کرمان؛

افتتاح نخستین رستوران آسیاب بادی کشور در کرمان

سیاوشی گفت: در دو هفته آینده اولین رستوران آسیاب بادی کشور و جنوب شرق در هفت باغ کرمان به بهره برداری می رسد.

افتتاح نخستین رستوران آسیاب بادی کشور در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان  کرمان از برج میلاد، مهدی سیاوشی مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان در شب گردشگری استان کرمان که دیشب در سالن اصلی اجلاس برج میلاد تهران برگزار شد ، گفت:مجموعه جاده هفت باغ کرمان به طول 28کیلومتر بین شهر تاریخی کرمان وباغ شهر جهانی ماهان در منطقه مملو از ماسه ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: این مسیر به یکی از زیباترین وبی نظیر ترین مسیرهای درختی ایران تبدیل شده است که بیش از 60هزار درخت در این مسیر غرس شده است.

مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان با اشاره به ایجاد فرصت های بی شمار سرمایه گذاری در هفت باغ کرمان با تامین زیرساخت های لازم یادآور شد: با توجه به فراهم بودن این زیرساختها نظیر آب و برق وگاز بیش از 20رستوارن آماده ارائه خدمات هستند.

سیاوشی تاکید کرد: دو مجموعه بزرگ پدیده کویر و باغ فلامینگو از دیگر جاذبه های این جاده هستندکه مجموعه فلامینگو اولین رستوران گردون در جنوب شرق کشور و باغ پرندگان را در خود دارد.

وی از جمله مجموعه های تفریحی و ورزشی این جاده را سه مجموعه سوارکاری ویژه مسابقات ملی و بین المللی دانست وتصریح کرد: پردیس کرمان که مجموعه ای تفریحی و ورزشی است نیز تاپایان امسال در زمینی به زیربنای 80هزار متر به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت عمران علوی ماهان کرمان از ارائه فرصت های سرمایه گذاری در این جاده درروز پنج شنبه این هفته خبرداد وافزود: فرصت های گردشگری برای سرمایه گذاری در قالب بسته هایی به سرمایه گذاران ارائه خواهد شد.

به گفته سیاوشی مجموعه سافاری پارک هفت باغ نیز به زودی به بهره برداری می رسد که به سبب وجود ماسه در این مسیربه شکل طبیعی و خود به خود موقعیت خوبی برای تفریح جوانان ،فراهم می کند.

وی از ارائه خدمات ویژه کویرنوردی باهمکاری کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی کرمان در آینده نزدیک خبرداد.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.