صدور 35 هزار کارت الکترونیکی مهارت در استان تهران

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: 35 هزار کارت الکترونیکی مهارت از ابتدای سال در استان تهران و با قابلیت ذخیره 20 حرفه آموزشی صادر شده است.

حمیدرضا خانپور مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران در گفت‌وگو با حوزه رفاه و تعاون    گروه اجتماعی  باشگاه خبرنگارانبا اشاره به اهمیت گواهینامه الکترونیکی مهارت اظهار کرد: 35 هزار کارت مهارت الکترونیکی از ابتدای سال 94 صادر شده است.

وی با اشاره به مزایای گواهی مهارت الکترونیکی تصریح کرد: سهولت حمل و نگهداری گواهی‌نامه، ارتقای امنیت گواهینامه، سرعت و صدور و تحویل گواهینامه و ذخیره 20 عنوان حرفه آموزشی در کارت الکترونیک بین المللی طراحی شده است تا مراتب رفاه حال دارندگان کارت مهارت را فراهم آوریم.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران گفت: دسترسی این سامانه برای وزارت آموزش و پرورش نیز فراهم شده تا صحت و سقم گواهینامه را برای به کارگیری افراد مورد ارزیابی قرار دهند.

وی تاکید کرد: مهلت گواهی نامه مهارت الکترونیکی  فنی و حرفه‌ای 5 ساله است و بعد از اتمام این مدت برابر استانداردهای روز مورد ارزیابی قرار بگیرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان تهران با اشاره به تعداد سالانه کارآموزان تصریح کرد: سالنه بیش از 350 هزار کارآموز در بخش های مختلف خدمات صنعتی، کشاورزی، فرهنگ و هنر در آموزش سنجش مهارت شرکت می‌کنند که افراد پس از قبولی موفق به دریافت گواهینامه الکترونیکی مهارت می‌شوند.

خانپور در پایان گفت: سازمان فنی و حرفه‌ای عام المنفعه است که آموزش‌های مهارتی را در بخش‌های صنعت، خدمات  ، کشاورزی، فرهنگ و هنر دنبال می کنند و همچنین برنامه‌ریزی هایی را در خصوص آموزش اقشار اسیب جامعه ، آموزش در زندان‌ها در دست اقدام دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار