چطور باتری گوشی را کالیبره کنیم؟

یکی از بزرگ ترین مشکلات گوشی ها، باتری آن ها است که بعد از یک مدت دچار مشکل می شوند. با کالیبره کردن باتری می شود بسیاری از مشکلات را برطرف کرد

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ باتری گوشی یکی از بزرگترین نگرانی های کاربران گوشی های هوشمند است و این دلیلی است که ما گزارش های متعددی در باره باتری های گوشی و چگونگی نگهداری از آن ها ارائه کرده ایم. اگر متوجه شدید که باتری گوشی شما مثل سابق نیست احتمالا زمان آن رسیده است که بآن را کالیبره کنید.

چطور تشخیص دهیم که مشکل از باتری است؟

در اولین قدم بهتر است بررسی کنید که چرا کارایی باتری گوشی شما کاهش پیدا کرده است. مشکل از خود باتری است یا به میزان استفاده اندروید از باتری ارتباط دارد؟ می خواهیم به موضوع دوم در این گزارش بپردازیم اما قبل از هر چیز، حتما کنترل نمایید که باتری گوشی شما سالم باشد و م‍‍‍‍‍‍شکل از آن نباشد.

اگر باتری گوشی شما امکان جدا شدن را دارد، گوشی را خاموش کنید، قاب آن را باز کنید و باتری را بررسی کنید. به دنبال برآمدگی، نشت یا سولفاته شدن و یا پف کردگی بر روی باتری باشید. در زیر، تصویری از یک گوشی که امکان جداسازی باتری را ندارد آورده ایم که دچار پف کردگی باتری شده است.

در گوشی هایی که باتری آن ها جدا نمی شوند، به دنبال برآمدگی و پف کردگی بر روی گوشی باشید. زمانی که مطمئن شدید که خود باتری مشکلی ندارد و سالم است، می توانید به ادامه مراحل توجه کنید. اگر هنوز شک دارید که آیا باتری سالم است یا خیر، پیشنهاد می کنیم که به یک متخصص مراجعه کنید و از او بخواهید باتری گوشی شما را بررسی کند.

اگر مجبور شدید باتری گوشی خود را تعویض کنید، حتما از باتری های اصلی استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که موارد و دلایل زیاد دیگری هم وجود دارند که می توانند بر روی عملکرد باتری اثر بگذارد. برای مثال اگر گوشی شما شارژ نمی شود، ممکن است مشکل از درگاه اتصال باشد. اگر به تازگی گوشی خود را بروز رسانی کرده اید، و باتری شما سریع خالی می شود، بهتر است حافظه Cache گوشی خود را خالی کنید.


باتری گوشی خود را کالیبره کنید////در حال کار


کالیبره کردن باتری گوشی هوشمند به چه معناست؟

سیستم عامل اندروید دارای قابلیتی است به نام Battery Stats یا وضعیت باتری است که ظرفیت باتری را کنترل می کند که چه زمانی کامل شارژ است و چه زمانی خالی. اما گاهی اوقات این قابلیت دچار مشکل می شود و میزان باقی مانده باتری را به درستی نشان نمی دهد و قبل از اینکه باتری گوشی کاملا خالی شود و به 0 درصد برسد، گوشی خاموش می شود. کالیبره کردن باتری در اندروید یعنی تنظیم مجدد سیستم عامل اندروید تا اطلاعات صحیح را به نمایش بگذارد. 

اسطوره های باتری گوشی های هوشمند

یاتری های یونی لیتیومی دارای حافظه نیستند. مشکل در چگونگی خواندن اطلاعات باتری توسط سیستم عامل اندروید است. همچنین در بعضی از نوشته ها، بیان شده است که پاک کردن فایل batterystats.bin باتری را مجدد کالیبره می کند. این فایل در بیشتر گوشی ها اطلاعاتی از قبیل اینکه چه برنامه هایی زمانی که گوشی در شارژ نیست از باتری استفاده می کنند را جمع آوری می کند. همچنین این فایل زمانی که گوشی بیشتر از 80% شارژ شود، Reset  می شود.

چطور بدون روت کردن، باتری گوشی را کالیبره کنیم؟


باتری گوشی خود را کالیبره کنید////در حال کار


برای این کار، یک متد بسیار قدیمی وجود دارد و این است که یک بار گوشی به صورت کامل شارژ و خالی شود. اما باید به این نکته اشاره شود که باتری های لیتیوم با ضعف ولتاژ رو به رو می شوند. یعنی زمانی که شارژ باتری کم می شود، ولتاژ مورد نیاز گوشی را تامین نمی کند و ممکن  است صدمات بسیار جدی به گوشی وارد کند. اما اگر باتری گوشی شما، مشکل اصلی است، حد اقل یک بار این ریسک را بکنید. برای اینکار طبق مراحل زیر عمل کنید:

1. باتری گوشی را شارژ نکنید تا زمانی که خالی شود و گوشی شما خاموش شود.

2. مجدد گوشی را روشن کنید و اجازه دهید که باز خاموش شود

3. گوشی خود را بدون روشن کردن به شارژر وصل کنید و منتظر بمانید که کامل و به طور 100 درصد شارژ شود

4. گوشی را از شارژر جدا کنید

5. گوشی را روشن کنید. نمایش دهنده باتری گوشی، احتمالا عددی کمتر از 100 درصد را نشان می دهد، پس دوباره گوشی را بزنید به شارژ و صبر کنید تا به صورت 100 درصد شارژ شود.

6. گوشی را از شارژ جدا کنید و آن را Restart کنید. اگر نشان دهنده باتری بازهم عددی غیر از 100 را نشان داد، مجددا شروع به شارژ کردن آن کنید تا به 100 درصد برسد.

7. این چرخه را ادامه دهید تا نشان دهنده باتری عدد 100 درصد را نمایش دهد.

8. حالا صبر کنید تا باتری گوشی شما برای بار دیگر خالی شود و گوشی خاموش شود.

9. گوشی خود را کامل بدون قطع و وصل کردن برق، شارژ کنید

لطفا در نظر داشته باشید که این روش برای کالیبره کردن همیشه توصیه نمی شود.حتی زمانی که باتری گوشی شما کاملا خالی است و گوشی شما روشن نمی شود، باتری گوشی باز هم میزانی شارژ دارد که از صدمه دیدن گوشی جلو گیری کند. از این روش در هر 3 ماه، فقط یک بار استفاده کنید. این روش زمانی که مشکلات باتری واقعا جدی هستند، استفاده می شود.

نکته: کاملا تخلیه کردن یک باتری و تلاش برای شارژ بیشتر از حد اصلا کار درستی نیست. خبر خوب این است که زمانی که باتری های لیتیومی در حال شارژ هستند، بعد از شارژ شدن تا حد مورد نیاز، به صورت خود کار جریان برق قطع می شود و همچنین حتی زمانی که گوشی شما روشن نمی شود، باز هم کمی باتری رزرو دارد. اما باز هم تکرار می کنیم که اینکار را فقط زمانی که واقعا نیاز است استفاده کنید، زیرا دارای عوارضی برای باتری است.

چطور با روت کردن، باتری گوشی را کالیبره کنیم؟


باتری گوشی خود را کالیبره کنید////در حال کار

اگرچی بعضی ها بر این باور هستند که پاک کردن فایل batterystats.bin تاثیر چندانی بر وضعیت نمایش باتری گوشی ندارد. پس برای ادامه کار احتیاج به روت کردن گوشی داریم. توجه داشته باشید که با روت کردن گوشی، گارانتی آن از بین می رود. این روش شباهت زیادی به روش قبل دارد اما در جزییات کمی تفاوت دارد.

1. اجازه دهید باتری گوشی کاملا خالی شود و گوشی خاموش شود.

2. گوشی را روشن کنید و بگذارید گوشی مجدد خاموش شود.

3. بدون قطع برق، گوشی را به شارژ بزنید و صبر کنید تا 100 درصد کامل شود.

4. از شارژ جدا کنید.

5. گوشی را روشن کنید. اگر باتری شما کمتر از 100 درصد بود، بدون خاموش کردن گوشی، ان را به برق بزنید و صبر کنید تا کامل شارژ شود.

6. گوشی را از برق بکشید و آن را Restart کنید. اگر باز هم 100 درصد نبود، گوشی را دوباره به شارژ بزنید تا کامل 100 درصد گوشی شارژ شود.

7. این چرخه را تا زمانی که نمایشگر باتری بعد از روشن شدن گوشی، باتری را 100 درصد نمایش دهد، تکرار کنید. زمانی که گوشی را روشن می کنید، دقت کنید به برق نباشد.

8. حالا برنامه کالیبره کردن باتری را نصب کنید و بدون اجرا کردن، مطمئن شوید که باتری 100 درصد شارژ است و گوشی را Restart کنید.

9. بعد از روشن شدن مجدد گوشی، فورا برنامه را اجرا کنید.

10.زمانی که باتری را کالیبره کردید، بگذارید مجدد تا 0 درصد خالی شود و گوشی خاموش شود.

11.بار دیگر کامل گوشی را شارژ کنید و دقت کنید که جریان قطع و وصل نشود.

تمام!! آیا تا به حال این روش ها را امتحان کرده اید؟ راه های دیگری برای رفع عیب باتری گوشی می شناسید؟ آن ها را با ما به اشتراک بگذارید.

گزارش: مجتبی غنی دل

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حمیدرضا
۰۰:۱۰ ۱۱ اسفند ۱۳۹۹
سلام
گوشی منa10sهستش زود شارژ حالی میکنه دیر شارژ میشه
چیکارش کنم درست میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۵ ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
سلام اگه باطری گوشی پیدا نشه چکار کنیم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من A10sهستش وقتی باهاش درحد پنج دقیقه کار میکنم یک درصد خالی میکنه لطفا اطلاع بهم بدهید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۱۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی من A10sهستش نمیدونم وقتی کمی باهاش کار میکنم در حد پنج دقیقه یک درصد خالی میکنه لطفا جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۷:۲۹ ۰۹ دی ۱۳۹۹
من گوشیم a10sهست چه چیزی رو تو گوشیم فعال کنم تا وقتی ۱۰۰ درصد میشه باطریم بهم اطلاع بده
Iran (Islamic Republic of)
دانیال
۱۷:۲۵ ۰۷ آذر ۱۳۹۹
سلام گوشی من حدود ۵ الی ۶ ساعت طول میکشه تا شارژ بشه و مشکل بعدی اش هم اینه که اصلا درصد شارژش هماهنگ خالی نمیشه یعنی مثلا اولش حدود نیم ساعت هم باهاش کار کنم ۱۰۰ درصده ولی از یهو تو ۵ ساعت بدون اینکه باهاش کار کنم ۳۰ درصد شارژش کم میشه لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۱:۵۶ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
سلام من گوشیم j2هستش بعد ۴سال باتریش خراب شد دیروز باتری خریدم باتری تو ۸دقیقه،۱درصد باتری خالی میکنه. آیا مشکل داره. بعضی از باتری گوشی هایی ک من دیدم تو نیم ساعت ۱درصد خالی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
نازی
۱۰:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۹
سلام گوشی من نوت ۹ سامسونگه ، چند روز بود همش سریع شارژش تموم میشد ، یهو دیدم پشتش باد کرد ،دادم تعمیر گفتن باطریشو عوض میکنن ، آیا اطلاعات داخل گوشیمم فلش میکنن و همه چی پاک میشه ؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۱۹:۳۲ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
سلام اگه باطری گوشی خراب باشه چه کنیم
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۴۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
باطری گوشی من وقتی گوشی خاموش هست خالی نمیشه ولی وقتی روشن میشه و هیچ استفاده ایی ازش نمیشه روی حالت پرواز هم هست باطری ۱۰۰ درصد بعد از ۶ الی ۷ ساعت خالی میشه علت چی هست
Iran (Islamic Republic of)
Fatemeh
۰۴:۰۴ ۲۵ تير ۱۳۹۹
سلام گوشی من a10sهستش تو مدت دو ساعت یا تقریبا دو ساعت ده دیقه کاملا شارژ میشه بنظرتون باطری یا گوشی مشکل خاصی داره یا طبیعیه میشه جواب بدید
United States of America
عوض
۰۴:۴۷ ۱۲ تير ۱۳۹۹
خوبه
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۰۷:۴۹ ۰۸ تير ۱۳۹۹
سلام وقتتون بخیر وقتی گوشیمو میزنم تو شارژ شارژرم بهش وصله و گوشی شارژ نمیشه هی علا مت شارژ رو نشون میده ولی بازم یهو غیب میشه و شارژ کردن قطع و و صل میشه گوشیای دیگه رو با شارژ کنم امتحان کردم اوناهم قط و وصل میشه و گوشیمو به شارژ کن دیگهی هم ک میزنم باز همینجوریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۴ خرداد ۱۳۹۹
سلام گوشی من هواویy530هستش گوشیم از پنجاه درصد یهو به بیس درصد میرسه اینا
کالیبره هم کردم درست نشد فلشم زدم باتریشم عوض کردم ولی شاید من کالیبره رو درستوانجام ندادم نمیدونم
Iran (Islamic Republic of)
Amir.m.n
۲۲:۴۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام ببخشید گوشی من a750 هست و هر ۵ دقیقه ۱ درصد خالی میکنه و وقتی هم خاموش میکنم هر نیم ساعت یه درصد خالی میکنه، کالیبره کنم درست میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Hrnegnefv
۱۷:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام میخواستم بدونم اگه گوشی نو باشه و کاملا سالم باشه آیا در اینصورت باید گوشی رو ماهی یکبار کامل خالی کنم و بذارم تا ۱۰۰ پرشه؟تا عمر باتری گوشی زیاد بشه یا نه؟؟
مدیر پایگاه باشگاه خبرنگاران جوان
۱۷:۰۰ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام خیر
France
مهدی
۲۰:۴۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام... درصد باطری گوشی من روی یه عدد ثابت می مونه و درصد باطری رو درست نشون نمی ده اگه کالیبره کنم درست میشه؟
اگه راه دیگه ای داره لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۲:۲۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام
مبایل من تازه خریدم
باهاش خیلی ور میرم
بعضی اوقات شارژ مصرف میکنه تو یک ساعت ۱۰ درصد شارژ مصرف میکنه
به نظرتون مشکل از باطری هست؟
Iran (Islamic Republic of)
Sadra
۲۲:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید موبایل من mia3هست و باطریش ۴۰۳۰امپر هست و هر۶دقیقه۴درصد خال می کنه آیا باطری مشکل داره ممنون میشم سریع جواب رو بگید نور موبایل هم تا ته زیاده
.
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۱۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
از شارژرت
Iran (Islamic Republic of)
Sadra
۲۱:۲۲ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
سلام خسته نباشید موبایل من mia3هست و باطریش ۴۰۳۰امپر هست و هر۶دقیقه۴درصد خال می کنه آیا باطری مشکل داره ممنون میشم سریع جواب رو بگید
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۲:۲۰ ۲۹ دی ۱۳۹۸
سلام من وقتی گوشیم ۱۰۰٪ شارژ می شه وقتی از شارژ می کشم بعد چند دقیقه یهو خاموش می شه وقتی روشن می‌کنم زیر ۱۵٪ شارژ داره مشکل چیه ؟
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
از شارژرت
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۳:۲۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۸
سلام یه ترفند برای گوشی های که کامل شارژ نمیشه گوشیرو ۲ساعت بزنید به شارژ بعد دوساعت گوشیرو خاموش کنید و باتری گوشی رو بردارید و دوباره بزارید بعد ۱ساعت بزنید به شارژ صد درصد جواب میده من این مشکل داشتم همین کارو کردم درست شد
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا
۲۳:۱۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
سلام.گوشی من سامسونگ گلکسی گرندپرایم پرو.وقتی گوشیماخاموش روشن میکنم۱۵ درصد از شارز باتری کم میشه.از چیه.؟؟؟؟
چکارکنم؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۲۱ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
موشکل از باتری
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۱۹:۵۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۸
سلام دوستان کالیبره کردن اطلاعات گوشی مثل حالت تنظیمات کارخانه پاک میکنه یا نه لطفا جواب بدین؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اریوبرزن
۱۴:۰۵ ۱۱ شهريور ۱۳۹۸
ببخشید گوشی منhonor lite 10هستش یا باطری 3400میلی امپر میخواستم بدونم چرا بعضی وقتا باطری رو درصد های مختلف گیر میکنه مثلا الان یک ربع هستش رو 67درصد وایساده وقتی ردش میکنه دوباره به حالت طبیعی برمیگرده و هر پنج دقیقه یک درصد مشکلش چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۲۲ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
موبایل‌فروشی تو تخصص من نیست
Iran (Islamic Republic of)
سالار
۲۳:۲۴ ۰۶ شهريور ۱۳۹۸
سلام گوشی من سامسونگ گلگسی a30هستش الان حدود یک ماه خریدمش اوایل وقتی شارژ میکردم مینوشت ۲روز و ۵ساعت نگه میداشت الان میزنه ۱۰۰درصدش ۱روز و ۱۹ ساعت مینویسه وقتی ۱۰۰ درصده همین که به وای فای وصل میشم و برنامه هایی مثل واتساپ و تلگرام رو اجرا میکنم خیلی زود ۱درصد کم میکنه ایا باتری گوشیم مشکل داره.ممنون میشم جواب بدین.
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۲۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
سلام گوشیت سالم
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۱:۰۹ ۲۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام من گوشیمو تازه خریدم 7sهانور هستش تو 7 یا 8 دقیقه یه درصد باتری کم میکنه یعنی درسته مشکلی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۵ ۱۱ آذر ۱۳۹۸
نه خیلیم خوبه
Netherlands
علی
۱۳:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۸
سلام
تا حالا باتری گوشی های نوکیا هم خراب شده؟
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۰۸:۲۶ ۲۸ فروردين ۱۳۹۹
گوشی نوکیا قدیمی یا جدید
Singapore
ناشناس
۰۷:۲۹ ۳۰ تير ۱۳۹۸
سلام گوشی من سامسونگ آ۷ هست
مشکلی که داشت این بود که وقتی به ۴ یا ۵ درصد میرسید گوشی خاموش میشد
از کالیبره کردن باتری استفاده کردم و نتیجه ی افتضاحی گرفتم
الان گوشیم توی ۵ ساعت از ۱۰۰ درصد خاموش میشه درصورتی که قبلا تا ۱۰ ساعت رو راحت میرفت و اینکه الان معمولا به ۱۰ درصد ‌که میرسه چند لحظه بعد خاموش میشه
توصیه میکنم به هیچ وجه اینکار رو نکنید و از اول گوشیتون رو به آدم کار بلدی بسپارید
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۶:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام من گوشیم سامسونگ گرندپرایم هست بعداز۱سال باتری اصلی گوشیم باد کرد و وقتی عوض کردم بعد دوهفته این باتری نو هم باد کرد دوباره یکی دیگه خریدم اونم بعد ۲۰ روز دوباره باد کرده نمیدونم باتری ها تقلبی هستن یا گوشیمو باید عوض کنم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۷ ۰۹ تير ۱۳۹۸
خوبه ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۱۸:۳۶ ۱۸ خرداد ۱۳۹۸
سلام من گوشی j1 دارم هر از گاهی خاموش روشن میشه روشن که شد تو صفحه اصلی اخطار میاد مینویسه هماهنگی چاپ متوقف شد ایا از باتریمه یا مشکل از گوشیه یا.. ممنون میشم جواب بدید❤
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۹ ۱۴ خرداد ۱۳۹۸
سلام من سامسونگ اس۶ دارم باتریش با نت حدود ۳ساعت نگه میداره اس۶ ها همشون اینطورن یا باتریم خرابه راهنمایی کنین ممنون خیلی هم زود پرمیشه با رام زدن حل مبشه یان؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۸ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
باتری تون باید عوض بشه
Iran (Islamic Republic of)
Bhm
۱۷:۰۳ ۱۰ خرداد ۱۳۹۸
سلام من گوشیم a7 2017هست و وقتی میزنم ب شارز بیشتر از ۹۶ درصد شارز نمیشه کسی میتونه کمک کنه
Iran (Islamic Republic of)
کریم ابوطالبی
۰۰:۲۴ ۱۶ دی ۱۳۹۷
سلام من هواوی g700 دارم مثلا میزنم یه ساعت شارژ میشه ۳۶درصد نشون میده,بعد از شارژ درمیارم یه ریستارت میکنم گوشیو باتری ۷۰درصدو نشون میده.با ریستارت عوض میشه درصد باتری:|
Germany
ناشناس
۰۷:۱۱ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷
گوشی را به سطل زباله بیاندازید
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۱۶ ۲۵ تير ۱۳۹۸
سلام داداش منم مثل شمام از ۹۴درصد بیشتر شارژ نمیکنه آدمو عذاب میده تا ۱۰۰درصد برسه .میتونه از چی باشه؟
Austria
عاطفه
۱۰:۵۱ ۱۴ آذر ۱۳۹۷
سلام من تبلت دارم. شما که میگید گوشی را صد درصد شارژ کنید و ... مسئله اینکه تبلت اصلا شارژ نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۶:۴۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
سلام
گوشی j5 prime گرفتم ، بازگشت به تنظیمات کارخانه زدم. الان وقتی گوشی رو روشن خاموش کنی باتریش شدید خالی میکنه ، یا خاموش کنی بزنی شارژ وقتی روشن کنی ده تا ده تا زود خالی میکنه، ولی روشن که باشه مشکلی نداره، اگه میشه راهنمایی کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۶:۴۳ ۰۹ آبان ۱۳۹۷
سلام
گوشی j5 prime گرفتم ، بازگشت به تنظیمات کارخانه زدم. الان وقتی گوشی رو روشن خاموش کنی باتریش شدید خالی میکنه ، یا خاموش کنی بزنی شارژ وقتی روشن کنی ده تا ده تا زود خالی میکنه، ولی روشن که باشه مشکلی نداره، اگه میشه راهنمایی کنید. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
saeedeh
۲۰:۰۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۷
سلام کسی این روش انجام داده؟؟؟کارش راه افتاده عایا
Pakistan
هدایتی
۰۱:۲۴ ۲۲ مهر ۱۳۹۷
سلام. ببخشید وقتی باطری گوشیرو تعویض میکنیم اولین بار بعد از روشن کردن باید چند درصد شارژ داشته باشه که مطمعن شیم باتری نو بوده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مرضیه
۱۶:۳۱ ۱۹ مهر ۱۳۹۷
گوشیم نوت فایو سامسونگه.شارزروسیمش سالمه ولی گوشییو شارز نمیکنه باشارزرهای دیگه هم خیلی طول میکشه مثلا میزنه ده ساعت مشکلش چیه//
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۰۶:۰۷ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
سلام ببخشید منم همین مشکلو با نوت دارم مشکلتون حل شد؟
Iran (Islamic Republic of)
مونا
۰۶:۰۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۷
سلام منم همین مشکلو دارم مشکلتون حل شد؟
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۲:۵۸ ۱۶ مهر ۱۳۹۷
سلام وقت بخیر
گوشیه من بلک بری دیتک 60 هستش گوشی خود به خود خاموش روشن میشه مخصوصا وقتایی که میخوام یه عکسی یا فیلمی بفرستم تو نت به یکی یا با برنامه کار میکنی خاموش روشن میشه .
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
حسین خان بالائی
۰۹:۴۸ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
سلام دوست عزیز من گوشی هوواوی مدل g750 با باتری 3000میلی آمپر دارم ازنوع لیتیوم پلیمر وقتی 100%شارژ میکنم از تلگرام استفاده میکنم توچند دقیقه به 90میرسه و کمتر از 5 دقیقه به80 و مصرفش خیلی بالاست گوشی رو هم روی کمترین میزان مصرفه و هیچ برنامه ای باز نمیمونه وقتی هم که به 20%میرسه تند تند خالی میکنه مثل ثانیه شمار معکوس...
اگه راه حلی دارین بفرمائید
یا اگه کالیبره کنم درست میشه ؟
لطف میکنین جواب بدین. ممنون یا علی
Iran (Islamic Republic of)
a
۱۸:۲۵ ۳۱ شهريور ۱۳۹۷
سلام من گوشیم j7هست دوساله دارمش مدتیه اندرویدشو بروزرسانی کردم و تاباتریش میشه۳۰درصد درعرض چنددقیقه میشه صفروخاموش میشه بایدچکار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
soroush
۱۲:۳۱ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
سلام
من گوشی a7 دارم و چند روزی است شارژ باتری نسبت به قبلا سریع خالی میشود.
کالیبره کردن این گوشی را بلد نیستم
اگر میشود کمکم کمید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
سلام منم.همین. گوشی رو دارم همین مشکل داره. یعنی با کالیبره کردن مشکل حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۱۳:۳۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام گوشی من به 15 درصد رسیدنی خاموش میشه اگه این کارو کنم درست میشه؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Hamid
۰۱:۲۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۷
سلام گوشیه منa7هستش باتریشودوروز نشده عوض کردم وقتی باهاش کار میکنم شارژش ک ۴۰%میشه تو دو دقیقه میرسه ب ۲۰%و خاموش میشه وقتیم ک میزنم شارژ ۲۰%اخرش خیلی سریع شارژ میشه مشکل از باتریه یا گوشی ؟لطفا کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
soroush
۱۲:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مشکل از باتریه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۷
به نظرتان چکار باید کنیم لطفا منم راهنمایی کنید
Germany
Powerking
۱۲:۲۵ ۰۲ شهريور ۱۳۹۷
سلام
من باتری گوشیمو عوض کردم وقتی ازش استفاده میکنم مقدار خالی کردن شارژش قابل قبوله(حدودا در هنگام استقاده از اینترنت هر 3/4 دقیقه یه درصد) ولی وقتی گوشیمو میزارم کنار بعد از نیم ساعت حدود 5 الی 10 درصد شارژ حالی میکنه یا وقتی که شب تا صبح گوشی رو روشن میزارم 50% شارژ گوشیم خالی میشه این هم بگم که نور صفحه و وایفای و ... رو خاموش میکنم و حالت ذخیره نیرو هم فعال میکنم
حالا نمیدونم اشکال از باتریمه یا گوشیم
لطفا کمک کنید
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۰۰:۵۱ ۲۳ مرداد ۱۳۹۷
سلام وخدا قوت
من سال گذشته به اعتبار شرکت ایرانسل یک گوشی ام تی ان ایرانسل به صورت اینترنتی خریداری کردم اما پس از 6ماه باتری خراب شد و گارانتی گوشی هم شامل باتری نمی شد و متاسفانه هم قطعات این گوشی نه توسط بازار ونه توسط پخش کننده که شرکت ایرانسل می باشد تامین نگردید اکنون حدود 8ماه می شود که گوشی هوشمند ندارم فقط بخاطر سودجویی ایرانسل از مشترکین خود
Iran (Islamic Republic of)
aytaj
۱۱:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام من گوشیم سامسونگ a3هستش چن روزه از شارژ ک در میارم صد درصده ولی هر چقد کار میکنم کم تر نمیشه تا وقتی ک باتری رو در میارم دوباره میزارم سر جاش مثلا ۶۰اینا میشه کمکم کنین!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
aytaj
۱۱:۴۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام من گوشیم سامسونگ a3هستش چن روزه از شارژ ک در میارم صد درصده ولی هر چقد کار میکنم کم تر نمیشه تا وقتی ک باتری رو در میارم دوباره میزارم سر جاش مثلا ۶۰اینا میشه کمکم کنین!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۰:۲۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۷
سلام گوشی من a3 2016 هس 100 بود باطریش بعد 10 دقیقه شد 73
نسبت به قبلن هم دیر شارژ میشه دوسه دقیقه ای یک درصد 20 دقیقه 6 درصد شارژ میشه ولی کابل شارژ عوض کردم هنوز نتیجه نگرفتم
گوشی هم یک سالو نیمه دارم
لطفا کمکم کنید.
United States of America
مرتضی
۲۱:۱۲ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام
تبلتم چند وقت دچار مشکل شده از باطری در میارمش ۱۰۰ درصد کامله اما بعد چند دقیقه کار کردن یهو خاموش میشه میزنم به شارژ میبینم شارژش از نصف کمتر شده میزنم به شارژ نمودار شارژ از اول تا نصف میاد و دفعه بعد نوار تا آخر میاد فقط موقعی که به شارژه میتونم ازش استفاده کنم
لطفا راهنماییم کنین متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
انا
۰۳:۴۱ ۲۵ تير ۱۳۹۷
سلام لطفاااا سريع جواب بدین ری استارت کردن گوشی که تو متن گفته همون راه اندازی مجدده ؟ همه اطلاعات پاک ميشن؟
Iran (Islamic Republic of)
متین کردی
۰۷:۰۴ ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
نه
منظورش اینه که خاموش روشن کنی
Iran (Islamic Republic of)
ا
۱۸:۳۲ ۱۰ تير ۱۳۹۷
برای منم اینطور بود .بردم تعمیرگاه برام تست کردند مشکل از باتری بود با باتری جدید درست شد
Iran (Islamic Republic of)
مجيد
۱۷:۰۴ ۲۳ تير ۱۳۹۸
نميشه گفت هميشه اينجوريه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۳ تير ۱۳۹۷
گوشی من وقتی روشنش میکنم بدون شارژر تا مارکش میاد و دوباره خاموش میشه حتما باید با شارژر روشنش کنم تو رو خدا جواب منو بدید
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۲۰:۴۹ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
باطریهای جدیداصلانیازبه شارژ اولیه ندارن،بعضیهانمیدونن وپس ازخریدگوشی۱۰ساعت میزنن به برق واین باعث آسیب به باطری میشه،دوماسیکل شارژ روبین۴۰تا۸۰نگه دارین همیشه،وبعدازگذشت هرماه باطری بایدکاملاخالی بشه ووقتی گوشی خاموش شدتاصدپربشه،وسعی کنیددرموقع شارژ گوشی کلاخاموش باشه،وازاینترنت گوشی استفاده نشه،ولی درکل باطریهای گوشی بعدازمدتی هرچندکوتاه،ضعیف میشن هرچندتمام نکات هم رعایت بشه
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۱۹:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۷
ی .گوشی جی ۷دوهزارو هفده خریدم گذاشتم تا %۱۰۰شارژ بشه بعد که ازش استفاده کردم دیدم هر ۳یا۴ دقیقه یک درصد از شارژش کم میشه میخاستم بدونم طبیعی است یا گوشی خرابه ؟لطف جواب بدید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۴:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
سلام گوشیم سامسونگه s5 هستش وقتی با گوشی کار میکنم یهو خاموش میشه و هی تا لوگو سامسونگ میاد باز میره باز میاد پشت سر هم این کار تکرار میشه ووقتی میزنم به شارژ درست میشه باز که از شارژ میشکم بعد چند دقیقه یا گاهی اوقات چند ثانیه باز همونجوری میشه تا نزنم به شارژ درست نمیشه میخواستم بدونم از چه ایا امکانش هس باتری عمر خودشو کرده باشه ؟؟؟؟؟لطفا زودتر به سوالم پاسخ دهید
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۶:۳۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۷
برای من هم همین مشکل رو پیدا کرده شما راه حلی پیدا کردید
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۱۶:۳۹ ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
طبیعی هست دوست عزیز
Iran (Islamic Republic of)
کیارش
۲۱:۴۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
سلام باطری من از ۹۰ درصد بالاتر نمیره مشکلش چیه چیکار باید کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۳ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷
عشقه تلگرام
Iran (Islamic Republic of)
Mahdi
۰۲:۲۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام یک گوشی جی ۷ پریم خریدم ولی باطری اش شارژ نگاه نمیکند لطف راهنمای ناگفته نماند تازه خریدم ازش استفاده نکردم
Netherlands
ایلیا کیقبادی
۲۲:۰۰ ۰۹ تير ۱۳۹۷
سلام گوشی من هم مدلش مال شماست ولی نفهمیدم منظورتون رو
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۰:۲۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
سلام
گوشی من J5 pro 2017 هست
باتریش وقتی کم شارژ داره سریع خالی میشع +خیلی هم دیر شارژ میشه (حدودا هر ساعت کمتر از ۱۰ درصد)
ممنون میشم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
شارژر یا کابا شارژتون عوض کنید
Iran (Islamic Republic of)
Danual
۱۵:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام ایا میشه گوشی ای که ظرفیت باتریش ۲۴۰۰ میلی امپر هست رو با تعویض باتری اون به بالای ۳۰۰۰ میلی امپر رسوند تشکر میکنم جواب بدین
Netherlands
ناشناس
۲۲:۰۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
خیر چون گوشی با همون ۲۴۰۰ ساخته شده و اگه بالاتر بره گوشی به علت جریان برق بالا میسوزه
Iran (Islamic Republic of)
Danual
۱۵:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام ایا میشه گوشی ای که ظرفیت باتریش ۲۴۰۰ میلی امپر هست رو با تعویض باتری اون به بالای ۳۰۰۰ میلی امپر رسوند تشکر میکنم جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
Danual
۱۵:۴۴ ۰۱ فروردين ۱۳۹۷
سلام ایا میشه گوشی ای که ظرفیت باتریش ۲۴۰۰ میلی امپر هست رو با تعویض باتری اون به بالای ۳۰۰۰ میلی امپر رسوند تشکر میکنم جواب بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۳۹۷
بله میشه ولی باید ولتاژ باتری ها یکی باشه و چون باتری با ظرفیت بیشتر حجم بیشتری داره باید بتونید داخل گوشی قرارش بدید
Iran (Islamic Republic of)
hm
۲۳:۱۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
سلام من یه گوشی گلکسی جی7 2015دارم. حدودا دوماهه دچار مشکل شده و گاهی خود به خود ری استارت میشه. حتی وقتیم ازش استفاده نمیکنم و کنارم نیست هم خاموش روشن میشه.باتریم کامل شارژ نمیشد و خیلی سریع خالی میشد، باتری اصل نو خریدم. بازم همون مشکلو دارم. شارژ که به 15 درصد میرسه خاموش میشه. دیگه هم هر کاری میکنم روشن نمیشه. لطفا راهنماییم کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
مشکل از هارد گوشیه نه باطری.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
سلام من یه گوشی دارم هواویه...
صد در صد هم که باشه در دقیقع ۵٪ خالی میکنه...

تا وقتی برسه به ۱۵٪ اونجا حداقلدر دقیقه ۱درصد خالی میکنه مشکل چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
سلام من یه گوشی دارم هواویه...
صد در صد هم که باشه در دقیقع ۵٪ خالی میکنه...

تا وقتی برسه به ۱۵٪ اونجا حداقلدر دقیقه ۱درصد خالی میکنه مشکل چیه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۳ بهمن ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امیر مهدی
۱۴:۳۲ ۱۰ بهمن ۱۳۹۶
سلام من یه گوشی گلکسی جی7 2015دارم. حدودا دوماه دچار مشکل شده و گاهی خود به خود اهنگ پخش میکنه گاهی زنگ میزنه به مخاطبینم و گاهیم ریستارت میشه. ای اواخر دیگه زنگ نمیزنه یا اهنگ پخش نمیکنه ولی هنوز خود به خود خاموش روشن میشه.حتی وقتیم ازش استفاده نمیکنم و کنارم نیست هم خاموش روشن میشه.از دوستان پرسیدم کالیبره کردن و فلش و بعد استراحت دادن به گوشی ینی 5 روز ازش استفاده نکردن رو پیشنهاد دادن. شما میگین چیکار کنم؟کدوم مورد جوابگو هست؟توروخدا!من تازه 500تومن خرجش کردم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۷ ۰۵ مرداد ۱۳۹۸
سلام بنظر من فلش باید بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
سلام خاهش میکنم هرکی میتونه جواب سوالموبده من ی گوشی سامسونگ جی تری۲۰۱۷ی هفتس خریدمش خود ب خودخاموش شدع دلیل این کارواگه میدونیدجواب بدید
United States of America
امیر
۱۱:۰۸ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
سلام گوشیم نوت۵ باتریش میرسه به۱۵درصد سریع خالی میشه بایدچیکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
mohammad
۲۰:۴۶ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
سلام دوستان من گوشیم a5 هست 2017 حدود1 ماه خریده ام 5 روز هست باتریش مثل قبل نیست هر 3 دقیقه 1 درصد کم میشه نمیدونم کالیبره کنم یا نه؟ گفتید خراب میشه یاتری نمیدونم لطفا راهنمایی ام کنید باتری هم قابل تعویض نیست یه مشکل بزرگی خوردم اوایلش خیلی خوب بود 1 روز کار میداد ولی الان
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۸:۱۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۶
سلام خسته نباشید گوشی من آ5 .2017 هست 1 ماه خریدم دوسه روز هست ک باتریم ضعیف شده و از قبلا یکم ضعیف تر شده و مثل قبل دوام میاره مشکلش چیه لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۱۳:۰۸ ۱۲ مهر ۱۳۹۶
سلام.یه هفته میشه گوشی‌جی‌ سه ۲۰۱۷خریدم به تور متوسط هر دو سه دقیقه در حال استفاده یک درصد شارج‌تموم میکنه آیا طبیعه یا مشکل از گوشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۹ ۲۸ شهريور ۱۳۹۶
امان از این ملت گوشی به دست گوشی پرست!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۲۳ شهريور ۱۳۹۶
چطوری
United States of America
Amir
۰۹:۴۸ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
سلام من گوشیم شارژ زود تموم می شه کالیبره کنم یا نه
United States of America
Amir
۰۹:۳۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۶
شارژ من زود تموم می شه چرا
Iran (Islamic Republic of)
Alireza
۲۰:۴۵ ۲۶ مرداد ۱۳۹۶
سلام من یه گلگسی اس 6 ادج دارم برای چند لحظه افتاد توی آب و یهو خاموش شد وقتی به شارژ وصلش میکنم میگه شارژ پر شده(100%) ولی همین که از شارژ جدا میکنم خاموش میشه باید چیکارش کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
سلام من گوشیم مثلا ۹۰ در صده بدو هیچ گونه استفاده بعد از چند ساعت شارژ خود به خود کم میشه میاد روی ۴۵ لطفا جواب من را بدهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۶
باسلام و وقت بخیر.
مدل گوشی من سامسونگ j3 هست.چن روزه که شارژش که به 30 درصد میرسد خاموش میشه!!میخواستم ببینم مشکلش چیه و چگونه رفع میشه؟؟؟/:
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۵۸ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
سلام خواهش میکنم راهنمایی کنید، گوشی سونی زد وان من از نظر شارژ یعنی لنگه نداشت من فقط از شارژ نگه داشتنش حال میکردم هیچ گوشی مثل این دوام شارژ بودنو نداشت یه روز داخل گوگل بودم یهو روی صفحه هشدار اومد باطری گوشی Xperia z1 شما دارای ویروس (6)شده است اگر جلو گیری نشه به زودی به سیم کارت شما آسیب میرسونه، برای ازبین بردن ویروس کلیک کنید هرچه زدم اومد عضو آپ تاپ شوید، یعنی بخدا از لحظه به بعد باطری گوشیم حالت ویروسی شده رو چهل درصد سریع باطری خالی میزنه خاموش میشه نمیدونم چش شده شارژ خیلی دیر کم میشه ولی به چهل درصد که میاد سریع خاموش میشه لطفا راهنمایی کنید این ویروس باچی پاک میشه، تنظیم کارخانه کردم نشد، خواهش میکنم راهنمایی کنید این چ ویروسی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
سلام به همگی من گوشیم به 5 درصد میرسه یهو خاموش میشه در صورتی که قبلا اصلا اینجور نبود، گوشیم j7 هستش و قبلا کاملا از باطریش راضی بودم،نگرانم بدتر هم بشه، امیدوار باشم؟
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۱۸:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام، خسته نباشین.
من گوشیم j7 prime هسش. روزای اول باطریش عالی بود الان یکم ضعیف شده
۲تا سوال دارم
۱. وقتی گوشی تو شارژه اگه ازش استفاده کنم مثلا برم تو اینترنت یا کلش بازی کنم باطری خراب میشه؟

۲. قبلا گوشیم فوقش تو۹۰ مین باریش پر میشد الان بیشتر از ۲ساعت طول میکشه و تو ۹۲درصد گیر میکنه و تا ۱۰۰ بشه بیشتر از نیم ساعت طول میکشه. دلیلش چیه؟

سوال اولم رو تو نت هیچ‌جا توضیح ندادن واقعا برام سوال بزرگیه

اگ اشکال نداره جواب رو برام بفرستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۲۸ تير ۱۳۹۶
سلام من گوشیم شارژش به بیست درصد میرسه خاموش میشه و وقتی میزنم به شارژ زود هم شارژش پر میشه و زود هم خالی میشه چطور میتونم این مشکلو برطرف کنم ؟کالیبره کردن کافیه؟
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۱۱:۵۴ ۲۴ فروردين ۱۳۹۶
سلام من تبلت تبAدارم ....وقتی میزنم به شارژ تا ۱۰۰ درصد پر میشه ولی خیلی زود باتریش خالی میشه مثلا تو ۳ ساعت باهاشم کار نمیکنم تو یه روز۸ درصد کم میشه
کالیبره کنمش یا نه؟
Iran (Islamic Republic of)
یاشار
۱۸:۳۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۶
سلام من تبلتم سامسونگ tab3هستش و 8 ساعت طول میکشه تا شارژ بشه با شارژر های متفاوت هم امتحان کردم ولی باز همین بود. با کالیبره کردن باطری درست میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ارش یزدانی
۰۷:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
حضرت عباسی انگیزتون چیه از این همه سوال؟؟؟؟!!!حضرت عباسی بگید
بابالامصبا این سایت خبرگزاریه واس تعمیرگاه نیس ک
گناه کبیره نکردن ی خبریو زدن
Iran (Islamic Republic of)
amirreza
۲۱:۲۱ ۰۸ فروردين ۱۳۹۶
سلام یه سوال باید گوشی خودش خاموش شه میشه ازش استفاده کرد؟؟ خواهشا سریع تر جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
Hosein
۰۳:۳۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
سلام ممنون از اطلاعات فوق مفیدتون
من گوشیم s6 هس ی مدت طولانی با استفاده از هات اپست گوشی حدود ۵۰۰گیگ دانلود داشتم ک باعث شده وقتی شارژ گوشی ب بیست درصد میرسه سریع کم بشه
مثلا شده ۵درصد شارژر رو وصل میکنم میشه ۱۵
میشه راهنمایی کنید ک کدوم روش رو انجام بدم بهتره
در ضمن هیچ تغیری تو ظاهر گوشی ایجاد نشه بادکردگی...
Iran (Islamic Republic of)
محمد بهمني
۲۰:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
من يه بار باتري گوشيم.باد كرد.بعد اون هرچي باتري ميگيرم بازم باد ميكنه...كسي اين مشكل رو داشته.؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
سلام گوشی من j5وقتی شارژ 100میشه روشنش میکنم سریع شارژ ش تموم میشه میشه 95درصد لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۵
سلام گوشی من j5وقتی شارژ 100میشه روشنش میکنم سریع شارژ ش تموم میشه میشه 95درصد لطفا راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام گوشی من سونی زد وان مدل c9902 هست باتری من خیلی زود شارژ خالی میکند
بعضی اوقات دیر شارژ مییشود بعضی اوقات هم زود
درحین کار درصد مصرف باتری رو یک دفعه از 100 میبره به 90 وبعضی اوقات درصد شارژ رو عادی پایین میاره
و بیشتر اوقات هم وقتی درصد شارژ مثلا 30 هست گوشی خاموش میشود ومیگه شارژش تموم شد وشارژش االی خالی میشه طوری که برای روشن شدن باید به شارژر وصلش کرد

به نظرتون باتری رو کالیبره کنم خوب میشه؟؟ یا باید باتری رو عوض کنم ؟؟؟
کالیبره کردن برای باتری ضرر دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام گوشی من سونی زد وان مدل c9902 هست باتری من خیلی زود شارژ خالی میکند
بعضی اوقات دیر شارژ مییشود بعضی اوقات هم زود
درحین کار درصد مصرف باتری رو یک دفعه از 100 میبره به 90 وبعضی اوقات درصد شارژ رو عادی پایین میاره
و بیشتر اوقات هم وقتی درصد شارژ مثلا 30 هست گوشی خاموش میشود ومیگه شارژش تموم شد وشارژش االی خالی میشه طوری که برای روشن شدن باید به شارژر وصلش کرد

به نظرتون باتری رو کالیبره کنم خوب میشه؟؟ یا باید باتری رو عوض کنم ؟؟؟
کالیبره کردن برای باتری ضرر دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۳ مهر ۱۳۹۵
سلام گوشی من سونی زد وان مدل c9902 هست باتری من خیلی زود شارژ خالی میکند
بعضی اوقات دیر شارژ مییشود بعضی اوقات هم زود
درحین کار درصد مصرف باتری رو یک دفعه از 100 میبره به 90 وبعضی اوقات درصد شارژ رو عادی پایین میاره
و بیشتر اوقات هم وقتی درصد شارژ مثلا 30 هست گوشی خاموش میشود ومیگه شارژش تموم شد وشارژش االی خالی میشه طوری که برای روشن شدن باید به شارژر وصلش کرد

به نظرتون باتری رو کالیبره کنم خوب میشه؟؟ یا باید باتری رو عوض کنم ؟؟؟
کالیبره کردن برای باتری ضرر دارد؟
Germany
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۹ شهريور ۱۳۹۵
سلام ببخشید،
آداپتور و کابل و گوشیم هیچکدوم مشکل ندارن ولی با آداپتور جدید تا دو روزی گوشیم خوب شارژ میشه ولی بعدش دیگه شارژ نمیشه و باید کابل جدید به آداپتور متصل کنم و بعد از یه روز هیچ کدوم درست پاسخ نمیده ولی کابل رو به لپ تاپم متصل کردم و دیدم گوشیم رو شارژ میکنه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم لطفا کمکم کنین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
سلام خسته نباشید
خیلی خیلی ممنون میشم کارمو حل بکنید
من گوشیمو که میزنم به شارژر هی ارور میده که ولتاژ شارژ بسیار بالاس و این شارژر ماله خوده گوشیه تازگیا اینحور شده و وقتی از شارژر جداش میکنم بعد یک دقیقه گوشی خود به خود که درصد باتری رو ۶۵ خاموش میشه و میزنم شارژر دوباره بازم به انگلیسی ارور میده ولتاژ شارژ بسیار بالاس و وقتی دوباره خارج میکنم از شارژر و دوباره میزنم به شارژر میره به صد و بازم تکرار میشه .خواهشا زود جواب بدین بدونم باید چیکار کنم میترسم گوشیم از دستم بره خدا یارتون منتظرم
۱۲
آخرین اخبار