عملیات گسترده نیروهای عراقی علیه داعش و القاعده در فلوجه

خبرنگار شبكه "العالم" از عملیات گسترده نیروهای عراقی علیه مواضع گروه تروریستی "داعش" و "القاعده" در استان انبار خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "العالم"؛ نیروهای عراقی اعم از ارتش، بسیج مردمی و پلیس این کشور یکی از بزرگترین تجمعات تروریستی را در منطقه "موظفین" شهر "فلوجه" با استفاده از موشک های "گراد" هدف قرار دادند.

 به دنبال این موشک باران هفت نفر از عناصر تروریستی داعش از جمله یکی از فرمانده هان سعودی تبار آن به نام "ابو حفصه" به هلاکت رسیدند.

علاوه براین، نیروهای عراقی با کمین نزدیک پالایشگاه نفتی "عجیل" و انجام عملیات استراتژیک، چهار عنصر تروریستی را از پای درآوردند.

همچنین جنگنده های عراقی با حمله به پایگاه گروه های مسلح در شهر هیت، تعداد زیادی از عناصر تروریستی آن که خود را برای انجام حملات انتحاری آماده می کردند به هلاکت رساندند.

در ادامه عملیات بزرگ نیروهای عراقی در استان انبار، این نیروها با زیر نظر گرفتن فعالیت های دادگاه به اصطلاح شرعی تروریست ها در منطقه "سجاریه"، آن را تحت محاصره خود درآوردند.

نیروهای عراقی با نفوذ اطلاعاتی در منطقه "گرمه" فلوجه  و موشکباران مواضع تروریستی آن، پیشروی هایی را در این شهر انجام دادند.

خبرنگار شبکه "العالم" در پایان توضیح داد گروه دوم خانواده های آواره تحت حفاظت و مراقبت نیروهای امنیتی عراق به خانه های خود در تکریت بازگشت. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار