سارق حرفه ای خودرو در ترافیک سنگین پایتخت دستگیر شد

سارق حرفه ای پایتخت که در حال فرار از دست پلیس بود در ترافیک سنگین تهران به دام ماموران پلیس افتاد.

سارق حرفه ای خودرو در ترافیک سنگین پایتخت دستگیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 17:30 بیست و دوم شهریورماه عوامل تخصصي کلانتری 121سلیمانیه هنگام گشت زنی در خیابان  پرستار به يك دستگاه خودرو مزدا با يك نفر سرنشين برخورد کردند که مشخص گرديد كه در حال سرقت از خودرو پرايد خاكستري هستند.

ماموران بلافاصله جهت متوقف نمودن خودرو و دستگيري فرد سارق اقدام  کردند كه راننده خودرو اقدام به فرار کرد و در نهایت در تعقيب و گريز كه حدود 20 دقيقه به طول انجاميد با شليك 18 تير جنگي که توسط عوامل تخصصي و پيشگيري (چهار تير به سمت لاستيك جلوسمت راست و چهارتير به بدنه) شلیک شد خودرو متوقف شد.

راننده خودرو مجددا درصدد فرار بود كه در نهايت خودرو به دليل ترافيك سنگين خودروهاي عبوري متوقف و سارق دستگير و در همين حين خودرو مزدا نيز استعلام گرفته شد كه مشخص گرديد خودرو داراي سابقه سرقت از كلانتري 109 بهارستان در 20 شهریور مي باشد.

در بازرسي از خودرو يك دستگاه ضبط خودرو و يك عدد ساك مسافرتي حاوي لباس و سوغاتي - يك عدد مودم و يك جفت كفش كه متعلق به مالک خودرو پرايد بود، كشف گرديد.

سرهنگ حسین اسدی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:راننده خود را به هويت "ارسلان" 28 ساله داراي 3 سال سابقه زندان معرفی کرد كه در اين خصوص پرونده تشكيل و به پایگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ فرستاده شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: حوادث ، انتظامی ، پلیس ، دستگیری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۱ مهر ۱۳۹۴
آیا دام افتاد یک دزد بد شانسی است؟!!!
از کی حمایت میکنید!!! یکم تفکر نمایید
آخرین اخبار