دبیرکل حزب ترقی ایران در نشست هم‌اندیشی احزاب با معاون سیاسی وزیر کشور:

امیدوارم امسال سال بازگشایی خانه احزاب باشد

دبیرکل حزب ترقی ایران گفت: امیدوارم امسال سال بازگشایی خانه احزاب ایران باشد و برگزاری انتخابات مجلس را در راستای همدلی دولت و ملت به نحو مطلوب و قانونی انجام دهیم.

امیدوارم امسال سال بازگشایی خانه احزاب باشد

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، «بابک آذرباد» دبیرکل حزب ترقی ایران در دومین نشست هم‌اندیشی معاون و قائم مقام وزیر در امور سیاسی با دبیران کل احزاب و تشکل‌های سیاسی که عصر امروز در وزارت کشور برگزار شد، گفت: همان طور که مستحضر هستید، مقام معظم رهبری امسال را سال ملت و دولت، همدلی و همزبانی نامگذاری کردند، باید به این نکته توجه کرد که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از نمادهای مهم جامعه مدنی شرکت مردم ایران در انتخابات بوده است که نقش اصلی را مردم و ملت نسبت به دولت انجام می‌دهند.

دبیرکل حزب ترقی ایران افزود: این وظیفه را در انتخابات مردم به نحو احسنت انجام می‌دهند ولی متأسفانه دیده‌ایم که بعد از هر انتخاباتی خواسته‌های ملت فراموش شده و هدف اکثریت آگاه مردم نادیده گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد: امیدوارم در انتخابات آینده دولت نقش خود را به خوبی ایفا کند و خواسته‌ها و مشکلات مردم را مدنظر داشته باشد و به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای داشته باشد.

آذرباد با اشاره به ضرورت بازگشایی خانه احزاب ایران گفت: امسال سال بازگشایی خانه احزاب ایران است و امیدوارم برگزاری انتخابات مجلس را در راستای همدلی دولت و ملت به نحو مطلوب و قانونی انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار