مهدوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

مشکلی در شمارش آرای شورای مرکزی خانه احزاب به وجود نیامد/ غفلت از احراز هویت احزاب

ناظر هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب گفت: در شمارش آرای شورای مرکزی هیچ مشکلی به وجود نیامد و دقیقاً 101 رأی شمارش شد.

/////////"حسن‌علی مهدوی" ناظر هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تخلفات صورت‌گرفته در انتخابات شورای مرکزی خانه احزاب اظهارداشت: بنده به عنوان عضو ناظر هیئت رئیسه از ابتدا تا انتهای انتخابات و شمارش آرا حضور داشته و اعلام می‌کنم که در شمارش آرای شورای مرکزی هیچ مشکلی به وجود نیامد و دقیقاً 101 رأی شمارش شد.
 
وی ادامه داد: در خصوص احراز هویت در بین فراکسیون معروف مستقلین و اعتدالیون مشکل این بود که چون چهره‌های آنها ناشناخته بود، احراز هویت نشدند.
 
مهدوی افزود: احزابی که به عنوان مستقلین و اعتدالیون در جلسه مجمع عمومی عادی حضور داشتند، اگر نماینده‌شان در آن جلسه نبوده، باید اعتراض خود را به هیئت رئیسه ارائه کنند.
 
ناظر هیئت رئیسه مجمع عمومی عادی خانه احزاب با تأکید بر اینکه درباره هیچ کدام از فراکسیون‌ها احراز هویت صورت نگرفت، گفت: نیازی برای احراز هویت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان نبود؛ اما به دلیل ناشناخته و گمنام بودن چهره های فراکسیون مستقل، آنها باید احراز هویت می‌شدند یا باید نماینده تام‌الاختیار احزاب عضو فراکسیون مستقل برگه معرفی‌نامه کتبی از تشکل متبوع‌شان به ما ارائه می‌دادند که این اقدام صورت نگرفت.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، مجمع ، اراء ، شمارش ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار