رسيدگي به مشكلات تعاوني هاي غير فعال ضروري است

مدير كل تعاون ، كار و رفاه اجتماعي استان همدان گفت: بايد ضمن شناسيي تعاوني هاي غير فعال نسبت به تشكيل تعاوني هاي جديد و حل مشكلات اجتماعي تعاوني هاي غير فعال اقدامات مناسب صورت گيرد.

مسعود اقلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارن افزود: بايد با تكيه بر علم و دانش و همچنين توسعه كسب و كار و خلاقيت از فرصت ها در عرصه هاي مختلف به بهترين وجه به نفع كشور اسلامي مان استفاده كنيم تا دشمنان را مايوس كرده و تهديدها را به سرمايه اي براي توسعه عدالت بدل كنيم.
وي افزود: در اين راستا بايد ضمن شناسايي تعاوني هاي غير فعال به سرعت نسبت به تشكيل تعاوني هاي جديد و حل مشكلات احتمالي تعاوني هاي غير فعال اقدامات مقتضي صورت گيرد.
مدير كل تعاون كار و رفاه اجتماعي استان همدان خاطرنشان كرد: با همدلي وهمكاري استان همدان خاطرنشان كرد: با همدلي و همكاري و هم افزايي بين ادارات ادغام شده و ديگر دستگاه هاي اجرايي استان در جهت نيل به اهداف متعالي گام هاي اساسي برداشته خواهد شد.
در ادامه مطهري رئيس هيئت امناي مجموعه فرهنگي ورزشي كارگران استان همدان تصريح كرد: با شروع فعاليت دولت عدالت محور نهم و دهم مجموعه هاي فرهنگي ورزشي كارگران در شهرستان هاي ملاير قروه و اسدآباد و مجموعه شماره دو همدان عمليات ساختمان آن ها شروع و به بهره برداري رسيده اند كه هم اكنون كارگران و خانواده هاي آنها از آن استفاده مي كنند.
رئيس هيئت امناي مجموعه فرهنگي ورزشي استان همدان خاطرنشان كرد: فعاليت هاي ورزشي در امناي نيازمندي هاي روحي و جسمي افراد و به طور خاص كارگران اهميت بسياري دارد و خيلي از ضعف ها و كمبودهاي جسماني و رواني كارگران را رفع مي كند و حس ابتكار و خلاقيت و اعتماد به نفس را در آن ها تقويت مي كند./ل
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار