نوروز با کتاب (14)؛

تپه‌ جاویدی و راز اشلو؛ پیشنهاد نوروزی "عاکف" برای شما

"تپه جاویدی و راز اشلو" به قلم "اکبر صحرایی"‌ یاد خون نامه‌های نوشته شده توسط رزمندگان حق علیه باطل را در ذهن تمامی لحظه‌ها و ثانیه ها بیدار و زنده می‌کند.

به گزارش خبرنگار ادبیات باشگاه خبرنگاران؛ کتاب "تپه جاویدی و راز اشلو" که هم اکنون به عنوان پیشنهاد نوروزی "سعید عاکف" ناشر و نویسنده کشورمان به مخاطبان کتاب مطرح شده، اثری است که در آن "مرتضی جاویدی" یکی از غیورترین سرداران هشت سال دفاع مقدس از دریچه قلم "اکبر صحرایی" به اهالی سرزمین عشق به کتاب و مطالعه معرفی شده و راوی زندگی تنها رزمنده‌ای است که  امام خمینی(ره) پیشانی او را بوسید.

لازم به ذکر است که بنابر روایات شنیده شده هرکس که خواهان ورود به گردان شهید مرتضی جاویدی بود باید خون نامه خود را می‌نوشت.

در بخشی از کتاب "تپه‌ جاویدی و راز اشلو"‌در توصیف زخمی شدن "حبیب زیبایی عالم" چنین آمده است که «پای چپ لاغر و نحیفش را نشان داد، استخوان قلمش خرد بود و با سربند قرمزی زیر زانو را بسته بود، قلم پا مثل درختی است  که سال ها به آن نرسیده باشد، خون به آن نرسیده بود و آماده قطع شدن بود، اشاره کرد به پای نحیفش...دوباره به پای خشک و خرد شده‌اش چشم دوختم، استخوان قلمش متلاشی بود و انگار قوزک و پنجه‌های پا به پوست آویزان بود. گفتم:‌مومن خدا، پات به یه تکه پوست آویزونه» خاطر نشان می‌شود که کتاب "تپه‌های جاویدی و رازاشلو" هم اکنون به عنوان یکی از کتاب‌های انتشار یافته توسط انتشارات "ملک اعظم" در همه کتابفروشی‌ها موجود است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار