رئیس مایکروسافت از راز موفقیت خود پرده برداشت

گفته می شود که بیل گیتس رئیس مایکروسافت در یک سخنرانی در یکی از دبیرستان های آمریکا خطاب به دانش آموزان از راز موفقیتش پرده برداشته است.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛بی شک اکثر ما بیل گیتس را می شناسیم،فردی که با اتکا به داشته های خود و اعتماد به نفس بالا توانست دنیا را تکان دهد و جهش تازه ای در دنیای فناوری ایجاد کند،حالا خبری در دنیای فضای مجازی منتشر شده است که پرده از راز موفقیت سلطان مایکروسافت برمی دارد.



راز موفقیت بیل گیس فاش شد

در خبر ها آمده است که بیل گیس رئیس مایکروسافت در یک سخنرانی در یکی از دبیرستان های آمریکا خطاب به دانش آموزان از راز موفقیتش سخن گفته است.

راز موفقیت بیل گیس فاش شد


این اصول به شرح زیر هستند :

اصل اول :

در زندگی ، همه چیز عادلانه نیست ، بهتر است با ین حقیحقت کنار بیایید .

اصل دوم :

دنیا برای عزت نفس شما اهمیتی قائل نیست.در این دنیا از شما انتظار نمی رود که قبل از آن که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید ، کار مثبتی انجام دهید .

اصل سوم :

پس از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان و استخدام کسی به شما رقم فوق العاده زیادی پرداخت نخواهد کرد.به همین ترتیب قبل از آنکه بتوانید به مقام معاون ارشد ،با خودرو مجهز و تلفن همراه برسید باید برای مقام و مزایایش زحمت بکشید.

اصل چهارم :

اگر فکر می کنید که آموزگارتان سختگیر است،سخت در اشتباه هستید،پس از استخدام شدن متوجه خواهید شد که رئیس شما خیلی سختگیر تر از آموزگارتان است چون امنیت شغلی آموزگارتان را ندارد.

اصل پنجم:

آشپزی در رستوران ها با غرور و شان شما تضاد ندارد،پدر بزرگ های ما برای این کار اصطلاح دیگر یداشتند،از نظر آنها این کار " یک فرصت " بود.
اصل ششم :

اگر درکارتان موفق نیستید،والدین خود را ملامت نکنید،از نالیدن دست بکشید و از اشتباهات خود درس بگیرید.

اصل هفتم :

قبل از آنکه شما متولد بشوید،والدین شما هم جوانان پرشوری بودند و به قدری که اکنون به نظر شما می رسند ملال آور نبودند.

گزارش : محمد الماسی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.