمع نیروهای خط امام(ره) با بیان اینکه افرادی که در سایه احزاب به این امر می‌پردازند بهترین روش را برای حفظ انسجام به کار گیرند، افزود: باید اشتباهاتی صورت ندهیم که که زحمات هدر برود چرا که باید بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.  
 
در ادامه اعضا مجمع و دبیران استانی به ارائه گزارش عملکرد و هم چنین برنامه آینده پرداختند.  
 
در پایان این کنگره انتخابات اعضای شورای مرکزی در حضور نماینده وزارت کشور برگزار شد و اعضای اصلی(۱۵ نفر) و علی‌البدل شورای مرکزی مجمع نیروهای خط امام(ره) به شرح زیر انتخاب شدند:  
 
۱- حجت‌الاسلام والمسلمین سیدهادی خامنه‌ای
 
۲- حجت‌الاسلام والمسلمین هادی غفاری
 
۳- خلیل قویدل
 
۴- حمید قزوینی
 
۵- علی محمد غریبانی
 
۶- زهرا صفیاری
 
۷- اسحق راستی
 
۸- مظفر علیزاده
 
۹- قاسم مهرزاد صدقیانی
 
۱۰- سعیدالله بداشتی
 
۱۱- مجید محمدی
 
۱۲- سید عبدالرزاق موسوی
 
۱۳- آرمان متین
 
۱۴- آقای جامعی
 
۱۵- حجت‌الاسلام والمسلمین امیر جهانی
 
۱۶- آقای رستمانی
 
۱۷- آقای داور نظری
 
۱۸- شهاب‌الدین نظری
 
۱۹- مهرداد گرمسیری
 
۲۰- حجت‌الاسلام والمسلمین رحمانی خلیلی
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار