سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14سال:

امیدوار به درخشش استعدادهای جوانان تیم ملی هستیم/فروردین ماه به نپال اعزام می‌شویم

معصومه جهانچی بیان کرد: تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14سال 29 فروردین عازم رقابت‌های آسیایی نپال می شود به استعدادهای جوانانمان امیدوار هستیم.

معصومه جهانچی سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌تیم ملی فوتبال بانوان زیر 14سال رقابت های آسیایی نپال را فروردین ماه سال جاری در  پیش دارند، ملی پوشان مرحله ششم اردوهای آمادگی را از 6 فروردین لغایت 10 فروردین ماه سال جاری برپا می کنند.

وی ادامه داد: ملی پوشان برای آمادگی در این رقابت ها تاکنون در 5 مرحله اردو شرکت کرده اند آخرین مرحله اردوی ملی پوشان 17 لغایت 22فروردین در تهران برپا می‌شود.

سرمربی افزود: اعضای کادر فنی تیم ملی زیر 14سال برای دعوت از بازیکنان شایسته و کشف استعدادهای جدید مناطق تهران، گیلان، شیراز اردو برپا کرده است، بازیکنان مستعد و برتر سایر استان های کشور در این سه  منطقه زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین انجام دادند و برترین‌ها به اردوی اصلی تیم ملی دعوت شدند.

وی افزود: اردوهای تیم ملی در 2مرحله و با شرکت 50 بازیکن برپا شده است، با برپایی اردوهای بعدی 20بازیکن از ادامه حضور در اردو حذف شدند. در نهایت با 18بازیکن عازم رقابت های آسیایی پنال می‌شود.

جهانچی تصریح کرد: ملی پوشان پس از حضور در آ‌خرین مرحله اردو یک جلسه تمرین سبک در 26فروردین ماه در تهران انجام می‌دهند،تیم ملی 29فروردین ماه عازم پنال می‌شود. اول اردیبهشت ماه نخستین دیدار تیم ملی کشورمان با میزبان رقابت ها تیم پنال است.

وی افزود: ملی پوشان سه روز متوالی به مصاف حریفان می‌روند، پس از دیدار با نپال ملی پوشان آماده مصاف با تیم سریلانکا در سوم اردیبهشت و در بازی آخرشان چهارم اردیبهشت ماه با تیم  مالدیو مصاف می‌کنند.

جهانچی افزود:‌ملی پوشان زیر 14سال از میادین فوتبال دور بوده‌اند. بازیکنان مدت زیادی هیچ گونه فعالیت فوتبالی نداشتند، آماده سازی تشکیل تیم ملی پر قدرت برای اعضای کادر فنی تیم ملی سخت بوده است، همه تلاشمانم را انجام دادیم تا بهترین فوتبالیست های کشور را انتخاب و به اردوی تیم ملی دعوت کردیم.

وی تصریح کرد:‌بسیاری از ملی پوشان خانم زیر 14سال بدلیل عدم امکانات مناسب و تمرین در چمن، در سالن‌ها تمرین و فعالیت کرده‌اند. بانوان مدرسه فوتبال در اختیار ندارند، ملی پوشان همانند مردان شرایط انجام بازی در محیط‌های باز را ندارند همین موضوع باعث شده است تا اعضای کادر فنی تیم ملی، بازیکنان فوتبالیست را که شرایط بازی در چمن را دارند به اردوی تیم ملی دعوت کنند.

جهانچی ادامه داد: حریفان تیم ملی در مسابقات آسیایی پر قدرت و از بازیکنان حرفه‌ای و با تجربه‌ برخوردار هستند، کسب نتیجه مناسب مقابل این حریفان سخت است، اعضای کادر فنی امیدشان در این رقابت‌ها به عملکرد مناسب استعدادهای جوان تیم است.

وی افزود: فدراسیون فوتبال امیدواریم پس از رقابت ها برنامه‌‌ای مناسب، منظم برای تیم ملی فوتبال زیر 14سال کشورمان انجام دهند، برگزاری بازی‌های دوستانه و اعزام تیم ملی به تورنمنت‌های مختلف و به پای اردوهای مناسب و مستمر در استان‌های مختلف کشور از برنامه‌های مناسبی است که می‌توان برای ملی پوشان طراحی و تدوین کرد.

جهانچی تصریح کرد: زمان محدودی برای آماده سازی ملی پوشان در اختیار داشتیم، بازیکنان تیم ملی از پتانسیل بالایی برخوردار هستند. توجه و پشتیبانی به زیر ساخت‌ها آیند، فوتبال بانوان را تضمین می کند. بازیکنان زیر 14سال پایه فوتبال بانوان هستند، باید به این بازیکنان توجه بیشتری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.