سنندج؛

کسب رتبه دوم جشنواره پرسپکتیو هند توسط عکاس بانه‌ای

ابراهیم علی‌پور، عکاس بانه‌ای با عکس "اشتیاق" که مربوط به ذکر دراویش در مراسم آیینی و باستانی پیرشالیار اورامان است موفق به کسب مقام دوم جشنواره پرسپکتیو هند شد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،ا ین عکاس بانه ای در جشنواره پرسپکتیو هند در سال‌جاری که با حضور چند هزار عکس از بیش از 50 کشور دنیاو در چهار بخش برگزار شد این مقام را کسب کرده است.

این عکاس بانه‌ای عضو دائم انجمن بین‌المللی عکاسان جهان و عضو پیوسته باشگاه عکاسان جوان ایران است.

جشنواره عکسی هند زیر نظر سازمان جهانی عکاسان)FIAP)،انجمن عکاسان آمریکا(PSA) و انجمن عکاسان هندوستان (FIP) برگزار شد و این اولین بار است که یک عکاس کرد این جایزه را دریافت می‌کند.

علی‌پور قبلا هم توانسته است در جشنواره‌های معتبر بین‌المللی مقام‌هایی از جمله مدال طلای انجمن عکاسان آمریکا در جشنواره (IVAF)، مدال طلای سالن هنرهای زیبای جشنواره (BENGAL AUTUMN)، جایزه آوانگارد جشنواره بین‌المللی(PERSPECTIVE TWO) و نشان افتخار داوران در جشنواره بین‌المللی عکس خیام را دریافت کند.

وی در زمینه عکاسی سینما نیز فعالیت‌هایی داشته است که عکاسی فیلم‌های فرش دستباف کردی، شاتر، سیاه و سفید، شوناس، مهمان پاییز، شاخ به شاخ و جاده‌های فرعی از آن جمله است.

حضور در نمایشگاه‌های گروهی کشورهای چین، قبرس، صربستان، مونته نکرو، هلند، ژاپن، اسلوونی، انگلستان، بلغارستان، آرژانتین، بنگلادش و آمریکا و نیز برگزاری نمایشگاه انفرادی در کشور اسلوونی در سال 2013، برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و حضور در بیش از 25 نمایشگاه گروهی در شهرهای مختلف ایران نیز در کارنامه علی‌پور جا گرفته است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.