توانمندسازی سربازان در پدافند هوایی خاتم الانبیا جهت ایجاد اشتغال پایدار

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران از انعقاد تفاهمنامه همکاری با پدافند هوایی خاتم الانبیا خبر داد و گفت: در راستای این تفاهم نامه توانمندسازی سربازان وظیفه جهت اشتغال پایدار در دستور کار است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تسنیم:حمیدرضا خانپور ، با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با  فرماندهی گروه 63 پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ، اظهارداشت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه تحقق منویات مقام معظم رهبری در آموزش و ارتقای مهارت در زمان خدمت نیروهای وظیفه و توانمند ساختن آنان جهت ورود به بازار کار پس از پایان دوره مقدس سربازی است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران با اشاره به تأمین و تأیید مربیان و کارشناسان توسط این مجموعه،افزود: بیمه نمودن کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش نحوه کار با دستگاه ها و تجهیزات کارگاهی، معرفی یک نفر از کارشناسان زیر مجموعه اداره کل به پادگان های استان به عنوان کارشناس آموزش پادگان، برگزاری آزمون و سنجش مهارت کارآموزان و اعطاء گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در صورت موفقیت در آزمون مطابق با قوانین و مقررات سازمان به عهده ی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران است.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران تعهدات فرماندهی گروه 63 پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)  را تجهیز کارگاه های آموزشی واقع در پادگان ها با امکانات موجود و مطابق با استانداردهای مهارت آموزی حرفه های مورد آموزش برشمرد و گفت: همکاری در زمینه معرفی سربازان وظیفه و تأمین فضای مناسبت آموزشی، بهسازی فضا و رفع نقایص مطابق با نظرات کارشناسی اداره کل و تأمین ملزومات ایمنی و بهداشتی، نصب تابلوی کارگاه آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و در اختیار داشتن امکانات کارگاهی، مواد مصرفی و تجهیزات مورد نیاز دوره های آموزشی از دیگر تعهدات این مجموعه می باشد.
خانپور مدت زمان این تفاهم نامه را تا پایان اسفند ماه سال جاری عنوان نمود و اظهار داشت: رایانه کار ICDL درجه 1 و رایانه کار ICDL درجه 2 ، آشپز درجه 2،  و ... از جمله رشته های مهارتی ارائه شده توسط آموزش فنی و حرفه ای استان تهران مطابق با استانداردهاست.
 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.