عربده کش دورود دستگیر شد/ پلیس: دستگیری این شرور مردم را بسیار خوشحال کرد

فرمانده انتظامی شهرستان دورود از دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار و تحت تعقیب به جرم اخلال در نظم عمومی و ایجاد شرارت خبر داد.

عربده کش دورود دستگیر شد/ پلیس: دستگیری این شرور مردم را بسیار خوشحال کردبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سرهنگ هدایت‌الله حسنوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد با اشاره به طرح برخورد با اراذل و اوباش به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های این فرماندهی به منظور پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر حضور یکی از اراذل و اوباش تحت تعقیب که در پرونده خود سابقه شرارت، قمه‌کشی و گردنکشی دارد، بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس‌های تخصصی برای دستگیری وی وارد عمل شدند و نامبرده را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

حسنوند با اشاره به اینکه پاک کردن جامعه از چهره این‌گونه افراد به طور جدی در دستور کار این فرماندهی قرار دارد، ادامه داد: شکایت‌های متعدد علیه این شرور که با رفتارهای غیراخلاقی و عربده‌کشی موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، صورت گرفته بود که با اقتدار پلیس، ابهت پوشالی این فرد شکسته شد.

فرمانده انتظامی دورود در پایان خاطرنشان کرد: دستگیری این شرور معروف موجی از خشنودی را در میان اهالی منطقه ایجاد و رضایتمندی شهروندان از اقدامات پلیس را فراهم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار