«آرش مجیدی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

«جلال الدین» اسطوره تاریخی زندگی من است/ ساخت آثار فاخر نیاز به هزینه و صبر دارد

«جلال الدین خوارزمشاه» عجیب‌ترین شخصیت ایران بوده و اسطوره و قهرمان تاریخی زندگی من است.

آرش مجیدی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازی در سریال "جلال الدین" اظهار داشت: نقش "جلال الدین خوارزمشاه" در سریال "جلال  الدین" را ایفا کردم، این شخصیت اسطوره تاریخی زندگی من است. جلال الدین خوارزمشاه به لحاظ مسئولیت‌پذیری و دلاوری‌هایش عجیب‌ترین شخصیت ایران است و تنها فردی است که مقابل مغول ایستاد.

وی ادامه داد: وقتی که پیشنهاد ایفای نقش این شخصیت را به من دادند با کمال میل پذیرفتم، چون این شخصیت تاریخی را خوب می‌شناختم و اسطوره‌ی زندگی من است.

مجیدی افزود: این سریال در دو فاز ساخته شده، کارگردانی فاز اول را شهرام اسدی و فاز دوم را نیز آرش معیریان کارگردانی کرد.

وی ضمن اشاره به پرداخت کم به شخصیت "جلال الدین خوارزمشاه" و "جلال الدین محمد بلخی" (مولانا) افزود: بیشتر صحبت‌های رد و بدل شده میان کاراکتر‌ها به تصویر در می‌آید و آن طور که باید به این دو شخصیت پرداخته نشده است.

بازیگر نقش "جلال الدین خوارزمشاه" اظهار داشت: با شناخت از سرگذشت "جلال الدین" بهتر  توانستم این نقش را بازی کنم، چون "جلال الدین خوزارمشاه" قهرمان تاریخی من است و به این نقش علاقمند بودم.

این بازیگر اظهار داشت: ساخت آثار فاخر احتیاج به صبر و هزینه دارد و این سریال "جلال الدین" تا 13 سالگی مولانا ساخته شده است.

وی ضمن اشاره به این نکته که من به عنوان یک ایرانی مثل خیلی از افراد، درک شعر و عرفان برایم مهم است، بیان کرد: مولانا یک سرآمدی در این سرزمین است و جا برای شناخت این شاعر بزرگ وجود دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.