سلیمی‌نمین در تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان:

مسئولین کشورمان لیست ظلم‌های آل سعود را به مجامع بین‌المللی ارائه کنند

یک کارشناس مسائل تاریخی در جمع دانشجویان معترض در مقابل سفارت عربستان گفت: دولتمردان کشورمان لیست دقیقی از ظلم‌های آل‌سعود تهیه و در مجامع بین‌المللی مطرح کنند.

مسئولین کشورمان لیست ظلم‌های آل سعود را به مجامع بین‌المللی ارائه کنند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، «عباس سلیمی‌نمین» طی سخنانی که در اجتماع اعتراضی مقابل سفارت عربستان ایراد کرد، گفت: دولت آل‌سعود به لحاظ تاریخی سابقه لشکرکشی به یمن را داشته و در گذشته هم حمله آل‌سعود به یمن موجب تجزیه خاک این کشور شده است.

این کارشناس مسائل تاریخی با بیان این که لشکرکشی آل‌سعود موجب شد بخشی از این کشور در اختیار شوروی سابق و بخشی هم در سلطه غرب دربیاید، تصریح کرد: عملکرد آل‌سعود برای مردم یمن چیزی جز تخریب به بار نیاورده و این که یمن در مسیر وحدت قرار می‌گیرد، این آل‌سعود است که احساس خطر می‌کند.

وی با طرح این پرسش که چرا آل‌سعود باید از وضعیت یمن نگرانی داشته باشد،‌ اظهار داشت: این نگرانی از سوی کسانی است که آل‌سعود را به وجود آورده‌اند و اگر تز انقلاب اسلامی در میان ملت‌های مسلمان جایگاه پیدا می‌کند برای پیامی است که انقلاب اسلامی به آنها منتقل کرده است.

سلیمی نمین یادآور شد: قبل از انقلاب اسلامی ایران، لبنان منطقه‌ای بود که غربی‌ها برای عشرت‌طلبی‌های خود به آنجا می‌آمدند و هر زمان که اسرائیل اراده می‌کرد می‌توانست تا بیروت بیاید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار