شیراز؛

امروز دشمنان از شعار شما لرزیدند و از گام های شما به وحشت افتادند

امروز امریکا ، اسرائیل ، انگلیس ، سرکردگان کفر ، آل سعود ، آل خلیفه و سایر شیوخ مرتجع منطقه از شعار شما لرزیدند و از گام های مطمئن شما به وحشت افتادند و عصبانی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز گفت:اولین سخن من عرض قبولی اعمال به مناسبت شب های قدر و آنچه امروز در عرصه تبری و بیزاری جستن از دشمنان حق انجام دادید. 

 امروز عبادتی بود بسیار بزرگ و عظیم و در پیشگاه خداوند مقدس ؛ قرآن مجید در ارتباط با کار امروز شما می فرماید : هیچ قدمی برنداشتید که این قدم کفار را به خشم آورد و هیچ شعاری ندادید که کفار به خشم بیایند مگر اینکه در مقابل هر گامتان یک عمل صالح و در مقابل هر شعارتان یک کار خیر و یک حسنه پایدار خدا برای شما ثبت کرد .

آیت الله ایمانی ادامه داد: قطعاً امروز امریکا ، اسرائیل ، انگلیس ، سرکردگان کفر ، آل سعود ، آل خلیفه و سایر شیوخ مرتجع منطقه از شعار شما لرزیدند و از گام های مطمئنتان به وحشت افتادند و عصبانی شدند و شما با عصبانی کردن آنان ، عمل صالح انجام دادید و درجات حسناتتان بالا رفت و گوارایتان باد که با زبان روزه ، هوای تیر ماه جنوب کشور ، مرد و زن و کوچک و بزرگ به خیابان آمدید و ادای دین و رسالت خود را داشتید .

وی افزود: 21 تیر ماه سال 1314 حمله رضاخان به مسجد گوهر شاد و کشتار عظیمی که از مومنین مسجد گوهرشاد به عمل آوردند ، من یک جمله کوتاه عرضه می دارم خواهر گرامی ، بانوی محترم هزینه چادری که بر سر داری و حجابی که داری و در جمهوری اسلامی انجام می دهی خون شهدای بزرگی است که در طول تاریخ ریخته شده تا این چادر بر سر تو باقی بماند ، تا عفت ، عصمت و حیای تو باقی بماند ، آن روز ایستادند ، شهید شدند ، زخمی و کشته ، زنده به گورکردند و همه را از بین بردند و حتی اجازه ندادند جنازه کشته شده ها به بازماندگانشان داده بشود برای اینکه عفت ، عصمت ، حجاب و چادر زنان ما باقی بماند پس بدانید که چه بهای سنگینی برای حجاب شما بانوان ، مردان و زنان این جامعه پرداخت کرده اند .

امام جمعه شیراز بیان کرد: 23 تیرماه سال 87 حضور یکپارچه مردم در خیابان های تهران و نقشه دشمنان را خنثی نکردند ، توطئه فتنه 88 که از 18 تیرماه شروع شده بود و با حضور مردم در 23 تیر ماه به پایان رسید آن حضور یادآور حضور نهم دی ماه 88 بود . 23 تیر ماه مقابل فتنه سال 78 مردم آمدند ، نهم دی ماه هم برابر فتنه 88 مردم آمدند ، جنس هر دو فتنه یکی بود نظام را شکستن ، ارزش های والای نظام را از بین بردند و مقدسات مملکت را زیر خواسته های شیطانی نظام استکبار لگدکوب کردن ، این خواسته دشمنان بود و مردم ما در 23 تیرماه و نهم دی ماه پاسخ گفتند .

وی به مسائل اخیر استان اشاره کرد و افزود: من در این مدت که این حوادث و التهابات در استان اتفاق افتاده بود با هیچ خبرگزاری مصاحبه نکردند چون نمی خواستم جو ملتهب استان التهاب بیشتری پیدا کند.

آیت الله ایمانی ادامه داد: یک بیانیه مجموعه عزیزان دفتر چند روز قبل منتشر کردند ؛

یک نکته ای امروز به دولت مردان و به شما مردم عرضه می دارم عزیزان ، هم استانی ها ، هم شهری ها از اول پیروزی انقلاب تا به امروز ما 20 استاندار و سرپرست استانداری تجربه کردیم ، 36 سال است یعنی هر استاندار کمتر از دو سال در این استان بوده اند با توجه به سرپرستی ها . آیا عمر استانداری کمتر از دو سال می تواند استان پهناوری مثل استان فارس که به عمده استان های کشور هم مرز است مدیریت کند و مدیریت او موفق باشد ؟ وی گفت: استان فارس یک استاندار به عمر یک دولت هم نداشته یعنی یک دولت عمرش چهار سال است عمر استانداران ما کمتر از دو سال به طور میانگین بوده است چرا چنین باشد؟ دو سال از عمر دولت می گذرد چهار سرپرست فرمانداری داشته یعنی شیراز بزرگ دو میلیون و نیم جمعیت هر شش ماه یک سرپرست فرمانداری آیا شهر با این شکل اداره می شود ؟ آیا مسائل کلان شهر با این برنامه ها مدیریت می شود ؟ آیا این ها به نفع مردم و استان فارس است ؟

امام جمعه شیراز اظهار کرد: من شخصاً عرض می کنم روزگاری در این استان من شاهد بودم هر حادثه ای که اتفاق می افتاد می گفتند خط بازی در استان حاکم است ، بزرگان استان با هم نیستند ، امروز عرض می کنم قشر اول این استان علما و روحانیت هستند ، هر سخنی که علمای بزرگ این شهرستان و استان ، ائمه جمعه محترم و جامعه روحانیت این استان بگویند من پذیرا هستم به من لطف دارند که هر عرضی و هر نکته ای خدمتشان عنوان نکنم آن ها هم قبول می کنند یعنی جامعه روحانیت و علما یک سخن ، یک کلام و یک مطلب بیشتر ندارند ، هیچ اختلافی بین علما و روحانیت استان و شهرستان در هیچ مسئله ای دیده نمی شود .
آیت الله ایمانی بیان کرد: بارهای به ما می گویند نمایندگان شما با هم اختلاف نظر دارند ، من نمی خواهم بگویم همه کارهای مجموعه های مختلف صحیح است اما می خواهم بگویم نمایندگان استان 18 نفر هستند و 18 نفرشان نظر دادند ، نظرشان هم روی انسان های به اصطلاح اصولگرا نبوده همه کسانی که معرفی کردند اصلاح طلب بودند اما اصلاح طلب های معتدل . بیائید با استان بازی نکنید ، من به دولت مردان عرض می کنم استان را بشناسید ، استان فارس در قله است ، شیراز مهد تمدن و مهد فرهنگ و ادب فارسی بوده ، شیراز و فارس قرن ها دنیا را اداره می کردند .

وی افزود: با این استان کاری بکنید که از این گرفتاری ها بیرون بیاید من خواهش می کنم از دولت مردانمان ، استان فارس را بشناسند ، استان فارس بسیار عمیق و ریشه دار است و افرادی که بتوانند استان فارس را بشناسند به این استان بفرستید .

امام جمعه شیراز ادامه داد: دولت مردان هم در سال همدلی و هم زبانی ، همراهی کنند و اجازه ندهند استان فارس دچار التهاب ، افراط گرایی و مسائلی از این قبیل شود .

انتهای پیام/د



برچسب ها: دشمنان ، شعار ، لرزیدند ، وحشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.