محمدنبی حبیبی:

دولت به دغدغه مراجع در مورد رفع موانع تولید و اشتغال پاسخ دهد

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم و ملاقات با مراجع گفت: دولت باید به دغدغه مراجع در مورد رفع موانع تولید و اشتغال و نیز مهار تورم و گرانی‌ها پاسخ مقتضی دهد.

دولت به دغدغه مراجع در مورد رفع موانع تولید و اشتغال پاسخ دهدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب گفت: اینکه گفته شود تورم در ماه بهمن صفر بود اما این گزاره را مردم در جیب خود احساس نکنند مشکلی را حل نمی‌کند. قیمت مرغ در بهمن ماه افزایش یافته قیمت انواع میوه افزایش چشمگیری داشته است. دولت در آستانه عید باید فکری برای مهار گرانی‌ها بکند. نباید اجازه دهد قیمت‌ها به صورت افسارگسیخته و بدون کنترل افزایش یابد.

حبیبی تصریح کرد: اگر یارانه اغنیاء صرف ایجاد اشتغال و کمک به تولید می‌شد و یا به یارانه فقرا افزوده می‌شد بار مشکلات اقتصادی طبقات محروم جامعه کمتر می‌شد.

وی افزود: گرانی نان در صدر شکایت های مردمی به وزارت صنعت معدن و تجارت است. دولت باید به این شکایت‌ها رسیدگی کند و نگذارد به طبقات محروم فشار وارد شود.

وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به بزرگداشت روز ملی مهندسی خاطر نشان کرد: واردات بی رویه دارد کمر تولید در داخل را می‌شکند، قاچاق کالا سلامت بازار را تهدید می‌کند. نباید تولید در داخل مقهور واردات شود. دولت باید اقتدار خود را با این نابسامانیها نشان دهد.

حبیبی با تجلیل از رئیس جمهور در باره موضع‌گیری صریح در مورد مناقشه هسته‌ای ایران با ۱+۵ اظهار داشت: رئیس جمهور محترم در جمع عظیم مردم قم فرمودند؛ تحمیل، تحقیر و ادامه تحریم را نمی‌پذیریم. این موضع‌گیری خوب و صریح باید در مذاکرات آثار وجودی خود را نشان دهد و طمع قدرتها را از تحمیل نظرات خود آن هم با تحقیر ملت ایران قطع کند.

وی افزود: ما باید موضوع گرفتن خسارت تحریم را طی ۱۰ سال گذشته در دستور کار گفتگوها قرار دهیم.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: قدرتهای بزرگ به ویژه آمریکا میلیاردها دلار خسارت به ملت ایران وارد کردند. بر خلاف قوانین و مقررات بین‌المللی حقوق ملت ایران را در ان پی تی نادیده گرفتند. آنها باید تمام این خسارات را جبران کنند.

وی با اشاره به قلدری‌های آمریکا در مذاکرات ۱+۵ گفت: ممکن است آنها بگویند ما قدرت داریم لذا حق داریم شما را از حقوق هسته‌ای محروم کنیم و پرونده ایران در آژانس یک استثناء است. پاسخ ما هم این باشد اگر صرف قدرت داشتن حق ایجاد می‌کنم ما هم از همه راه‌ها و قدرت‌های خود استفاده خواهیم کرد تا حقوق نادیده گرفته شده خود را بگیریم.

حبیبی با اشاره به قدرت نمایی سپاه در مانور عظیم پیامبر اعظم(ص) بیان داشت: انهدام ناو شبیه‌سازی شده آمریکا که هفته گذشته خبر اول رسانه‌های جهان در مانور پیامبر اعظم سپاه بود یک خبر غرور آمیز بود. میلیونها جوان ایرانی بی صبرانه در انتظار روزی هستند که پاسخ قلدری‌های قدرتهای جهانی را در خلیج فارس بدهند و ناوهای متجاوز آنها را به قعر آبها بفرستند.

وی افزود: نمایش سلاحهایی که برای اولین بار در این مانور به کار رفته عملاً سطح آمادگی و هماهنگی‌های نیروی مسلح را در ضربه به هنگام به دشمن بالا برد. دشمن باید بداند روزگار قدرت‌نمایی در خلیج فارس و دریای عمان بسر آمده است. رزمندگان سپاه و ارتش آماده روز سرنوشت‌سازی هستند که پاسخ زورگویی‌های دشمن در تحریم‌ها را بدهند.

حبیبی در همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در مورد هدف داعش از نابودی آثار باستانی در موزه موصل اظهار داشت: داعشی‌ها پس از سر بریدن‌ها و زنده‌سوزیها شرارت دیگری از خود نشان دادند و آن نابودی آثار تاریخی و فرهنگ چندین هزار ساله ملت عراق است.

وی افزود: آنها از طرف آمریکا مأموریت دارند عقبه تاریخی ملت عراق را نابود کنند. اشیاء عتیقه و قیمتی را به فرانسه و انگلیس و آمریکا فرستاده‌اند و آثاری که نشانه تاریخ چند هزار ساله تمدن در این سرزمین هست را با پتک و تبر نابود می‌کنند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تجاوز ترکیه به عراق به بهانه بیرون آوردن استخوان‌های پوسیده سلیمان شاه بنیانگذار دولت عثمانی را محکوم کرد و گفت: ترکیه به دنبال تجدید حیات دولت عثمانی، رهبری جهان اسلام و برکناری اسد به منظور ضربه زدن به جبهه مقاومت در منطقه است. این سه رویا دست نایافتنی است. اسد همچنان در مسند قدرت است و در نبرد با تروریستها موفق است.

وی افزود: تجدید حیات امپراطوری عثمانی هم ممکن نیست، ضربه به اسد هم ممکن نیست چون خدمت به رژیم صهیونیستی است لذا با زنده‌سوزی و سربریدن داعشی‌ها نمی‌شود جهان اسلام را متقاعد کرد از اردوغان تبعیت کنند و رهبری جهان اسلام را به دست مشتی تروریست و حامیان آن بدهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار