نوروز با کتاب (13)؛

ناصر ارمنی؛ عجیب اما واقعی

کتاب "ناصر ارمنی" به قلم "رضا امیرخانی" اثری است که عمق جامعه را در قالبی عجیب اما واقعی به رخ مردم می کشاند تا شاید با زبانی طنز و راهکاری کنایه آمیز به حل مشکلات رفتاری اقشار مختلف اجتماع بپردازد.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ "ناصر ارمنی" عنوان کتابی است که امیرخانی شناخته شده در عرصه رمان نویسی را به عرصه نگارش مجموعه های داستانی می کشاند.

بناراین گزارش؛ "ناصر ارمنی" با برخورداری از زبان جذاب و تاثیرگذار آثار "امیرخانی" به شیطنت در باب سوژه، نوع نگاه و پایان بندی های خاص و متفاوت پرداخته است.

گفتنی است که از داستان های آمده در کتار "ناصر ارمنی" می توان به "زمزم"، "رتبه قبولی"، "یک پژوهش خشن"، "کوچولو"، "ناصر ارمنی"، "کمال"، "سه نفر"، "خیابان"، "سال نو" و "گوش شنوا" اشاره کرد.

لازم به ذکر است که در بخشی از کتاب "ناصر ارمنی" چنین آمده است که "می گویند ناصر هنوز به دنیا نیامده بود که پدرش خانه بالای حسن آراد را خرید. می گویند پدر ناصر که دوزنه شد، مجبور شد خانه دیگری بخرد و به مفهوم واقعی کلمه "تجدید فراش" کند. یک زن در خیابان مختاری، خانه آباء و اجدادی، یک زن در بالای حسن آباد، توی محله ارمنی ها. زن دم در زایمان اول پسر می زاید. همین ناصر را. خانه بزرگ و دلبازی می خرد. دوتای خانه اولی، نه اینکه خیلی عاشق چشم و ابروی مادر ناصر باشد، بلکه بیشتر به خاطر ارزانی".

خاطرنشان می شود که کتاب 180 صفحه ای "ناصر ارمنی" که تا به امروز در 13 نوبت به چاپ رسیده، با قیمت 55000 ریال در تمامی شعبات کتابفروشی های انتشارات ققنوس در اختیار مردم قرار گرفته است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار