پای صحبت ستاره های نفتی پس از پیروزی بر الشباب

دیدار تیم های نفت ایران و الشباب عربستان با برتری دو بر یک نماینده شایسته کشورمان همراه بود،

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در پایان دیدار تیم های نفت ایران و الشباب عربستان که با برتری دو بر یک نماینده شایسته کشورمان همراه بود، بازیکنان جوان نفت صحبتهای جالبی کردند که خواندن آنها خالی از لطف نیست:
 
* وحید حمدی نژاد:
با این نتیجه خیلی به آینده امیدوار شدیم. خوشبختانه توانستیم در اواخر بازی به گل برسیم و پیروز مسابقه شویم و بازی برگشت.با این نتیجه خیلی به آینده امیدوار شدیم.به طور حتم ان شالله به کمک خدا صعود می کنیم.
 
* علیرضا بیرانوند:
خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و برای رسیدن به دور بعد امیدوار شویم. موقعیت های خوبی داشتیم که متاسفانه داخل دروازه نمی رفت ولی در نهایت به پیروزی رسیدیم. کتفم کمی درد می کند و امیدوارم برای اردوی تیم ملی خوب شوم. با تیم ملی دو بازی خوب داریم.
 
* لئوناردو پادوانی:
در این مسابقه می‌خواستیم پیروز شویم تا شانس صعودمان را در گروه بالا ببریم. ازی را خوب شروع نکردیم و در نیمه اول خیلی خوب نبودیم اما در نیمه دوم عالی کار کردیم.
 
* ارسلان مطهری:
خوشحالم سه امتیاز را گرفتیم و به صعود به دور بعد امیدوار شدیم. این سه امتیاز به موقع بود. خوشحالم این گل را به ثمر رساندم و این گل را به خاکپور، برادر و پدرم که در جایگاه بودند تقدیم می کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: نفت ، الشباب ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار