هفته نهم لیگ برتر والیبال/

جدال تیم بدون شکست با تیم بدون برد/تهران مسافر ندارد

هفته نهم لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران در حالی فردا (یک شنبه)برگزار می شود که هیچ مسابقه ای در تهران انجام نخواهد شد.نهمین هفته از رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های ایران عصر فردا با برگزاری هفت مسابقه در شهرستان های مختلف پیگیری خواهد شد. این هفته از مسابقات در حالی به انجام خواهد رسید که تهران میزبان هیچ دیداری نیست و تیم های تهراني باید میهمان حریفان خود باشند.

 

شاید حساس ترین بازی هفته بین تیم های گیتی پسند و شهرداری تبریز باشد، جایی که تیم ها اصفهانی و تبریزی با قرار گرفتن در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی باید برابر هم قرار بگیرند. شاگردان مصطفی کارخانه که پس از قبول شکست 3 بر یک در هفته گذشت 15 درصد از مبلغ قراردادشان کسر شده برای جبران شکست های گذشته با تمام توان وارد میدان می شوند. برخی ها شکست هفته گذشته گیتی پسند برابر سایپا را خستگی بازیکنان ملی پوشان تیم اصفهانی می دانستند، اما برای این هفته قطعاً بهانه ای نخواهند داشت و در صورت شکست باید دنبال مشکلات دیگری باشند. در مقابل تبریزی ها هم که تا به اینجای مسابقات آرام آرام خود را بالا کشیده اند دوست ندارند در اصفهان بازنده باشند و برای پیروزی برابر گیتی پسند و قرار گرفتن در رده پنجم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت.

شاگردان فرهاد نفرزاده که تاکنون با کسب هفت پیروزی همراه با کاله تیم بدون شکست لیگ برتر است در کرج میزبان آلومینیوم المهدی بندر عباس خواهد بود. تیمی که هفته گذشته در تهران موفق شده بود یک گیم از پیکان بگیرد. بندری ها هرچند که با کسب 5 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند، اما قطعا برابر تیم صدرنشین انگیزه زیادی دارند تا به موفقیت برسند. در مقابل نارنجی پوشان سایپا هم دوست ندارند که نوار پیروزی هایشان در خانه پاره شود. با توجه به این شرایط و پیروزی شیرین هفته گذشته خودروسازان برابر گیتی پسند، شاهد جدال تماشایی بین سایپا و آلومینیوم المهدی بندر عباس خواهیم بود.

آملی ها هم به نظر می رسد کار سختی را برابر تیم جوان و انتهای جدولی کرمان نخواهند داشت و در خانه به دنبال یک پیروزی مقتدرانه هستند. شاگردان ناصر شهنازی در این فصل نتایج بسیار ضعیفی گرفته اند و تمام بازی های خود را واگذار کرده اند؛ این در حالی است که شاگردان بهروز عطایی تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند. مصاف تیم بدون شکست و بدون پیروزی در این هفته از مسابقات برای آملی ها جذاب خواهد بود، چراکه قطعاً کرمانی ها تلاش خواهند کرد تا حداقل یک امتیاز از کاله بگیرند.


* برنامه بازی های هفته نهم به این شرح است:یزد ساعت 17
پیشگامان کویر یزد– پیکان

کرج ساعت 17
سایپا – آلومینیوم المهدی بندر عباس

اهواز ساعت 17
مناطق نفت خیز – شهرداری ارومیه

اصفهان ساعت 17
گیتی پسند اصفهان – شهرداری تبریز

مشهد ساعت 17
میزان خراسان رضوی – کسترش نوین کشاورز

گنبد ساعت 17
هاوش گنبد – باریج اسانس کاشان

آمل ساعت 17
کاله مارندران – کرمان

* جدول رده‌بندی تا پایان هفته هشتم:1- سایپا البرز 20 امتیاز
2- کاله مازندران 18 امتیاز
3- پیکان 18 امتیاز
4- شهرداری ارومیه 17 امتیاز
5- گیتی‌پسند 14 امتیاز
6- شهرداری تبریز 12 امتیاز
7- پیشگامان کویر 11 امتیاز
8- هاوش گنبد 11 امتیاز
9- باریج اسانس 8 امتیاز
10- نوین کشاورز 8 امتیاز
11- آلومینیوم المهدی 5 امتیاز
12- میزان خراسان 2 امتیاز
13- مناطق نفت‌خیز 2 امتیاز
14- کرمان یک امتیاز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار