الگری: اکنون زمان سومین جان است/پیولی: بدشانس بودیم

پس از پایان دیدار فینال کوپا ایتالیا بین 2 تیم فوتبال یوونتوس و لاتزیو سر مربیان 2 تیم در خصوص این مسابقه به اظهار نظر پرداختند.

الگری: اکنون زمان سومین جان است/پیولی: بدشانس بودیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته "چهارشنبه شب" تیم فوتبال یوونتوس که پیش از این قهرمان سریA ایتالیا شده بود، در دیداری سخت و پایاپای موفق شد در دیدار فینال جام حذفی، لاتزیو را در وقت اضافه با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد و دومین جام حذفی را در این فصل بالای سر ببرد.

ماسیمیانو الگری سرمربی بیانکونری‌ها اکنون به دنبال فتح سومین جام و البته مهمترین جام این فصل یعنی جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا است.
 
اکنون همه نگاه‌ها به فینال لیگ قهرمانان بین یوونتوس و بارسلونا دوخته شده است.
 
الگری پس از قهرمانی در جام حذفی گفت: لاتزیو عالی بازی کرد، این تیم شایسته حضور در فینال بود و ما می‌دانستیم این دیدار با سری A متفاوت خواهد بود ما و آنها عملکرد خوبی داشتیم آنها دوبار بدشانی آوردند و ما بر روییکی از گل‌ها خوش شانس بودیم.
 
الگری افزود: قبل آن که آنها تیر دروازه را به لرز درآوردند، ما 2،3 فرصت خوب داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم آنها در نیمه اول تهاجمی بودند،اما ما در نیمه دوم عملکرد بهتری داشتیم.
 
الگری تصریح کرد: باید بگویم که فتح اسکودوتو و کوپا ایتالیا آسان نبود، اکنون ما تلاش داریم سومین جام را به دست آوریم.
 
*پیولی: بدشانس بودیم
 
در طرف دیگر میدان استفانو پیولی سرمربی لاتزیو بدشانسی را عامل اصلی شکست تیمش در برابر یوونتوس دانست.
 
پیولی گفت: بازی متعادلی بود و هر دو تیم برای پیروزی بازی کردند. ما مستحق نتیجه دیگری بودیم، اما با در نظر گرفتن قدرت حریف من فقط می‌توانم از بازیکنانم تعریف کنم.
 
پیولی افزود: فوتبال همین است و از اتفاقات و حوادث تشکیل شده و یوونتوس از فرصت ها بهترین استفاده را برد و گلزنی کرد بازیکنان من با کیفیت و با شخصیت بازی کردند.

*کیلینی: قهرمانی پس از 20 سال لذت بخش است

بازیکن باشگاه یوونتوس پس از قهرمانی تیمش در کوپا ایتالیا و برتری 2 بر 1 برابر لاتزیو گفت: ما عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادیم هر چند می دانستیم بازی بسیار سختی را پیش رو داریم. تیم لاتزیو نیز در بهترین حالت خود وجود داشت و مشکلات فراوانی را برای تیم ما ایجاد کرد. ما نشان دادیم که هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و برای هر توپ تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم مضاعف بر این ما بازیکنانی داریم که می‌توانیم بازی را تغییردهند. یوونتوس 20 سال بود که به قهرمانی دست نیافته بود ما واقعا این قهرمانی را می‌خواستیم و هم اکنون از آن لذت می‌بریم.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار