سال ۹۴، سال «دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی»

کوثری: رهبری بسیار دقیق و حساب شده شعار سال جدید را انتخاب کردند/ کاهش شکاف میان دولت و ملت

یک نماینده مجلس گفت: معظم له بسیار دقیق و حساب شده این شعار سال جدید را انتخاب کردند، چراکه این شعار برگرفته از عملکرد دو سال آخر دولت قبل و بیست ماه دولت جدید است.

"اسماعیل کوثری " نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به  نام گذاری سال جدید با عنوان دولت، ملت همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری، اظهار داشت: ایشان‌ بسیار دقیق و حساب شده این شعار سال جدید را انتخاب کردند، چراکه این شعار برگرفته از عملکرد دو سال آخر دولت قبل و بیست ماه دولت جدید  است.
 
وی ادامه داد: در این مدت زمان به دلیل شکافی که بین دولت و ملت احساس می‌شد و مردم آنگونه که باید به دولت اطمینان نداشتند، بنابراین این شعار مطرح شد تا ملت به دولت اطمینان خاطر پیدا کند. 
 
کوثری با تاکید بر اینکه این شعار نباید در حد حرف باشد و باید به مرحله  عمل برسد، اظهار داشت: همانگونه که امام (ره) و معظم له خود را خدمتگزار و نوکر مردم می دانند، مسئولین کشور نیز باید در عملکرد خود با مردم روراست باشند تا شکاف بین آنان و مردم کاهش یابد.

 این نماینده مجلس خاطر نشان کرد: دولت و ملت  با مشارکت یکدیگر همواره باید در مقابل دشمن قسم خورده بایستند و در مسیر پیشرفت،عدالت و توسعه گام بردارند اگر ملت و دولت به همدیگر اطمینان نداشته باشند کار به کندی پیش می‌رود و منجر به بروز مشکلات در کشور  خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: شعار ، سال ، رهبری ، همدلی ، دولت ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار