سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبر داد:

نرخ جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد + جدول قیمت‌ها

سازمان میادین میوه و تره بار و فراورده‌های کشاورزی شهر تهران نرخ مصوب انواع میوه نمونه، عادی و بسته‌بندی در 1394 جهت عرضه در میادین میوه و تره بار را اعلام کرد.

نرخ جدید انواع میوه در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران اعلام شد + جدول قیمت‌ها
به گزارش خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران سید احمد صفوی مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی با اشاره به عرضه کلیه محصولاتی که دارای مشخصات وزن هستند، اظهار کرد:این محصولات حداکثر با مثبت منفی 10 درصد تلورانس قابل اجرا است.

وی ادامه داد: کلیه محصولات بسته بندی شده باید در ظروف تجزیه پذیر با پوشش سلفون عرضه شود و همچنین کلیه محصولات در غرف بسته بندی در صورت تمایز کیفیت و بالاتر بودن کیفیت آن نسبت به غرف نمونه، مجاز به اعمال قیمت مطابق قیمت غرف بسته بندی می شوند و اعمال نرخ محصولات فاقد کیفیت، بالاتر از قیمت غرف نمونه در غرف بسته بندی مجاز نیست.

صفوی تصریح کرد: وزن مجاز ظروف یک بار مصرف با پایه گیاهی 50 گرم جهت هر بسته (ظرفیت یک کیلوگرمی) و برای ظروف با ظرفیت کمتر از یک کیلوگرم حداکثر 25 گرم است و محصولات بسته بندی شده باید صرفاً به صورت یک رج بسته بندی شود و همچنین در صورت عرضه محصولات مجاز بسته بندی به صورت توری به ازای هر کیلوگرم، 500 ریال پایین تر از نرخهای مصوب بسته بندی اعمال می شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و فرآورده های کشاورزی شهر تهران با اشاره به قیمت اعلامی برای محصول تمبر هندی جهت عرضه گفت: هر بسته تمبر هندی به صورت بسته های 500 گرمی به مردم عرضه می شود و همچنین در خصوص قیمت محصولات منتخب در طرح دست چین، اعمال نرخ ردیفها 30، 25، 24، 23، 22، 21، 20، 19، 18، 17، 16، 9، 6 و 5 بر اساس قیمت مندرج در ستون بسته بندی بلامانع است.

وی در پایان در خصوص عرضه محصول به صورت دستچین و طرح بسته بندی، افزود: این محصولات صرفاً در غرف دارای مجوز از سوی معاونت بهره برداری مجاز است و در میادین و بازارهای فاقد غرف میوه عادی، اعمال نرخ پرتقال رسمی و آب گیری در غرف نمونه بلامانع وهمچنین در صورت عرضه لیمو شیرین شمال، نرخ درجه 2 اعمال می شود.

می توانید نرخ انواع میوه را از اینجا دانلود کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: میوه ، میادین ، پرتقال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۴۱ ۲۷ آذر ۱۳۹۵
با سلام و خسته نباشید
یه پیشنهاد داشتم اونم اینه که فونت نرخنامه قبلی خیلی خیلی بهتر از الان بود

الان مشخصات محصولات پیچیده شده قبلا خیلی عالی بودمرسی
میدونم نظرم براتون مهم نیست
اگه میشه مثل قبل اجرا کنید.یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۰۶ دی ۱۳۹۴
میوه
آخرین اخبار