شهردار ناحیه 2 منطقه 9 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

بهسازی اسکانهای کارگری به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز

شهردار ناحیه 2 منطقه 9 از بهسازی اسکانهای کارگری به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز خبر داد.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سعید رونقی شهردار ناحیه 2 منطقه 9 با اشاره به ویژه برنامه‌های نوروزی گفت: به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز اسکانهای کارگری نوسازی و بهسازی می‌شود. 

وی ادامه داد: این طرح در4 بازه زمانی 1 تا 15 اسفندماه، 15 لغایت 29 اسفند 1 تا 15 فروردین و 16 لغایت 31 فروردین برگزار می‌شود. 

که از جمله آن می‌توان شستشوی جداول، پاکسازی جداره‌های شهری، تهیه سفره هفت‌سین، طرح تعویض اسباب‌بازی‌های فرسوده در غرفه‌های بازیافت، برگزاری جنگ شادی با موضوع بازیافت بهسازی وضعیت ظاهری کیوسکهای مطبوعاتی و کاهش مزاحمت های صنفی از جمله ویژه برنامه‌های ایام نوروز است. 

شهردار ناحیه 2 منطقه 9 در ادامه به دیگر ویژه برنامه‌های این اداره اشاره و تصریح کرد: تشدید عملیات کنترل و مبارزه با جانوران موزه، توزیع تله و کتابهای آموزش کنترل صنایع و مشاغل آلاینده محیط زیست، همکاری در اجرای طرح تفکیک پسماند درمبدا پایش و نظارت بر پساب بیمارستان‌ها، رستورانها و مساجد نیز و دستور کار قرار دارد. 

همچنین تهیه و توزیع کیسه‌های زباله زیست تجزیه پذیر در روز 13 فروردین و بازسازی و رفع کلیه آبگرمکن‌های خورشیدی نیزاز جمله برنامه‌هایی است که به مناسبت ایام نوروز اجرا می‌شود. 

شهردار ناحیه 2 منطقه 9 به دیگر ویژه برنامه‌های این اداره اشاره کرد و گفت: رسیدگی به سد معبر اصناف اعم از ساختمان، دست فروشان و . . . ، لایروبی انهار و سیل‌ها و حوضچه‌های رسوب‌گیر و نصب دریچه‌های ضد سرقت مکامپوزیتینی در حال اجراست. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بهسازی ، اسکان ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار