«آینه» بازتاب لرزش‌های آدمی منتشر شد

کتاب «آینه» بازگو‌کننده واقعیت‌های تاریخی است که بازتاب لرزش‌ها و تصمیمات نادرست انسان‌ها را در قالب ادبیات داستانی به رشته تحریر در آورده است.

حجت‌الاسلام سید محمد‌میلاد سالار نویسنده کتاب «آینه» در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به محتوای کتاب «آینه» اظهار داشت: کتاب «آینه» به بررسی سنت‌های الهی می‌پردازد که انسان‌ها در تصمیم‌گیری‌هایشان در شرایط امتحانی و سخت گرفته و در زندگی‌هایشان بارتابش‌ را خواهند دید.

وی بیان کرد: بر اساس منابع تاریخی موثق ما یک سری شخصیت‌ها را در ماجرای عاشورا در این کتاب نشان داده که بر اساس تصمیم‌گیری‌های نادرست و غلط در زمان جوانی‌شان و همچنین میانسالی سبب شده که آینده‌شان در این که در سپاه امام حسین (ع) و یا یزید بوده تحت تأثیر قرار گرفته و مشکلاتی را برایشان به وجود آورده است.

سالار افزود: در این کتاب تلاش شده که با زبان داستانی ارتباط و سنت الهی و همچنین لرزش‌های انسان‌ها را در تصمیم‌گیری‌های غلط در غالب داستان‌های کوتاه به رشته نگارش در آورده شود.

این نویسنده کتاب ابراز داشت: تاریخ اسلام را در هنر و ادبیات داستانی ترکیب کرده و داستانی با زبانی شیوا و روان که با روح مخاطبان به خصوص جوانان سازگاری دارد به رشته تحریر در آوریم.

وی ادامه داد:‌ مخاطبین کتاب جوانان و عموم جامعه بوده زیرا این کتاب واقعیت تاریخ اسلام را در غالب ادبیات داستانی و با زبان شیرین به فرزندان این مرز و بوم عرضه کرده است.

سالار در پایان گفت:‌ این کتاب در تیراژ 2500 نسخه و با همت مؤسسه خاکریز ایمان اندیشه و به وسیله انتشارات خیزش نو به رشته تحریر در آمده است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.