باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد:

تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان "الانبار"+ تصاویر

در 24 ساعت گذشته تحرکات مشکوکی از سوی بالگردهای آمریکایی در استان "الانبار" مشاهده شده که دقت بیشتر بر روی مانور این بالگردها ضروری به نظر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایالات متحده آمریکا در مبارزه با تروریست‌های بعثی تکفیری داعش عملکرد قابل توجهی نداشته و لذا لزوم بررسی این موضوع از سوی مسئولین ارشد عراقی حائز اهمیت به نظر می‌رسد.


*** آمریکا در مبارزه با داعش جدی نیست

ضعف در اراده سربازان آمریکایی در مقابله با تروریست‌های داعش در سقوط شهر "رمادی" مرکز استان "الانبار" عراق خود را به خوبی نشان داد،‌ تا جایی که فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران نیز به عدم وجود اراده جدی و ناتوانی ایالات متحده در مبارزه با تروریسم و عدم برخورد جدی با داعش با وجود نزدیک بودن پایگاه "عین الاسد" تأکید کرد.



تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان

تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان


تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان

تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان




*** تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در "الانبار"

اخیراً مطلبی درباره تحرکات مشکوک دو فروند بالگرد آمریکایی در نزدیکی دریاچه "الثرثار" و روستای "سامی البشیر" در استان "الانبار" عراق منتشر شده که نشان می‌دهد تحرکات ارتش ایالات متحده مشکوک است.




تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان

تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان








*** آمریکا گرا می‌دهد؛ داعش خمپاره می‌زند


اما درباره نظام مشکوک ایالات متحده می‌توان به این نکته اشاره کرد که آن‌ها به دنبال بررسی مواضع نیروهای "حشد الشعبی" هستند تا گرای مواضع آن‌ها را به اطلاع تروریست‌های داعش بدهند تا اهداف نیروهای مردمی از جمله گردان‌های "حزب الله" عراق را مورد هجمه و حمله خمپاره‌ای و موشکی قرار دهند؛ کما این که در گذشته هم توطئه‌هایی از این قبیل از سوی آمریکایی‌ها صورت گرفته است.

تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان

تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان




نکته دیگری که به ذهن می‌رسد این است که بالگردهای ایالات متحده آمریکا با تصویربرداری از مواضع نیروهای مردمی تلاش می‌کنند تا برآوردی از تسلیحات و تجهیزات و نفرات گردان‌های "حزب الله" عراق داشته باشند و از این طریق سلاح‌های لازم و کافی را در اختیار داعش بر اساس برآوردها قرار دهند و در مناطق درگیر با بسیج مردمی، تروریست‌های داعش بتوانند با استفاده از سلاح‌های آمریکایی از شکست خود در این مناطق جلوگیری کنند، همچنان که در سال گذشته میلادی این سناریو در منطقه "جلولا" و "سعدیه" پیاده شد.


*** سردار جوانی: محموله‌های تسلیحاتی آمریکا در "جلولا" و "سعدیه" پیاده شد

سردار سرتیپ "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به تروریست‌ها عنوان داشت: آمریکا در منطقه "جلولا" و "سعدیه" هنگامی که تروریست‌های داعش در حال شکست خوردن بودند؛ آمریکا محموله‌های تسلیحاتی را برای جلوگیری از شکست آن‌ها ارسال کرد که البته مفید واقع نشد.



پایگاه اینترنتی گلوبال ریسرچ در گزارشی به قلم کورت نیمو تحت عنوان «آمریکا برای داعش  محموله کمکهای تسلیحاتی هوایی می فرستد» ‌نوشت :این در حالیست که نیروهای داوطلب مردمی در مناطق یثرب و بلد در استان صلاح الدین این گزارش ها را نیز تایید کرده اند. 

عراق اعلام کرده است این روزها نیروهای این کشور در مبارزه با داعش و بازپس گیری نواحی تحت کنترل این گروه تروریستی دست بالا را دارند .



**محموله‌های تسلیحاتی آمریکا در استان‌های "دیاله"، "نینوا" و "صلاح‌الدین"

البته این اتفاق در نقاط دیگر عراق و از جمله در استان‌های "دیاله"، "نینوا" و "صلاح‌الدین" رخ داده که توسط منابع امنیتی و اطلاعاتی عراق و حتی رسانه‌های وابسته به غرب به کرات به آن اشاره شده است.



تحرکات مشکوک بالگردهای آمریکایی در استان



به نظر می‌رسد بالگردهای آمریکایی با گشت‌زنی در مواضع نیروهای مردمی به دنبال جاسوسی در بعد تجهیزات و نفرات بودند تا از این طریق با اطلاع کامل کمک‌های تسلیحاتی را به داعش ارسال کنند.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۶:۱۶ ۱۴ مرداد ۱۳۹۴
خدا لعنت كند انهايي كه ضد اسلام هستند مثل وهابي هاي سگ صفت وداعشي ها وامثالهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
باز هم به حرف امام (ره) میرسیم که گفت: آمریکا شیطان بزرگ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
مرگ برآمریکا
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۹:۱۷ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
تا آمریکا در عراق هست داعش تجهیز می شود و از بین نخواهد رفت چراکه آمریکا آنرا بصورت پنهانی پشتیبانی می کند
Germany
خبری
۰۸:۵۳ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
چقدرضعیفند که نمی توانندبروی بالگردشان آتش کنندتاحساب پرواز غیرقانونی درکشورشان رابفهمند
آخرین اخبار