54 هزار امدادگر؛ آماده خدمت رسانی در پایگاه های امداد و نجات

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجات گفت: هم اکنون بیش از 54 هزار امدادگر که آموزش های تخصصی را فراگرفته اند مشغول خدمت رسانی در پایگاه های شهری، جاده ای و ... امداد و نجات هستند.

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران؛ سعید متانی در حاشیه برگزاری مانور امدادی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سازمان امداد و نجات بیش از 15 دوره تخصصی برگزار می کند گفت: این دوره ها توسط کارکنان کارآزموده هلال احمر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 54 هزار و 400 امدادگر در سازمان امداد و نجات مشغول خدمت رسانی هستند، ادامه داد: 17 هزار نفر آنان بانوان و 33 هزار نفر دیگر از این امدادگران را آقایان تشکیل داده که هم آنها دوره های تخصصی خود را طی کرده اند.

متانی با تاکید بر اینکه تا رسیدن به نقطه استاندارد فاصله داریم گفت: البته در سالهای اخیر فعالیت های خوبی صورت گرفته است.

معاون برنامه ریزی و آموزش های تخصصی سازمان امداد و نجت به مانور امدادی این سازمان در حضور نمایندگان صلیب سرخ و هلال احمر اشاره کرد و گفت: مانور امدادی ظهر امروز شامل اجرای توانمندی های امدادی هلال احمر ایران و همچنین نمایشگاه این سازمان برای بیش از 80 نماینده جمعیت های هلال احمر و صلیب سرخ بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار