ویژه ولادت امام سجاد(ع)؛

زندگینامه و فضائل امام سجاد(ع) +دانلود

نرم افزار امام سجاد علیه السلام (سید الساجدین) که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه، اخلاق و فضائل، سخنان، داستان ها، حکایات و ... امام سجاد(ع) می باشد،شما می توانید بصورت رایگان این نرم افزار را دانلود کنید.

به گزارشسرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛اسم مبارک آن بزرگوار علي است و مشهورترين القاب آن حضرت زين العابدين و سجّاد است و مشهورترين كنية او ابامحمد وابوالحسن است.امام سجاد(ع)پانزدهم جمادي الاول سال سي و هشت هجرت به دنيا آمد و مدّت عمر آن بزرگوار مثل پدر بزرگوارش پنجاه و هفت سال است.تولد آن بزرگوار دو سال قبل از شهادت اميرالمؤمنين (ع) است و تقريباً بيست و سه سال با پدر بزرگوار زندگي كرد.

مدت امامت آن بزرگوار سي و چهار سال است.حضرت سجّاد (ع) پدري چون حسين(ع) دارد و مادرش دختر يزدگرد پادشاه ايران است كه دست عنايت حق بطور خارق العاده اين دختر را به امام حسين(ع)مي رساند.

 فضائل انساني:

 امام سجّاد (ع) گرچه با اهل بيت عليهم السلام وجه اشتراک در همة فضايل دارند و هيچ فرقي ميان آنان از نظر صفات و فضايل انساني نيست،اما از نظر گفتار و كردار شباهت تامّي به جدشان اميرالمؤمنين عليه السلام دارد.

 ولادت امام سجاد(ع)مبارک

تحریریه فضای مجازی به مناسبت ولادت این بزرگوار نرم افزار امام سجاد (ع)،سید الساجدین که حاوی اطلاعاتی ارزشمند در خصوص زندگينامه،اخلاق و فضائل،سخنان،داستان ها،حکایات و ... این امام همام می باشد را با هدف فراهم کردن بستری مناسب جهت سهولت دسترسی و بهره مندی عاشقان آن حضرت از سیره و دستورات ایشان برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته است که می توانید این نرم افزار پر محتوا را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

 ولادت امام سجاد(ع)مبارک  ولادت امام سجاد(ع)مبارک  ولادت امام سجاد(ع)مبارک  ولادت امام سجاد(ع)مبارک


 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود


 • حجم: 2.33مگابایت
 • نسخه: 1.0

 • اجرا در: اندروید 2.3
 • امتیاز:

    انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار