شماره ۹۹/ مشکل فنی پیش اومده بود؛

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت ۱۳۹۳/۱۲/۲۵

از این بسته می‌توانيد بهترین و جالب‌ترین بازی‌های اين هفته دريچه را دانلود کنيد؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما کاربران محترم جمع آوری شده است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی جمعه‌ها شما را با بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها آشنا می‌کند. بازی‌های جالب برای گوشی‌های همراه سیستم عامل اندروید و IOS که در هفته گذشته جزو پرکلیک‌ترین‌های صفحه دریچه فناوری اطلاعات در یک هفته گذشته بود. این هفته با توجه به مشکل فنی که در بخش ارسال خبر پیش آمده بود، متاسفانه نتوانستیم جمعه بسته هفتگی رو منتشر کنیم، ضمن عذرخواهی از شما کاربران عزیز این بسته رو استثناً امروز یعنی دوشنبه منتشر کردیم.

دانلود کنید: بهترین و جالب‌ترین بازی‌ها در هفته‌ای که گذشت




برای اندروید؛
دوست دارید سرعت‌العمل خود را تست کنید؟ دوست دارید در بازی با چهره‌های خنده‌دار و بامزه روبه‌رو شوید؟ دوست دارید متون ادبی جالب از خوک‌های مشهور و بزرگ قدیم ببینید؟ پس این بازی را حتما امتحان کنید!!
چندی پیش تیزر عجیبی از یک بازی مستقل ایرانی جدید منتشر شد و نظرات متفاوتی را در برداشت. هم‌اکنون این بازی تکمیل و عرضه شده و منتظر شماست. این عنوان که Fool or Cool نام دارد در سبک آرکید و اکشن است. شما باید کله‌ی خوک‌های حریف خود را با سرعت زیاد بزنید و امتیاز کسب کنید، عکس‌العمل شما در این بازی به چالش کشیده می‌شود و می‌توانید سرعت‌العمل خود را به‌خوبی بسنجید.




یک بازی زیبا و پرمخاطب؛
اگر از علاقمندان به بازی‌ها ورزشی هستید، iStutn2 را از دست ندهید، این بازی با گرافیک HD توانسته کاربران زیادی را به خود اختصاص دهد، محیط طراحی شده بازی به صورتی است که بعد از یک بار امتحان آن، دل کندن از آن بسیار سخت خواهد بود.
قصد‌ د‌اریم تا یک بازی زیبا و پرمخاطب را به شما معرفی کنیم که د‌ر عین ساد‌گی سعی کرد‌ه تمام حرکات موجود‌ د‌ر یک اسکی واقعی را برای کاربر به نمایش بگذارد‌. بازی iStutn2 ساخت شرکت Miniclip، توانسته یک بازی باکیفیت و باگرافیک HD د‌ر زمینه ورزشی را به کاربران هد‌یه د‌هد‌. موسیقی بازی د‌ر همان ابتد‌ای ورود‌ شما را جذب خواهد‌ کرد‌ و د‌ر سرتاسر بازی و د‌ر حرکات آکروباتیک به شما انرژی خواهد‌ د‌اد‌. شما توسط تله کابین‌هایی که هر مرحله را به شما نمایش می‌د‌هد‌ به ارتفاعات یخی انتقال می‌یابید‌. هد‌ایت اسکی‌باز حرفه‌ای این بازی از طریق صفحه‌نمایش و سنسورهای شتاب‌سنج امکان‌پذیر است.


 


بازی نبرد در آسمان؛
اگر آرزو دارید تا برای یک بار هم که شده طعم پرواز را با هواپیماهای مختلف جنگی بچشید، دریچه با معرفی بازی Air Fighters Pro Rortos برای آیفون و اندروید آرزوی شما را برآورده کرده است.
بازی Air Fighters Pro Rortos را می‌توان جزو بهترین بازی‌های شبیه ساز قرار داد چرا که این بازی یکی از پیشرفته‌ترین بازی‌های جنگنده و شبیه ساز پرواز می‌باشد که از گرافیک بسیار بالا و محیط سه بعدی برخوردار است. اگر از علاقمندان به پرواز هستید و یا دوست دارید تجربه پرواز جنگنده واقعی را برای یک بار هم که شده تجربه کنید، این بازی را از دست ندهید چرا که بازی از جزییات بالایی برخوردار است. با کنترل ارتفاع هواپیمای جنگی به صورت حرفه‌ای به ارتش زمینی خود کمک کنید تا نیروهای دشمن را شکست دهید.




شکلات های رنگی و خوشمزه؛
بازی Candy Crush Saga یکی از بهترین، جالب‌ترین و البته پر مخاطب‌ترین بازی‌های اندرویدی است، نسخه iOS و ویندوزفون آن هم منتشر شده است این بار دریچه نسخه رایانه را برای شما آماده کرده است که می توانید آن را دانلود کنید.
حتما بازی شکلات های رنگی و خوشمزه روی تلفن همراه خود نصب کرده اید و یک جوری به این بازی وابسته شده اید. شاید از کوچک بودن صفحه نمایش کمی در این بازی اذیت می شود و دوست داشتید این بازی دوست داشتنی را بر روی تبلت یا رایانه بازی کنید. دریچه فناوری برای این گیمرها خبر خوبی دارد و نسخه رایانه ی این بازی پرطرفدار را بر روی رایانه برای دانلود قرار داده است.

شکلات های خوشمزه



سلاح و تجهیزات خود را پیشرفته کنید؛
شنیده‌اید که می‌گویند در اعماق دریاها هیولاهایی زندگی می‌کنند که از نسل دایناسورها هستند؟ حالا اگر کلی از آن‌ها در دریا و نزدیک ساحل ببینید چکار می‌کنید؟ سلاح‌ها و تجهیزات را آماده کنید و پیشرفته‌تر کنید و به جنگ هیولاهای دریایی بامزه بروید.
بازی بتلفیش، جنگ با هزاران هیولا و غول‌های دریایی وحشی را به نمایش می‌گذارد و در طی مبارزات مختلف با اسرار پنهان آن‌ها دست می‌ابید. بتلفیش یک بازی استراتژی مدیریتی به سبک دفاع از قلعه است و باید از قلعه خود در برابر هجوم هزاران هیولای دریایی وحشی دفاع و مبارزه کنید. بتلفیش 20 نقشه گرافیکی متنوع با بیش از 150 مرحله مختلف طراحی شده است. تنوع سلاح‌ها و برج‌ها به 12 عدد می‌رسند و هر کدام در مراحل بازی بدست می‌آیند. تجهیزات فراوانی در بازی وجود دارند که در هر کدام مختص مرحله‌ای خاص است و حتی برخی از تجهیزات را می‌توان در تمام مراحل با مدیریت خود استفاده کرد.

دانلودکنید: در مسابقات جهانی آنلاین رقابتی هیجانی تجربه کنید



بررسی بازی GT Racing 2؛
Gameloft نام شرکتی واقع در پاریس فرانسه است که بازی های ویدئویی منتشر می کند و در سراسر جهان نمایندگی دارد. گیم لافت بعد از موفقیت هایی که با بازی رسینگ ارکید به محبوب خود رسید سر انجام این شرکت در سال ۲۰۰۹ خواست وارد سبک ریسینگ شبیه ساز نیز بشود و توانست بازی GT Racing: Motor Academy را عرضه کند. بازی ماشینی GT Racing 2 ویندوزفون ساخته شرکت Gameloft بازی جدیدی نیست و قبلا بر روی اندروید و ایفون موجود بود، اما این عنوان مسابقه ای اکنون برای ویندوزفون منتشر شده است. اگر شما طرفدار بازی های مسابقه ای و رالی همچون آسفالت هستید، این بازی با گرافیک فوق العاده و سبک واقعی اش شما را شگفت زده خواهد کرد. بیشترین تمرکز شرکت سازند بر روی شبیه سازی بوده است که این امر موجب شده است تصاویر بازی GT2 بسیار قابل توجه و بارهای محتوا و یک تجربه بسیار نزدیک هم از نظر گیم پلی داشته باشد.

ناشر: Gameloft
سازنده: Gameloft
تاریخ انتشار: November 13, 2013
پلتفرم: Android , windowsphone , iOS


YJC.ir



برای اندروید، IOS، ویندوزفون؛
Jetpack Joyride یکی از بازی‌های اکشن و پرهیجان می‌باشد که توسط شرکت معروف Halfbrick Studios سازنده بازی محبوب Fruit Ninja عرضه شده است. لباس‌هایتان را بپوشیده و سوار جت شوید. به طرف نیروگاه هسته‌ای راهی شوید و به آنجا حمله کنید تا مخفیگاه دشمنانتان را پیدا کنید. در راهی که می‌روید باید حواستان به موانع و مواد منفجره مابین راه باشد تا بتوانید با جمع کردن سکه‌های بیشتر امتیاز خود را افزایش دهید، از جت سواری لذت ببرید!


اگه می تونی بگو؛
آیا تا به حال در جمع دوستان یا خانواده شما شخصی بوده که با گفتن یک جمله سخت شما رو تشویق به تکرار آن جمله کرده باشه!؟ برنامه "اگه می تونی بگو" مجموعه ای از کلمات سخت و مترادف را در اختیارتان قرار می دهد تا با استفاده از آن ها دوستان و اقوام خود را از لحاظ تکرار مداوم کلمات به چالش بکشانید. با این بازی جالب می توانید لحظاتی شاد و پر از هیجان را با دوستان خود سپری کنید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: ارائه بازی به صورت کاملا رایگان، وجود گرافیک های جذاب، دسته بندی های مختلف برای دسترسی بهتر و ... اشاره کرد.
 
 



بازی مهیج و جذاب
در بازی جذاب Eagle simulator باید مانند یک عقاب واقعی پادشاهی آسمان را بر عهده بگیرید و تمام حیوانات را به ترس از خود وادار کنید. وظیفه اصلی شما در بازی مراقب از نوزادان و تامین منبع غذایی مناسب برای آن ها است، برای این امر با چالش های مختلف رو به رو خواهید شد و برای پیروزی باید آن ها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید، مراقب شکارچی های خطرناک جنگل مانند: خرس، روباه، گرگ و ... باشید که در هنگام استراحت شما را غافل گیر نکنند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: کنترل آسان، وجود اهداف مختلف در بازی، گرافیک عالی و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: شبیه سازی واقع گرایانه از زندگی یک عقاب دانلود کنید: شبیه سازی واقع گرایانه از زندگی یک عقاب



برای اولین در بین سایت های ایرانی؛
تا چه حدی درباره گرگ ها و نحوه زندگی آن ها اطلاعات دارید؟ در بازی جذاب Wild wolf simulator 3D باید نقش یک گرگ را ایفا کنید، وظیفه اصلی شما تامین منبع غذایی است، برای تامین غذا باید به شکار بروید، در مراحل ابتدایی می توانید با شکارهای آسان مانند خرگوش مراحل را سپری کنید، اما با پیشرفت در بازی باید به شکار حیواناتی مانند خرس بروید، که امکان دارد با دفاع خرس جان شما به خطر بی افتد، پس سعی کنید به صورت گروهی حمله کنید و منابع تغذیه خود را افزایش دهید، در ضمن می توانید گرگ را از لحاظ قدرتمند حمله، سرعت دویدن، مهارت ها زندگی و ... شخصی سازی یا ارتقاء دهید. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک و گیم پلی عالی، امکان پیشرفت شخصیت اصلی بازی، کنترل آسان و ... اشاره کرد.
 
دانلود کنید: بازی شبیه ساز سه بعدی زندگی گرگ هاWild wolf simulator 3D







گردآوری از: سالار واعظی


 • دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار