دختری باهوشتر از انیشتین+ عکس

همیشه انیشتین و استفان هاوکینگ را باهوش ترین انسان های دنیا می دانستیم ولی این بار دختر نوجوانی نمره تست آی کیو بالاتر از این دو دانشمند را بدست آورد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک دانش آموز دوازده ساله انگلیسی موفق شد تا بالاترین نمره در تست آی کیو را نسبت به باهوش ترین های دنیا یعنی استفان هاوکینگ و آلبرت انیشتین بدست آورد و از این رو می توان او را باهوش ترین انسان زمین دانست.

دختری باهوشتر از انیشتین+ عکس

نیکول بار 12 ساله از اسکس انگلیس توانست به نمره 162 در تست آی کیو دست پیدا کند که این نمره از امتیاز آلبرت انیشتین و استفان هاوکینگ دو نمره بالاتر است.

پدر و مادر این دختر نوجوان به داشتن فرزندی سخت کوش و باهوش افتخار میکنند و قابل ذکر است که نمره 100 در تست آی کی نشان دهنده هوش متوسط است و از نمره 140 به بالا در دسته بندی افراد باهوش قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های قابل تحسین نیکول از دید والدین او پشتکار و سخت کوش بودن او و بزرگترین آرزوی او برای شغل آینده اش پزشک شدن است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۵
منـــــــــم وقتیــ کوچیکــ بودم...نمیگم چنـــــد سالگی....ولی خب تستــــم نشون داد هوشم شده 150....خیلــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیا باهوش تر از انیشتن و....... هستنـ تو دنیا!!!!