برادر شیاد به خواهرش هم رحم نکرد/ سرقت طلا و دلار بدون زحمت

پلیس آگاهی شهرستان تربت حیدریه استان خراسان رضوی سارق ۸۰ میلیون ریال طلا و جواهر را شناسایی و دستگیر کرد.

برادر شیاد به خواهرش هم رحم نکرد/ سرقت طلا و دلار بدون زحمت
سرهنگ سید ابوالقاسم حیدری فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جرییات این خبر گفت: در پی یک فقره سرقت منزل در یکی از مناطق شهر تربت حیدریه تیمی از ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ حیدری مقدم افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد سارق با باز کردن قفل در منزل مقادیری طلا و جواهر به همراه دلار و وجه نقد به ارزش تقریبی ۸۰ میلیون ریال از داخل ساختمان سرقت کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سارق با استفاده از کلید وارد ساختمان شده بود یک سری تحقیقات از مالباخته به عمل آمده و با توجه به اظهارات وی به برادر خانمش مظنون و تحقیقات خود را در این خصوص شروع کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: تیم دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی با هماهنگی مقام قضایی متهم به سرقت را دستگیر و در بازرسی از منزلش اموال مسروقه را کشف کردند.

سرهنگ حیدری مقدم تصریح کرد: متهم در بازجوئی‌های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت از منزل خواهر خود اعتراف و اظهار داشت با توجه به آگاهی قبلی از محل اختفای طلا و جواهرات در منزل خواهرش در نبود آن‌ها اقدام به سرقت کرده است.

وی با اشاره به معرفی متهم به داسرا از خانواده‌ها خواست جهت پیشگیری از سرقت طلا و جواهرات از نشان دادن محل نگهداری وجوه نقد و طلا و جواهرات و اشیا ءبا ارزش و گرانبها به همسایگان و بستگانی که مورد اعتماد نیستند و همچنین از نگهداری آن‌ها به صورت یک جا خودداری کنند.



انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار